De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bv deze bandit look-a-like ;)

Ducati_ST3.jpg
 
Nee, want ducati's worden niet a la massa geproduceert, dat zijn allemaal stuk voor stuk unieke machine's die totaal niet op elkaar lijken ;)

Now we are talking.
Maar ieder zijn meug. Ik heb hier voor ook Y*m*h*, H*nd* , S*z*k*, K*w**s*k* en HD gereden.

Gelukkig is het nog goed gekomen :Y :j
 
Y*m*h*, H*nd* , S*z*k*, K*w**s*k* en HD en dan nu Ducati.... je bent duidelijk achteruit gegaan.. na HD zou je denken dat je niet dieper zou kunnen zinken... en dan het toch nog doen he.... :+ :+ O-)
 
Nou ja dit gaat wat ver, Ducati's zijn best leuke machinetjes... hoe ik ze slechter dan HD kan noemen... ik ga mijn mond wassen met zeep... :(
 
Y*m*h*, H*nd* , S*z*k*, K*w**s*k* en HD en dan nu Ducati.... je bent duidelijk achteruit gegaan.. na HD zou je denken dat je niet dieper zou kunnen zinken... en dan het toch nog doen he.... :+ :+ O-)
Als jij beweert dat hij achteruit gaat, kan ik dus aannemen dat jij eindelijk weet welk merk het beste is }) Eerste plek Yamaha en daarna pas Honda :+
 
Nou ja dit gaat wat ver, Ducati's zijn best leuke machinetjes... hoe ik ze slechter dan HD kan noemen... ik ga mijn mond wassen met zeep... :(
Moet zeggen dat ik vandaag onderweg naar Amsterdam (voetbal) een heeeeeeel erg mooie HD zag rijden.... Best interessant dat ie reed ipv langs de kant stond met pech :+
 
Als jij beweert dat hij achteruit gaat, kan ik dus aannemen dat jij eindelijk weet welk merk het beste is }) Eerste plek Yamaha en daarna pas Honda :+

Yamaha maakt ook mooie motoren tegenwoordig hoor, maar vroeger :N
Honda maakt al jaren mooie modellen *D

Maar de enige duc die ik wel mooi vind is deze:
full
 
Moet zeggen dat ik vandaag onderweg naar Amsterdam (voetbal) een heeeeeeel erg mooie HD zag rijden.... Best interessant dat ie reed ipv langs de kant stond met pech :+

HD's dat zijn van die ouwe l*ll*n motoren. Oftwel rijdende sch*thuizen.
Bij een beetje bocht moeten ze al afstappen om hem er door heen te tillen.
Net als bij OCC. Prachtige creaties, maar waardeloos om mee te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan