De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:+ prutser













Elk lasbedrijf zal dat wel kunnen toch?
Maar als ie eenmaal zo verrot is kun je beter voor een andere gaan zoeken :Y
 
sow, daar zijn we weer...

@ Stefan en Nocer, ik heb niets tegen foto's, geheel in tegendeel, zolang ik er maar niet op sta... O-)
(of ik moet ze van te voren even mogen censureren...)

Hey Nozem, nou neem je m'n zwemmen wel over maar waar was je nu vanmiddag toen ik 5 km moest hardlopen B|
Alleen de leuke dingen zeker...ik hoor het al..... :9

@Xtra, is eindelijk de beslissing gevallen, ik wil Pazzo's, zijn ze waarschijnlijk niet beschikbaar voor mijn motor.... |( |( heb ik weer....
zijn alleen te bestellen voor een gsf 650 2007....en ik krijg niet zo 1,2,3 een antwoord van de suzuki dealer of die dezelfde hendels heeft..... '(
 
:+ prutser













Elk lasbedrijf zal dat wel kunnen toch?
Maar als ie eenmaal zo verrot is kun je beter voor een andere gaan zoeken :Y

maar als ie een gaatje heeft hoeft ie toch niet verrot te zijn?
Ik wou m verkopen over een maandje of 2 ivm t buitenland, en om dan veel geld uit te geven aan een nieuw systeem (het zit bij de splitsing onderop) vindt ik ook weer iets te veel
 
Dat kan ik me voorstellen dan ja.
Dan is het ff een tijdelijk lapmiddeltje ;)








sow, daar zijn we weer...

@ Stefan en Nocer, ik heb niets tegen foto's, geheel in tegendeel, zolang ik er maar niet op sta... O-)
(of ik moet ze van te voren even mogen censureren...)

Hey Nozem, nou neem je m'n zwemmen wel over maar waar was je nu vanmiddag toen ik 5 km moest hardlopen B|
Alleen de leuke dingen zeker...ik hoor het al..... :9

@Xtra, is eindelijk de beslissing gevallen, ik wil Pazzo's, zijn ze waarschijnlijk niet beschikbaar voor mijn motor.... |( |( heb ik weer....
zijn alleen te bestellen voor een gsf 650 2007....en ik krijg niet zo 1,2,3 een antwoord van de suzuki dealer of die dezelfde hendels heeft..... '(
Heb je dat in het Pazzoinkoopaktietopic :P gevraagd?
 
Laatst bewerkt:
Heb je dat in het Pazzoinkoopaktietopic :P gevraagd?

Ja, ik heb het gevraagd maar nog geen antwoord gekregen, tevens heb ik gebeld met de Suzuki dealer maar die moet me nog terugbellen....

Net gebeld met Martijnsmotorkleding in Rotjeknor voor die gearindicator maar ook die is niet voor de Bandit beschikbaar....(tenminste de plug & play) dat betekend dus solderen.....

Lijkt wel of mijn motor gedoemd is.....
 
sow, daar zijn we weer...

@ Stefan en Nocer, ik heb niets tegen foto's, geheel in tegendeel, zolang ik er maar niet op sta... O-)
(of ik moet ze van te voren even mogen censureren...)

Hey Nozem, nou neem je m'n zwemmen wel over maar waar was je nu vanmiddag toen ik 5 km moest hardlopen B|
Alleen de leuke dingen zeker...ik hoor het al..... :9

@Xtra, is eindelijk de beslissing gevallen, ik wil Pazzo's, zijn ze waarschijnlijk niet beschikbaar voor mijn motor.... |( |( heb ik weer....
zijn alleen te bestellen voor een gsf 650 2007....en ik krijg niet zo 1,2,3 een antwoord van de suzuki dealer of die dezelfde hendels heeft..... '(

Awww balen van die pazzo's! :(
Ik wil ze ook heel graag, moet nog ff kijken hoe en wat :)
Weet je zeker dat ze ook niet voor de 2005 te leveren zijn ? ( via de leverancier van die actie ? ) lijkt me zo vaag als hdat niet mogelijk is '(

En ik wou best hardlopen ( 5 km hou ik makkelijk vol ) voor je, maar je belde me niet :N
Dan loop ik zo maar 8 km voor mezelf ;)
 
Laatst bewerkt:
Awww balen van die pazzo's! :(
Ik wil ze ook heel graag, moet nog ff kijken hoe en wat :)
Weet je zeker dat ze ook niet voor de 2005 te leveren zijn ? ( via de leverancier van die actie ? ) lijkt me zo vaag als hdat niet mogelijk is '(

En ik wou best hardlopen ( 5 km hou ik makkelijk vol ) voor je, maar je belde me niet :N
Dan loop ik zo maar 8 km voor mezelf ;)

Ja, echt dikke vette pech....
In de lijst met motortypes staat alleen de gsf650 2007, wel een hoop 1200 en 1250.
Maar volgens van de Kuinder heeft het 2007 model andere hendels dan het 2005 model.
Helaas Pindakaas dus....ik wilde ze wel heel graag.... '(

Ik had erg veel moeite met 5 km dus je had het zo over mogen nemen, volgende keer zal ik bellen....
 
Ja, echt dikke vette pech....
In de lijst met motortypes staat alleen de gsf650 2007, wel een hoop 1200 en 1250.
Maar volgens van de Kuinder heeft het 2007 model andere hendels dan het 2005 model.
Helaas Pindakaas dus....ik wilde ze wel heel graag.... '(

-O-
Anders misschien via contact formulier van www.pazzoracing.com of www.pazzoracing.eu even mailen om te vragen voor de zekerheid? Misschien hebben ze er wel iets voor, je weet het maar nooit :)
 
-O-
Anders misschien via contact formulier van www.pazzoracing.com of www.pazzoracing.eu even mailen om te vragen voor de zekerheid? Misschien hebben ze er wel iets voor, je weet het maar nooit :)

Ik heb beiden reeds gemail en wacht angstig op het antwoord.
tevens heb ik nog een andere Suzuki dealer gebeld met de vraag hoe het dan zit met de GSF 1200/1250 (01-07) (staat overigens bij bijna alle suzuki modellen dezelfde code: F14/S14)
 
Ik heb beiden reeds gemail en wacht angstig op het antwoord.
tevens heb ik nog een andere Suzuki dealer gebeld met de vraag hoe het dan zit met de GSF 1200/1250 (01-07) (staat overigens bij bijna alle suzuki modellen dezelfde code: F14/S14)

Ja zou van suzuki ook wel raar zijn om net voor jouw bandit een ander hendeltje te bedenken :?
Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt, die actie loopt in ieder geval nog wel even :Y
 
Ja zou van suzuki ook wel raar zijn om net voor jouw bandit een ander hendeltje te bedenken :?
Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt, die actie loopt in ieder geval nog wel even :Y

Ik hoop het ook, ik geef het in ieder geval niet zomaar op hoor....desnoods ga ik gewoon met een camera naar de dealer....
Maar vind het idd raar dat er andere hendels op een 2005 zitten....
 
Ik verdenk fabrikanten wel es van extra handel genereren door dat soort geintjes.

Mja, zou zomaar kunnen.
Ik ben net teruggebeld door de Suzuki dealer met de mededeling dat hij mij niet kan/wil helpen omdat ik niets bij hem koop. Hij vertelde mij wel dat er inderdaad meerdere Suzuki's met dezelfde hendels zijn....maar wilde niet zeggen welke, jammer he...
Kan me er ergens ook wel weer iets bij voorstellen.
 
Ja, echt dikke vette pech....
In de lijst met motortypes staat alleen de gsf650 2007, wel een hoop 1200 en 1250.
Maar volgens van de Kuinder heeft het 2007 model andere hendels dan het 2005 model.
Helaas Pindakaas dus....ik wilde ze wel heel graag.... '(

Ik had erg veel moeite met 5 km dus je had het zo over mogen nemen, volgende keer zal ik bellen....

Jaja... krijg ik een hijger aan de telefoon... dan hang ik op hoor O-)
Ik vind het wel een raar verhaal hoor :? van die remhendels.
 
Bah, kijk dit maar....

2005

Major changes made this year.

* adjustable handlebars (10mm) and seat height (20mm)
* Engine rebored to 656cc (smoother power delivery)
* redesigned half fairing with new "stacked" dual headlights
* narrower frame
* LCD digital display backlit by LED replaces speedometer
* LCD display has odometer, dual trip meter, fuel gauge and clock

2007
Current generation Bandit 650S

A completely new, water-cooled motor was designed specifically for the 2007 Bandit 650, unlike earlier models which used engines re-worked from other models.[1]

* Meets Euro3 emission standards
* 656 cc displacement, inline-4 all-aluminum liquid-cooled engine
* Electronic Fuel Injection with dual throttle valve system (similar to Suzuki's GSX-R and V-Strom)
* ABS available on faired "S" model
* Seat and handlebars adjustable for height
* Suzuki PAIR (Pulsed AIR) exhaust air injection system
* Modified Chassis and Swingarm
* Claimed 85hp at 10,500RPM (up 7)
* 12,500RPM redline
* 19 liters fuel tank (Same tank as previous model, but roughly 1L is taken by fuel pump)
* Hydraulic clutch lever

Dus dat is er schijnbaar veranderd sinds het 2005 model...
 
Laatst bewerkt:
Mja, zou zomaar kunnen.
Ik ben net teruggebeld door de Suzuki dealer met de mededeling dat hij mij niet kan/wil helpen omdat ik niets bij hem koop. Hij vertelde mij wel dat er inderdaad meerdere Suzuki's met dezelfde hendels zijn....maar wilde niet zeggen welke, jammer he...
Kan me er ergens ook wel weer iets bij voorstellen.

Is dat serieus ?
Welke dealer was dat dan ?
Stomme hufter..... bij zulke mensen wil ik niks kopen.
Maar de nieuwe 2007 heeft idd een nieuwe hendel dus ;(
 
Wat ik me afvraag... hoe verschillend is de 1200 hendel van de 650 hendel.... het is toch dezelfde machine met een grotere cilinderinhoud ( aanpassingen op de motor en niet op de rest ? ).
Zou de 1200 2005 hendel dan niet te gebruiken zijn voor de 650 ?
 
Wat ik me afvraag... hoe verschillend is de 1200 hendel van de 650 hendel.... het is toch dezelfde machine met een grotere cilinderinhoud ( aanpassingen op de motor en niet op de rest ? ).
Zou de 1200 2005 hendel dan niet te gebruiken zijn voor de 650 ?


Dat denk ik dus ook.
de 1200 en 1250 types worden wel vermeld bij Pazzo ('01-'07).
Heb de vraag al in het Bandit topic gepost, maar mocht iemand een Bandit weten te staan..... ;)

Edit: lees net in het banditforum dat de 1200 ook hydrolic clutches hebben.... B|
 
Laatst bewerkt:
Dat denk ik dus ook.
de 1200 en 1250 types worden wel vermeld bij Pazzo ('01-'07).
Heb de vraag al in het Bandit topic gepost, maar mocht iemand een Bandit weten te staan..... ;)

Edit: lees net in het banditforum dat de 1200 ook hydrolic clutches hebben.... B|

ik zou eens gaan speuren op het net voor een cross-reference onderdelen programma daarin staan de uitwisslebare onderdelen van het merk en types op... kijk anders ff op ebay of google onder cr0ss-reference suzuki.. wie weet... bij yamaha is er ook een hooooooooop uitwisselbaar en in mijn geval passen er ook remschijven van een duc op enz...
 
Dat denk ik dus ook.
de 1200 en 1250 types worden wel vermeld bij Pazzo ('01-'07).
Heb de vraag al in het Bandit topic gepost, maar mocht iemand een Bandit weten te staan..... ;)

Edit: lees net in het banditforum dat de 1200 ook hydrolic clutches hebben.... B|

Ik weet er wel een te staan :+
Ja, maar de 2005 versie, heeft die ook hydraulic clutches ?
Of alleen de 2007 ?
 
:W

nou al 2 dagen met me koekblik naar me werk geweest
ben het alweer helemaal :r zat

mja nog 3 dagen en dan weer een weekie vrij *O*
( staat alleen al vol gepland -O- )

@ michel

ben alvast onderweg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan