Z1000 - Z750 - Z750S Meeting Plaza 36

Stramme Maxen Festival by MuiZ

  • 30 september

    Stemmen: 5 71,4%
  • 14 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 oktober

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.


Graag gedaan

Z1000 winterkleding is er ook al
L_K99994947.jpg
 
Het beste kun je zo'n setje kopen waarmee je de vloeistof eruit zuigt bij de remklauw.
Dat werkt perfect. Anders sta je een uur te kloten met druk opbouwen, ontluchten, druk opbouwen, ontluchten, enz....
:^
Uren is wat overdreven maar het kan idd sneller. :Y
Ik gebruik gewoon een 50ml spuit van 1.50 euro, hier maak ik een goedpassend slangetje aan en trek eerst via de remklauwen alle vloeistof er uit.
Als de vloeistof er uit is spuit ik vervolgens er van onderuit weer schone vloeistof in.
Ik moet hem dan nog wel even boven ontluchten omdat ik een radialerempomp heb maar met een gewone rempomp is hij meteen goed.
Injectiespuit haal je gewoon bij je apotheker.
 
snel ontluchten doe je toch het best dmv de banjobout aan de bovenkant los te draaien bij de rempomp nadat je druk heb opgebouwd want lucht gaat naar boven en niet naar beneden.
als je dan weer druk heb op het systeem kan je de boel onder druk zetten voor een nachtje dmv de remhendel vast te zetten met eenb trekbandje of met een elastiek.
dan gaat de laatste luchtbellen er ook nog uit.
Zou ik niet doen. :N
In eerste plaats is het een ontzettend geknoei met remvloeistof, en dat spul wil je echt niet op je mooie motor hebben, en officieel moet je elke x als een banjo los haalt de keerring vervangen.
Je heb verder wel gelijk lucht drijft op de vloeistof dus wil naar boven daarom gebruik ik de hier boven beschreven methode.
Daar zijn idd, ook professionele apparaten voor te koop maar die zijn nog al aan de prijs en met zo'n spuit van 1,50 euro gaat het net zo goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb je je begrenzer eraf?????

Dan gaan we ff kijken hoe snel hij is vanaf de 200.....

heb straks 348 peekaas........ :+ :+ :+

Zo weinig maar... ;) mijn karretje heeft er nu al standaard een slordige 375 pk, en een koppeltje van 490 nm bij 3200 toertjes... }) daarentegen weegt hij wel 2 tonnetjes... ;(
 
Zo weinig maar... ;) mijn karretje heeft er nu al standaard een slordige 375 pk, en een koppeltje van 490 nm bij 3200 toertjes... }) daarentegen weegt hij wel 2 tonnetjes... ;(


Blijft gaaf zo'n wagen. Heb er afgelopen zondag 1 (rood met zwart dak) ingehaald op de A50.

Wanneer mag ik eens meerijden O-) ?
 
Blijft gaaf zo'n wagen. Heb er afgelopen zondag 1 (rood met zwart dak) ingehaald op de A50.

Wanneer mag ik eens meerijden O-) ?

Ron, denk dat je een model 1968/1972 hebt gezien, (model Dukes of Hazerd) mijne is maar gemaakt in 66/67, en rijden er niet zoveel meer van rond, stuk of 4 maar in NL.

Ron3.jpg


Meerijden moet wel een keertje lukken... :)
 
Ron, denk dat je een model 1968/1972 hebt gezien, (model Dukes of Hazerd) mijne is maar gemaakt in 66/67, en rijden er niet zoveel meer van rond, stuk of 4 maar in NL.

[afbeelding]

Meerijden moet wel een keertje lukken... :)

blijft mooi zo'n wagen... :Y :Y :Y :Y

Wil best straks een keertje tegen je racen.... :+ :+

scheelt maar ongeveer 39 jaar...... *D *D *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan