Z1000 - Z750 - Z750S Meeting Plaza 36

Stramme Maxen Festival by MuiZ

  • 30 september

    Stemmen: 5 71,4%
  • 14 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 oktober

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
:N:N_O- :N -O-
had van jou wel een slimmer andwoord verwacht:N jij hebt het ook niet goed:N:N:N:W *O*
welkom terug
*O*






Ik heb 149,3 PK'S BIJ 114,4 Nm zal vanmiddag de uitdraai posten }) 8-) :X
en dat is goed te merken.

in de eerste versnelling zonder moeite voorwiel in de lucht.
in de tweede versnelling bij 6.000 toeren ff gas dicht en goed open hop voorwiel in de lucht......nu ben ik geen wheely king zoals Bohica of KPL maar het gaat nu wel heel makkelijk. })

Nice cijfertjes *O*


Zal 't dan toch aan de kleur liggen
 
Woow Bart :} :} :} :} nais result *O* *O* *O*

Bijna nog vergeten, Mauz welkom back :W

Is wel stil btw rondom die ander Muis ;)
 
Laatst bewerkt:
Z etters, ik heb wat rondgekeken op het net voor een turbokit op de 750 maar dat word niks!
:N
Weinig over te vinden en het zijn hele verbouwpartijen, zal wat anders moeten doen. O-)

Gelijk een B-king kopen kost minder. :9~ 8-)
Kost minder maar je rijdt wel meer voor lul......

Maar als jij er nou een supercharger op zet en mij laat weten wat dat kost.....ga ik misschien ook wel sparen. :9~
 
Ik heb 149,3 PK'S BIJ 114,4 Nm zal vanmiddag de uitdraai posten }) 8-) :X
en dat is goed te merken.

in de eerste versnelling zonder moeite voorwiel in de lucht.
in de tweede versnelling bij 6.000 toeren ff gas dicht en goed open hop voorwiel in de lucht......nu ben ik geen wheely king zoals Bohica of KPL maar het gaat nu wel heel makkelijk. })
:? :? :? ??????? :? :? :?

Ik begin te begrijpen dat die amerikanen het niet geloven.......

Ik weet niet wat die Ritzen er mee doet maar het is toch wel frappant dat elke Z die daar op de bank staat veel meer pk's heeft als de rest......
Ongeacht het uitlaatsysteem. Wat Ron ook schreef; een Z met alleen Rapid bike, standaard uitlaat en een K&N filter 150 pk?????

Volgens mij geven ze daar krukas pk's aan..... :+


Maar, Bart....evenzogoed; je bent er fors op vooruitgegaan. :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
full






Hier het weerbericht voor de komende dagen in Belgie!!

Het ziet er al bij al nog niet zo slecht uit,misschien wel een beetje frisser in de Ardennen


Groetjes Lukkes :W
 
Hey Bart,

Ziet er heeel goed uit koppel 114 Nm, net wat ik zoek :-)
Wat heb je eigenlijk allemaal verandert?

Ik heb mijn z1000 model2007 laten openzetten vorige week en ik vind hem eerlijk gezegd nog steeds vrij tam dus ik zal ook het één en het ander moeten gaan wijzigen, beginnend met de powercommander.

Wheelie bij mijn machien op vermogen in 1ste bij 5500rpm gas volledig open en dan krijg ik een povere wheelie +/- 50 cm.
Nu moet wel zeggen dat ik al vrij lang moto rijd maar in het prille begin van mijn wheelie kunsten zit :-)

Alain
 
Hey Bart,

Ziet er heeel goed uit koppel 114 Nm, net wat ik zoek :-)
Wat heb je eigenlijk allemaal verandert?

Ik heb mijn z1000 model2007 laten openzetten vorige week en ik vind hem eerlijk gezegd nog steeds vrij tam dus ik zal ook het één en het ander moeten gaan wijzigen, beginnend met de powercommander.

Wheelie bij mijn machien op vermogen in 1ste bij 5500rpm gas volledig open en dan krijg ik een povere wheelie +/- 50 cm.
Nu moet wel zeggen dat ik al vrij lang moto rijd maar in het prille begin van mijn wheelie kunsten zit :-)

Alain

ten eerste heb je het verkeerde moddel, 2007 is een stukje tammer dan het 2003 -2006 model (geloof ik) en dat model vind ik mooier, smaken verschillen :X

Als ik Paul (Ritzen motors) zijn redenatie goed begrijp kun je beter een rapidbike module aanschaffen, is wel duurder maar die kan je dan ook weer meenemen naar een andere motor en de unit is beter af te stellen dus meer vermogen eruit.


moet er wel bij vermelden dat dit vermogen is met slip compensatie (heeft niet elke dynojet bank heb ik me laten vertellen)

zonder slip compensatie kom ik op 143,2 pk en 109,8Nm

het is maar net wat je wilt geloven.
maar ik ben heel :+ }) 8-) :9~ *O* met het resultaat en ook met de mannier hoe Paul het uitlegt en begeleid en wat hij er aan doet voor dat er een run gemaakt wordt.

Ik heb ongeveer 14 pk erbij gekregen en 5 Nm koppel

grt
Bart
 
Goedemorgen......


Ik schreef dat ik bij het vrouwtje ging ZITTEN, ja...... :Y

Je hoeft niet altijd gelijk met iemand de koffer in te duiken O-)

:+

Volgens mij had jouw vrouwtje daar geen zin in. Ze was al lekker met mij aan de slag geweest :P



:o

fijne vakantie alvast he..
 
Ha Bart,

Ik heb speciaal de 2007 genomen omdat deze onderin meer koppel heeft.
Model 2007: 98,7 Nm @ 8.200 rpm
Model 2003-2006: 95.6 Nm @ 8000 rpm

Alain
 
Ha Bart,

Ik heb speciaal de 2007 genomen omdat deze onderin meer koppel heeft.
Model 2007: 98,7 Nm @ 8.200 rpm
Model 2003-2006: 95.6 Nm @ 8000 rpm

Alain


goede morgen allen

ik ga akkoord met alain...het nieuwe model heeft meer koppel maar heeft daardoor enkele pk'tjes verloren en wat de wheelie betreft trek maar aan de gas je zult wel zien ;) O-)
 
Goedemorgen all :W

Lekker weer in ons eigen bed geslapen, maar wat een domper als je dan wakker word en de zon schijnt niet '(
Motorrijden in Turkije lijkt mij geen avontuur.
De wegen zijn niet al te best, zelfs de Europese snelweg die daar ligt heeft veel slechte stukken asfalt, alles rijd door elkaar van paard en wagen tot grote vrachtwagens en een rood stoplicht geeft geen garantie dat iedereen er netjes voor blijft wachten :?
In het donker is het echt levensgevaarlijk, er zitten soms kuilen van 30 cm diep in het wegdek.
Dus Zven ik zou het niet doen :N
 
ten eerste heb je het verkeerde moddel, 2007 is een stukje tammer dan het 2003 -2006 model (geloof ik) en dat model vind ik mooier, smaken verschillen :X

Als ik Paul (Ritzen motors) zijn redenatie goed begrijp kun je beter een rapidbike module aanschaffen, is wel duurder maar die kan je dan ook weer meenemen naar een andere motor en de unit is beter af te stellen dus meer vermogen eruit.


moet er wel bij vermelden dat dit vermogen is met slip compensatie (heeft niet elke dynojet bank heb ik me laten vertellen)

zonder slip compensatie kom ik op 143,2 pk en 109,8Nm

het is maar net wat je wilt geloven.
maar ik ben heel :+ }) 8-) :9~ *O* met het resultaat en ook met de mannier hoe Paul het uitlegt en begeleid en wat hij er aan doet voor dat er een run gemaakt wordt.

Ik heb ongeveer 14 pk erbij gekregen en 5 Nm koppel

grt
Bart


Mag ik vragen wat je kwijt wat voor het laten afstellen bij Ritzen?
 
:N:N


_O- :N -O-
had van jou wel een slimmer andwoord verwacht:N jij hebt het ook niet goed:N:N:N:W *O*
welkom terug
*O*






Ik heb 149,3 PK'S BIJ 114,4 Nm zal vanmiddag de uitdraai posten }) 8-) :X
en dat is goed te merken.

in de eerste versnelling zonder moeite voorwiel in de lucht.
in de tweede versnelling bij 6.000 toeren ff gas dicht en goed open hop voorwiel in de lucht......nu ben ik geen wheely king zoals Bohica of KPL maar het gaat nu wel heel makkelijk. })

Bart

Wat heb je allemaal laten doen om aan dit aantal pk s te komen ?

en wat was t kosten plaatje? Ben namelijk zelf opzoek naar een Z1000 bwjr 2004 ben weg van deze fiets vindt alleen pk verhouding te weinig. Heb gereden op standaard z1000. Stuurt goed en rijdt vlot maar voor mezelf mag t wel iets meer hebben.
Op moment dat ik z1000 koop gelijk laten kietelen. voor nog meer rij plezier.

Hoppie
 
Laatst bewerkt:
ten eerste heb je het verkeerde moddel, 2007 is een stukje tammer dan het 2003 -2006 model (geloof ik) en dat model vind ik mooier, smaken verschillen :X

Als ik Paul (Ritzen motors) zijn redenatie goed begrijp kun je beter een rapidbike module aanschaffen, is wel duurder maar die kan je dan ook weer meenemen naar een andere motor en de unit is beter af te stellen dus meer vermogen eruit.


moet er wel bij vermelden dat dit vermogen is met slip compensatie (heeft niet elke dynojet bank heb ik me laten vertellen)

zonder slip compensatie kom ik op 143,2 pk en 109,8Nm

het is maar net wat je wilt geloven.
maar ik ben heel :+ }) 8-) :9~ *O* met het resultaat en ook met de mannier hoe Paul het uitlegt en begeleid en wat hij er aan doet voor dat er een run gemaakt wordt.

Ik heb ongeveer 14 pk erbij gekregen en 5 Nm koppel

grt
Bart

oh, dan is het een gedeelde 1ste plaats, want mijn resultaat is ZONDER slipcompensatie.






full





;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij had jouw vrouwtje daar geen zin in. Ze was al lekker met mij aan de slag geweest :P



:o

fijne vakantie alvast he..
:+ Verschil tussen ons is; jou kleed ze aan, mij......... O-) (letterlijk en figuurlijk).

Maar je hebt een mooi pakkie Willem! Staat je goed. Maar als fotomodel kun je het wel vergeten... :Y

...en bedankt. Dinsdag vertrekken we. *O*
 
Ha Bart,

Ik heb speciaal de 2007 genomen omdat deze onderin meer koppel heeft.
Model 2007: 98,7 Nm @ 8.200 rpm
Model 2003-2006: 95.6 Nm @ 8000 rpm

Alain
De interne wrijving in het blok is bij het 2007 model met ca. 8% vermindert t.o.v. het "oude" Zetje. Dus als je met het nieuwe blok aan de slag gaat komen er meer pk's uit.
Dus.....aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan