VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dit is gewoon te triest voor woorden.
crying.gif
Pure verkrachting.
 
Heb hier trouwens nog een set Metzeler Racetecs liggen.
Voor 120 K1 (zacht), achter 190/55 K2 (medium)

Zijkantjes goed gebruikt, midden nog ruim profiel, kunnen nog vele kilometers mee worden gemaakt.
Iemand belangstelling?? 75 euro voor de set!!

DSC00081-1.jpg
 
'( ;( dit lijkt me wel fuck......vooral voor zo'n speciale.. vol met mooi spul

full
 
Laatst bewerkt:
Heb maar ff een nieuwe besteld bij Ten Kate, een echte HRC brake reservoir kit ;)

Volgens hun gaan alle transparante slangen (ook deze) op den duur zweten..... zijn gewoon niet bestand tegen (agressieve) synthetische remvloeistoffen.
(DOT3 / DOT4 / DOT5 synth. / DOT5.1 / RBF600)
Dus...oplossing.. DOT5 sillicone erin :)

Zij gebruiken zelf Castrol SRF wat ook op siliconenbasis is.....
full
 
Heb maar ff een nieuwe besteld bij Ten Kate, een echte HRC brake reservoir kit ;)

Volgens hun gaan alle transparante slangen (ook deze) op den duur zweten..... zijn gewoon niet bestand tegen (agressieve) synthetische remvloeistoffen.
(DOT3 / DOT4 / DOT5 synth. / DOT5.1 / RBF600)
Dus...oplossing.. DOT5 sillicone erin :)

Zij gebruiken zelf Castrol SRF wat ook op siliconenbasis is.....[afbeelding]

Ziet er profi uit :} en geeft een gewichtsbesparing van ... ?




Iemand nog interesse in een stuurdemper
 
Ziet er profi uit :} en geeft een gewichtsbesparing van ... ?

Iemand nog interesse in een stuurdemper

pffft, als ik ga schijten heb ik meer gewichtbesparing ;)

ik heb er nu ook zo'n slangetje aan hoor maar dat slangetje is dus door geen zweten.
(had eerst RBF600 erin, daarna DOT5 synth..) kan dus niet... gaat op den duur doorzweten.

Slangetje is nu helemaal dof en nat ;)... en ik wil gewoon verder geen spullen aan de zijkant van het subframe..... vandaar :)

00007_sm.jpg

00001_sm.jpg

00002_sm.jpg

00006_sm.jpg
 
Ziet er goed uit Hansie, hoe gaat het verder met de rondetijden dan, heb je nu de goede instellingen voor de motor gevonden.
Wil nog altijd keertje komen kijken op Assen als jullie daar weer rijden.
Ikzelf rij nu een een yamah R6, na dat ik een ongeluk heb gehad in Oldenzaal op de rondweg.
Iets verder dan de Rotonde waar mijn Collega ook een ongeluk heeft gehad.

Gr Raymond.


Dit is hem, kan er alleen nog niet echt oprijden omdat ik nog met een pijnlijke knie zit, moet hiervoor nog eerst weer naar het ziekenhuis.

18082007083.jpg
 
Ziet er goed uit Hansie, hoe gaat het verder met de rondetijden dan, heb je nu de goede instellingen voor de motor gevonden.
Wil nog altijd keertje komen kijken op Assen als jullie daar weer rijden.
Ikzelf rij nu een een yamah R6, na dat ik een ongeluk heb gehad in Oldenzaal op de rondweg.
Iets verder dan de Rotonde waar mijn Collega ook een ongeluk heeft gehad.

Gr Raymond.


Dit is hem, kan er alleen nog niet echt oprijden omdat ik nog met een pijnlijke knie zit, moet hiervoor nog eerst weer naar het ziekenhuis.

[afbeelding]


Hij is mooi Raymond,veel plezier ermee en sterkte met
jou herstel,begrijp ik dat je nu geen SP meer hebt?
 
Ziet er goed uit Hansie, hoe gaat het verder met de rondetijden dan, heb je nu de goede instellingen voor de motor gevonden.
Wil nog altijd keertje komen kijken op Assen als jullie daar weer rijden.
Ikzelf rij nu een een yamah R6, na dat ik een ongeluk heb gehad in Oldenzaal op de rondweg.
Iets verder dan de Rotonde waar mijn Collega ook een ongeluk heeft gehad.

Gr Raymond.


Dit is hem, kan er alleen nog niet echt oprijden omdat ik nog met een pijnlijke knie zit, moet hiervoor nog eerst weer naar het ziekenhuis.

[afbeelding]

Ziet er netjes uit Raymond :)
Zal wel flitsend sturen zo'n superlichte 600 !!

rondetijden: heb dit jaar maar 1 keer in Assen gereden en gelijk gezeik met geluid -O-
Daar ga ik dus niet weer rijden (tenzij dat geluids-gezeik voorbij is)

Man... die 600rr heb je niet lang gehad zeg !
Vandeweek ook alweer een dodelijk ongeluk op de vliegveldweg ... ;(

Hoe is het eigenlijk met die collega van je ?
Alles weer in orde ?

Beterschap met je knie !

Grtz,
Hans
 
na veel plak en knipwerk...de instelling voor de sp1 maar eens overgebracht op mijn sp1...
vanavond proefrijden met deze instellingen, zal wel heeel anders zijn want er zaten nogal wat verschillen in.
het enigste was ik niet heb gedaan is de kroonplaat laten zakken, want daar waag ik me even nog niet aan.
dit is voor het eerste keer dat ik zomaar instelling weizig aan mijn motor....dus wordt spannend :0
:]
 
Ziet er netjes uit Raymond :)
Zal wel flitsend sturen zo'n superlichte 600 !!

rondetijden: heb dit jaar maar 1 keer in Assen gereden en gelijk gezeik met geluid -O-
Daar ga ik dus niet weer rijden (tenzij dat geluids-gezeik voorbij is)

Man... die 600rr heb je niet lang gehad zeg !
Vandeweek ook alweer een dodelijk ongeluk op de vliegveldweg ... ;(

Hoe is het eigenlijk met die collega van je ?
Alles weer in orde ?

Beterschap met je knie !

Grtz,
Hans

Ja er gebeuren, jammer genoeg weer teveel ongelukken met motorrijders.

Ik heb mijn 600rr maar 2 maandjes gehad en er 2006 Km mee kunnen rijden, bij mij ging er een oud stel van 73 jr keren op de weg, want ze hadden de verkeerde afslag op de rotonde genomen.
Ik ben er gelukkig goed vanaf gekomen.

Met mijn collega gaat het ook steeds beter hij loopt nu zonder krukken, en werkt alweer 2 a 3 halve dagen in de week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan