De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb trouwens een nieuwe baan, bij de Primera in Son.
Bevalt me best, er is tenminste wat te doen de hele dag in tegenstelling tot de motorzaak :P

Vanaf hier kan ik me gaan orienteren wat ik nu eigenlijk écht wil gaan doen ....
 
ik heb trouwens een nieuwe baan, bij de Primera in Son.
Bevalt me best, er is tenminste wat te doen de hele dag in tegenstelling tot de motorzaak :P

Vanaf hier kan ik me gaan orienteren wat ik nu eigenlijk écht wil gaan doen ....
:X Wat is primera en wat houd je functie in? En het belangrijkste... bevalt het?
 
ik heb trouwens een nieuwe baan, bij de Primera in Son.
Bevalt me best, er is tenminste wat te doen de hele dag in tegenstelling tot de motorzaak :P

Vanaf hier kan ik me gaan orienteren wat ik nu eigenlijk écht wil gaan doen ....
Gefeliciteerd! en succes met verder orienteren :Y
 
Goedemorgen allemaal :W :W

Na een kort nachtje zit ik weer achter de pc...

Afgelopen nacht rond half 3 m'n nest uit omdat iemand het in Laren schijnbaar heel leuk vind om brand te stichten.... :( :(
Dit maal een kliko tegen een schuurtje achter mijn huis......
Lag om 4 uur nog wakker, want je hoort ineens ieder geluidje....
Maar goed, schade beperkt gebeleven tot gesmolten kliko en zwart geblakerde schuur.

Les voor de volgende keer: als er iets in de fik staat achter je huis, doe dan de ramen dicht.... |( |(

Das balen zeg -O-
Gelukkig dat de schade beperkt is gebleven, behalve de stank dan :)

Hey dat is wel een leuke vraag, nog mensen uit het gooi die op 't mediapark werken (+beetje wat ze daar doen). Heb zelf tijden voor Dutchview gewerkt, benieuwd wie ik onbewust in al die tijd tegengekomen ben. :W

Ik werk bij Radio Nederland Wereldomroep als Systeem-/Netwerkbeheerder :)

ik heb trouwens een nieuwe baan, bij de Primera in Son.
Bevalt me best, er is tenminste wat te doen de hele dag in tegenstelling tot de motorzaak :P

Vanaf hier kan ik me gaan orienteren wat ik nu eigenlijk écht wil gaan doen ....

Das weer goed nieuws in ieder geval *O*
 
Vandaag toch ff staan kwijlen bij die GSR Yoshimura uitvoering hoor, mooi apparaat :9~
 
ja, hij is wel heel erg leuk. De reactie heeeeeeel voorstelbaar.


We hebben agentes genoeg, dus leuk om een Nederlandse versie te maken ? :+
 
Van mij ook Vodkat.


Maareuh :P

Je bent 23, dus je mag idd wel eens verzinnen wat je leuk vindt :)

Van mij ook Vodkat ( behalve van dat 23, Xtra's ouders hebben hem tenslotten ook maar in de zaak gedwongen omdat ze inzagen dat het anders nooit wat zou worden O-) )
 
8 oktober nog een dag Zandvoort trouwens.

Misschien zijn hier ook wel mensen die mee willen...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan