VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
....... om er vervolgens achter te komen dat het hele spul (op SP1 basis) niet op de juiste manier om de achterbrug heen buigt ... (SP2 immers).

Zou er niet op durven gokken dat het gaat passen iig.
 
....... om er vervolgens achter te komen dat het hele spul (op SP1 basis) niet op de juiste manier om de achterbrug heen buigt ... (SP2 immers).

Zou er niet op durven gokken dat het gaat passen iig.


FF opgezocht...
Zou moeten passen, alleen komt dan je linker uitlaatbocht heel dicht op de swingarm te zitten...
 
gisterenavond even met de MFA mee wezen knallen met de nieuwe setting op mijn sp1 volgens de aanwijzing aan het begin van dit topic.....

woow...hele verandering, heb meer gevoel bij bochten en -maar mischien is dat wel psygies_...heb meer verttrouwen bij het bochtenwerk. en durf ook eerder op het gas de bocht uit.

hebben de dijkjes tussen a-dam en enkhuizen genomen, vele soorten asfalt van strak tot hobbelig, maar stuurde heerlijk :)

thanks for diegene die het geplaatst heeft :}
 
Sato Banzai's voor SP2 te koop bij August Enterprises (USA) en nog heel veel ander spul...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Sato...da-RC51-Ti-rc-51-NO-RES_W0QQitemZ200143990187

Je ziet ze niet veel aan deze kant van de plas....

whip02109.jpg

whip02110.jpg

whip02112.jpg

whip02124.jpg

whip02123.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sato Banzai's voor SP2 te koop bij August Enterprises (USA) en nog heel veel ander spul...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Sato...da-RC51-Ti-rc-51-NO-RES_W0QQitemZ200143990187

Je ziet ze niet veel aan deze kant van de plas....

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Erg Mooi! Thanks Hansie, maarja het zijn weer Carbon's. En mijn eerdere ervaring met Laser hotcams Carbon op de SP zijn niet zo heel fantastisch. ;( (helemaal stuk gereden)Het is ook de reden dat ik nu nieuwe uitlaten zoek.
Wat betreftt die yoshiimura's: Lijkt me supergaaf om deze te hebben, maar ik vind het een risico: stel dat ze toch niet zouden passen?! |(
 
Laatst bewerkt:
Erg Mooi! Thanks Hansie, maarja het zijn weer Carbon's. En mijn eerdere ervaring met Laser hotcams Carbon op de SP zijn niet zo heel fantastisch. ;( (helemaal stuk gereden)Het is ook de reden dat ik nu nieuwe uitlaten zoek.
Wat betreftt die yoshiimura's: Lijkt me supergaaf om deze te hebben, maar ik vind het een risico: stel dat ze toch niet zouden passen?! |(

Hey Vinnie,

Ik heb Akrapovic Carbon's en daar heb ik heel veel (ook circuitdagen) mee gereden.
1 demper is nu (na lange tijd) stuk, volgensmij had ik het ook al eerder geschreven;
1 demper van mij had valschade (en daardoor een zwak stuk in het carbon rond de klem, want daar is 'ie ooit op terecht gekomen)
Deze demper is na 25.000km dus stukgegaan, exact op dat punt (carbon sleeve kan je bestellen incl. nieuwe vulling)

De andere demper is nu nog steeds PERFECT (als nieuw)
Ik heb ze gebruikt (met schade) gekocht en er sindsdien meer als 25.000km mee gereden.
De schade aan het carbon van 1 van de dempers ontdekte ik bij een demontage trouwens.... het is niet zo dat het ding uit elkaar plofte ofzo. (maar je voelt gewoon dat daar een zwakke plek zit)

Dus... "carbon" van Akrapovic en andere goede merken is blijkbaar geen "carbon" van Laser.....


Die Yoshi's gaan standaard niet passen...... en een SP1 bochtenset zou ik er persoonlijk niet zo snel ondersleutelen....
Dan maar eens verder zoeken naar een complete systeemuitlaat.
 
Laatst bewerkt:
Hey Vinnie,

Ik heb Akrapovic Carbon's gehad en daar heb ik heel veel (ook circuitdagen) mee gereden !!
1 demper is nu (na lange tijd) stuk, volgensmij had ik het ook al eerder geschreven;
1 demper van mij had valschade (en daardoor een zwak stuk in het carbon rond de klem want daar is 'ie ooit op gevallen)
Deze demper is na 25.000km dus stukgegaan (carbon sleeve kan je bestellen incl. nieuwe vulling)

De andere demper is nu nog steeds PERFECT (als nieuw)

Dus... "carbon" van Akrapovic en andere goede merken is blijkbaar geen "carbon" van Laser.....
Twijfel twijfel.....

Heb ik nog een vraag: ik heb nu nog een originele undertray er op zitten. Ik heb wel de oranje aquarium bakken vervangern door kleine led knipperlichtjes.
Stel ik ga voor die Sato's, houdt dat ook in dat ik een heel nieuw undertray moet aanschaffen? (zoals de VTR op het getoonde plaatje?)
 
Twijfel twijfel.....

Heb ik nog een vraag: ik heb nu nog een originele undertray er op zitten. Ik heb wel de oranje aquarium bakken vervangern door kleine led knipperlichtjes.
Stel ik ga voor die Sato's, houdt dat ook in dat ik een heel nieuw undertray moet aanschaffen? (zoals de VTR op het getoonde plaatje?)

Ik had net mijn post ge-edit ;) (zie boven)

Je moet een platte undertray hebben denk ik.
Origineel gaat niet passen, vlakke undertray is toch ook veel mooier man ! :)

*(daar gaan je centen) :P

oud.JPG

nieuw.JPG



subframe stond nog een beetje scheef ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik had net mijn post ge-edit ;) (zie boven)

Je moet een platte undertray hebben denk ik.
Origineel gaat niet passen, vlakke undertray is toch ook veel mooier man ! :)

*(daar gaan je centen) :P

[afbeelding]
[afbeelding]


subframe stond nog een beetje scheef ;)
Ik geef je gelijk, maar ik kan het geld maar 1x uitgeven.....
Mocht je nog iets leuks (qua uitlaten dan) tegenkomen, hoor ik het graag. :}
 
Sato Banzai's voor SP2 te koop bij August Enterprises (USA) en nog heel veel ander spul...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Sato...da-RC51-Ti-rc-51-NO-RES_W0QQitemZ200143990187

Je ziet ze niet veel aan deze kant van de plas....

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

logisch dat je ze niet ziet. De prijs zal niet eens het grootste probleem zijn... de keurmerken wel. Of eigenlijk de ontbrekende keurmerken. Dat schrikt ook een hoop mensen af van Two Brothers.
 
maakt tigcraft geen uitlaten voor de SP?

Ik weet dat ze voor de mille knappe staaltjes laswerk maken. (ik hou niet zo van opzichtig laswerk, maar ieder zn smaak)
 
prachtige uitlaten alleen ook weer vebrand
[two tiny burn marks on the inside of the right canister]
vervolgens kijk je naar de fotoos en ziet twee ouwde popnagel restanten en brandplekjes rond de ponagels
daar heeft dus dat plaatje gezeten van Sato .
maaru...../ die zitten toch aan de Buitenkant??

Sato Banzai's voor SP2 te koop bij August Enterprises (USA) en nog heel veel ander spul...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Sato...da-RC51-Ti-rc-51-NO-RES_W0QQitemZ200143990187

Je ziet ze niet veel aan deze kant van de plas....

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


je moet alleen fffff de link aanklikken want ik zie tussen deze 4 fotos de "popnagelfoto"
niet staan ....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de PC III usb al vrij snel gemonteerd na aanschaf van m'n SP2 en de voordelen zijn voor mij in ieder geval drieledig:

1) betere gasrespons
2) loopt zuiniger (lampje gaat na ± 200 km. branden ipv 160)
3) aan/uit van de injectie is verdwenen

Ik zal het waarschijnlijk niet terug verdienen maar een beetje actieradius is ook wat waard.

:W TenCats


Snap er niet veel meer van ,Hoe kan die BE uitvoering van jou nou zo duur lopen Tencats ?

Na meer als 240 km brand me lampje nog niet.
Mijn ouwe SP1 was zoveel duurder als deze.
Deze SP2 heb ik gisteren weer eens op de bank gehad nu met mn highmount arrow.
Halverwegen run stoppen ,hij vond hem zo veschrikkelijk ARM lopen/staan dat hij niet verder ging/durfte .
ow man wat voor uitvoering heb ik ?.....ah ik heb een very special black limited edition
:o :o :o :o

al gezien de DVD donnybrasco??


ff edite maak ik ur 240 van :P :P
 
Laatst bewerkt:
Snap er niet veel meer van ,Hoe kan die BE uitvoering van jou nou zo duur lopen Tencats ?

Na meer als 220 km brand me lampje nog niet.
Mijn ouwe SP1 was zoveel duurder als deze.
Deze SP2 heb ik gisteren weer eens op de bank gehad nu met mn highmount arrow.
Halverwegen run stoppen ,hij vond hem zo veschrikkelijk ARM lopen/staan dat hij niet verder ging/durfte .
ow man wat voor uitvoering heb ik ?.....ah ik heb een very special black limited edition
:o :o :o :o

al gezien de DVD donnybrasco??

mijne brandde vandaag na 230 nog niet
 
Snap er niet veel meer van ,Hoe kan die BE uitvoering van jou nou zo duur lopen Tencats ?

Na meer als 220 km brand me lampje nog niet.
Mijn ouwe SP1 was zoveel duurder als deze.
Deze SP2 heb ik gisteren weer eens op de bank gehad nu met mn highmount arrow.
Halverwegen run stoppen ,hij vond hem zo veschrikkelijk ARM lopen/staan dat hij niet verder ging/durfte .
ow man wat voor uitvoering heb ik ?.....ah ik heb een very special black limited edition
:o :o :o :o

De eerste SP2's voldeden aan de euro 1 norm, vanaf 2004 voldeden ze ineens aan euro 2; het zou wel eens goed kunnen dat afhankelijk van het bouwjaar ze een andere mapping in de ECU hebben.
Daarom goed opletten als je een map voor je powercommander van het net afhaald...

Hebben ze trouwens tijdens de meting op de bank je "pair system" afgekoppelt? Dit systeem voegt verse lucht toe in je uitlaat, om de naverbranding van uitlaatgassen in je uitlaat te bevorderen (weeral voor het milieu). Als ze dit systeem niet buiten werking hebben gesteld, lijkt het alsof je motor erg arm loopt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan