De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jantah, ik zie dat je dit systeem hebt, kan je me er mischien meer info over geven ( wil het voor mijn CBR ).
Moeilijk te installeren ?
Prijs ?
Eventuele andere dingen ?

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/3912953#3912953
Dat werkt prima! Aansluiten is niet moeilijk: je knijpt een aftakking op de draad naar je dimlicht, deze sluit je aan op de module. Dan knip je de draad naar je grootlicht door en maakt er 2 stekkertjes op, ook die gaan in de module. Dan zit er op de module een klein schroefje waarmee je de intensiteit kunt afstellen.

Prijs moet je maar even navragen bij Fulleke. Meldt meteen even wat voor motor je hebt, best kans dat die al een montagebeschrijving heeft hiervoor.

Enige "probleem" tot nu toe is dat bij heel erg nat weer soms het grootlicht lampje in het dashboard aan gaat (grootlocht zelf niet, alleen in het dashboard). Het zou natuurlijk een vlaag van Italiaanse charme kunnen zijn, maar een maat van me heeft dezelfde module op een Kawasaki, en die heeft met nat weer soms hetzelfde probleem.
 
Raar... nou ja als het maar werkt ;)
Hoe duur was het kitje ?

BTW Xtra... ze zijn wel mooi he ;(

Van

954RR001.jpg


Naar

954RR003.jpg
 
Die heeft ie uit het Pazzo topic :+


@ Jantah: er moet toch ergens vocht bij kunnen komen om dat lampje te laten branden.
Goed laten drogen en alles goed intapen, dan moet het over zijn.
 
Goedemorgen :W :W

@Stefan, bedankt voor de foto's....die van mij had niet gehoeven hoor, maar toch aardig van je :?

;)

@ Deadeye, succes vandaag met de schade, hopelijk valt het mee!

Zo, was wel een inspannend dagje gisteren, ik heb geslapen als een roosje!

Iedereen prettige dag vandaag!!

Wat heb je tegen foto's :?
 
Die heeft ie uit het Pazzo topic :+


@ Jantah: er moet toch ergens vocht bij kunnen komen om dat lampje te laten branden.
Goed laten drogen en alles goed intapen, dan moet het over zijn.

Die foto's of heeft ie meegedaan aan de vorige pazzo actie? *D

Morgen weer proefzitten en hopen dat we het eens kunnen worden over een type motor wat er moet gaan komen *O*
 
Die heeft ie uit het Pazzo topic :+


@ Jantah: er moet toch ergens vocht bij kunnen komen om dat lampje te laten branden.
Goed laten drogen en alles goed intapen, dan moet het over zijn.
Die module en alle aansluitingen zitten in de koplamp unit en die is helemaal waterdicht. Vocht zelf kan ook niet direct het probleem zijn. Volgens mij kun je 12V onder water zo ongeisoleerd gebruiken. De resulterende cossosie van de aansluitingen is meestal het probleem van vocht bij de electra.

Tis trouwens ook niet echt een probleem, ik heb het 2x gezien en ik zit echt wel vaker in de regen dan dat.
 
Die heeft ie uit het Pazzo topic :+


@ Jantah: er moet toch ergens vocht bij kunnen komen om dat lampje te laten branden.
Goed laten drogen en alles goed intapen, dan moet het over zijn.

Van de pazzo site ? :)
 
Da's de achterkant :Y


Nu de voorkant.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan