De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Scheen glijfeest te zijn, 2 dagen auto's op gereden. Veel rubber op de weg, beetje regen en spekglad natuurlijk. Deadeye zei in ieder geval dat ie niet de enige was -O- :N

ok... maare vanmorgen al gebeurd?? smiddags was de baan droog dacht ik op de cam te zien...
 
Ik zie de GPZ600 van Tanja.. Dus je fiets rijdt weer?

Bij deze maar eens aanmelden voor de Gooi Groep.. vanuit Hilversum.
-ZXR750.. paars/zwart/ROZE! Frequent te zien al racend tegen motoren/mezelf over de N201>A2>A4>A44 elke morgen en middag de terugweg.

Als ik zo kijk komt die Rode ZXR750 met Stofzuigerslangen me wel heel bekend voor van vanochtend :P

Edit:/ Ik dacht al enkele koplamp te zien.. is het een 400 Dan?
Heb ik even gemist bij het kijken.
Welkom hier :)
 
Hoi allemaal!!

Oooh ben er echt even doorheen ( mede door het constante lawaai ;) ).
Xtra heeft heerlijk gereden op een zonnig droge baan ( eerste ronde alleen maar regen ), ik post de foto's straks wel!

En bedankt Mariecke dat je mee was gegaan, was erg gezellig en we hebben ook op de terug weg erg door kunnen rijden op de motor manier O-)
Super!
 
Voor deadeye al niet goed afgelopen vandaag op zandvoort -O- , nu maar hopen dat Xtra alles nog heel gehouden heeft :o

Klopt, Deadeye is in orde, motor is in puin.
Er waren nog meer ongelukken, 1 ging vlak voor mijn neus onderuit tegen de vangrail en 2 botsten tegen elkaar door 1 iemand's stomme actie ( en nog meer dingetjes ).

Geen ernstige letsels afaik, alleen materiele schade.

Xtra is heel, maar zijn banden en kneesliders zijn naar puin :+
 
Laatst bewerkt:
Voor deadeye al niet goed afgelopen vandaag op zandvoort -O- , nu maar hopen dat Xtra alles nog heel gehouden heeft :o
Echt balen ja. Ik heb hem ook niet meer gezien. Toen ik ging kijken was z'n auto al weg -O-


Ik heb alles heel gehouden. Echt heel hard en goed zitten sturen vanmiddag, dus ik ga naar groep 3! *D
 
Hoi allemaal!!

Oooh ben er echt even doorheen ( mede door het constante lawaai ;) ).
Xtra heeft heerlijk gereden op een zonnig droge baan ( eerste ronde alleen maar regen ), ik post de foto's straks wel!

En bedankt Mariecke dat je mee was gegaan, was erg gezellig en we hebben ook op de terug weg erg door kunnen rijden op de motor manier O-)
Super!
Ik vond het erg leuk dat jullie er waren!








@ TT: leuke piccies. Ziet er goed uit ;)
 
Echt balen ja. Ik heb hem ook niet meer gezien. Toen ik ging kijken was z'n auto al weg -O-


Ik heb alles heel gehouden. Echt heel hard en goed zitten sturen vanmiddag, dus ik ga naar groep 3! *D

Hij kwam al zo vroeg op msn vanmiddag dat ik al zo'n vermoeden had -O-
Maar mooi dat jij het heel gehouden hebt allemaal en nog naar groep 3 ook. Nog even en je kunt rekenen en schrijven :+
 
Da's te moeilijk, maar voorlopig ben ik hier blij mee.

Maar door 1 jongen ingehaald, dus het ging echt heel lekker.
Voordeel van groep 3 is dat je niet meer zoals in groep 2 achter langzamere groepen komt te zitten, dus alle sessies vol op het gas kan.
 
Klopt, Deadeye is in orde, motor is in puin.
Er waren nog meer ongelukken, 1 ging vlak voor mijn neus onderuit tegen de vangrail en 2 botsten tegen elkaar door 1 iemand's stomme actie ( en nog meer dingetjes ).

Geen ernstige letsels afaik, alleen materiele schade.

Xtra is heel, maar zijn banden en kneesliders zijn naar puin :+
Redelijk in orde...morgenochtend geef ik wel een update :+
Heb ik jou ook gezien vandaag dan? :X
 
Goedenavond allemaal :W

@L3mming, welkom hier! *O*

@ Menno en Tanya, leuke foto's, zeker uitnodigend....

@ Xtra en Nocer, harstikke gezellig vandaag, ik wil zeker een keer zelf gaan racen (groep 1 dan he.... ;) )

@ kawajunk, waren wij idd bij Gooiland. Vanavond helaas niet meer rijden, 200 km gereden vandaag, is wel weer genoeg... ;)
 
Ja ik heb de highres versie aan Xtra gegeven ( stuk betere kwaliteit ) :)
Foto's komen ook :)
 
leuke foto's tanya wel anders rijden daar dan hier of had je daar geen problemen mee?
volgens mij zag ik jou gisteren nog rijden met een kleine meid achterop (jouw kleintje) en volgens mij mariecke er kort achter bij het gooilandplein.

ik ga vanavond vroeg nog ff rijden( moet uiterlijk half9 weer thuis zijn), dus voor wie evt ook vroeg gaat ik sta om 6 uur bij de essopomp onder aan de vaartweg,rij rond kwart over weg.
mzzl barry

Ik heb een MF sticker en wordt op een of andere manier noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit gespot :+

Heb ik een cloaking apparaatje op mijn motor, zo ja werkt die ook voor flitspalen ? O-)
 
Ik heb een MF sticker en wordt op een of andere manier noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit gespot :+

Heb ik een cloaking apparaatje op mijn motor, zo ja werkt die ook voor flitspalen ? O-)

ik rijd veel rond in de auto en zie veel motoren, maar allemaal zonder sticker :?
 
Da's te moeilijk, maar voorlopig ben ik hier blij mee.

Maar door 1 jongen ingehaald, dus het ging echt heel lekker.
Voordeel van groep 3 is dat je niet meer zoals in groep 2 achter langzamere groepen komt te zitten, dus alle sessies vol op het gas kan.

*D
Heb ook al paar foto's gezien van pino, leuk hoor *O*
 
ik heb er geen op de motor maar wel op de auto, maar word nooit gespot... '(

@Daatz, volgende keer dus ook op auto's letten... ;)
 
@ Deadeye: Balen man! Gelukkig ben je zelf nog heel. Hoe is je motor er vanaf gekomen?

@ X: leuk filmpje *O* verwacht binnenkort leuke fototjes te zien hier?

@ rest: Goedenavond :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan