De Gooische hooligans van MF Jubileum-editie X (de G&VUTHC)

Wat willen de Hooligans voor de MFMM?

  • t-shirt

    Stemmen: 5 31,3%
  • petje

    Stemmen: 0 0,0%
  • veiligheidsvestje

    Stemmen: 3 18,8%
  • tanga

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat Nocer die foto's nou eerst maar eens posten ipv ze eerst via msn te verspreiden, hij heeft toch geen zak te doen op school en met ze "consultancy skills :X :X :X _O- _O- "
:+

Oh oh.... ik moet ze ook niet aan Xtra geven he :P
 
ik heb er ook nog een filmpje van :o
 
Laatst bewerkt:
ik heb er ook nog een filmpje van :o

_O-

nieuwe r6 2008 is :9~
e5546e74dc91390df27e3ea52a726456
 
zo rond 5en bij sukkelglas nog een zwarte r6 gezien met mf-stikker. iemand van hier?
en volgens mij zag ik nocer gisteren nog rijden bij mij op het achterom zo rond 7.
 
zo rond 5en bij sukkelglas nog een zwarte r6 gezien met mf-stikker. iemand van hier?
en volgens mij zag ik nocer gisteren nog rijden bij mij op het achterom zo rond 7.

Staat jou Groene kawa achter het hek van de Kwikfit ?
Dan heb ik jou een paar dagen geleden zien staan met een vriend ?

Vandaag ben ik iig niet door het achterom gereden :)
 
Ach om 19:00 of 20:00 zijn we er ook nog wel hoor ;)
We bewaren wel wat voor je :Y
Tis 22:00 geworden -O-
Naja, als compensatie mag ik nu vrijdag wegblijven, maar ik was er toch liever gewoon bijgeweest.
Donderdag heb ik ook vrij, Luxemburg lonkt *O*

Kijk da's het mooie van een Monster.
Ze zien er allemaal verschillend uit.
Wat dat betreft is het net een HD, of een Goldwing :X

allemaal mooi weer rijers hiero :?

beetje moeilijk doen om die paar mogelijke spatjes :N

zit bijna iedere dag op de brommert naar amsterdam
weer of geen weer


btw

:W
Ik moet het al 4 maanden doen zonder auto. Valt trouwens best mee met dat weer in Nederland. Zowel mijn textielpak en mijn regenpak zijn zo lek als een mandje, maar nog nooit doorweekt op mijn werk aangekomen.

Koekblik is weer klaar trouwens alleen nog even de APK en dan kan ik hem weer ophalen.

werd vandaag nog een beetje gematst door een motor agent

man stopte naast me en verzocht me vriendelijk om me nummerplaat ff goed trug te vouwen _O- maar ff gedaan voor de netheid :Y

morge meteen weer ff trug buige _O-
Beetje boos kijken "heh, die rotkinderen ook" _O-


Oh... gister in alle consternatie niet verteld.. maar... BEER EN IK GAAN BIJ DE POLITIE!!!!
Van onze aanstaande mede-collega's hebben we vernomen dat er veel tussenuren zijn.. en met die tussenuren kan je toch best wel leuk sturen op het circuit dat bij de politie academie hoort *O*

Met jouw consultancy skills :? Moeten we dan straks onze ogen dicht doen als je uitlegt waarom we een bon krijgen, en dat we dan onze gedachtes opschrijven en daaruit onze conclusies trekken.?

Zoiets?


Mogguh...tis koud hier in NL B|
Yep het was heerlijk weer om te werken *O*

Mooi stel samen :? :? :?


[afbeelding]


En het werd nog erreger....

[afbeelding]
Volgens mij snapt Michel hem niet _O- _O-

_O-

nieuwe r6 2008 is :9~
[afbeelding]
Black zonder striping rules *O*
Maar ik blijv erbij dat hij een hazelip heeft :X




Zo, volgens mij ben ik weer bij :)
 
Tis 22:00 geworden -O-
Naja, als compensatie mag ik nu vrijdag wegblijven, maar ik was er toch liever gewoon bijgeweest.
Donderdag heb ik ook vrij, Luxemburg lonkt *O*

22:00 was alles op en was iedereen pleitte :Y
Wel balen van het werk -O-
 
Staat jou Groene kawa achter het hek van de Kwikfit ?
Dan heb ik jou een paar dagen geleden zien staan met een vriend ?

Vandaag ben ik iig niet door het achterom gereden :)

klopt ja das de mijne. mijn geheuge werkt niet meer zo goed dus het zou ook maar zo eerder geweest kunnen zijn.
 
Met jouw consultancy skills :? Moeten we dan straks onze ogen dicht doen als je uitlegt waarom we een bon krijgen, en dat we dan onze gedachtes opschrijven en daaruit onze conclusies trekken.?

NEE!!! B| B|

Het is juist dat ik de mensen vraag waarom ze zo hard reden, ik vraag ze dan welke andere middelen ze hebben geprobeerd om dat persoonlijke doel te bereiken.
Daarna ga ik met ze reflecteren waarom ze dan toch moeten grijpen naar het harder rijden en zoeken we samen een passende oplossing om het voortaan te voorkomen.

Die is dan zo bang voor de politie en hun mentale staat dat ze nooooooooooit meer te hard rijden :Y
 
Ook al in het gespot topic gezet, maar hier ook nog even.

Net mijn moeder: Stanley ik heb weer een motor met een sticker gezien! Een groen witte kawasaki (ja tot zover komt ze inmiddels al :P ) in Bussum om 11:15. Berijder reed met een witte helm. Wie o wie herkent zichzelf hierin *O*
 
Laatst bewerkt:
NEE!!! B| B|

Het is juist dat ik de mensen vraag waarom ze zo hard reden, ik vraag ze dan welke andere middelen ze hebben geprobeerd om dat persoonlijke doel te bereiken.
Daarna ga ik met ze reflecteren waarom ze dan toch moeten grijpen naar het harder rijden en zoeken we samen een passende oplossing om het voortaan te voorkomen.

Die is dan zo bang voor de politie en hun mentale staat dat ze nooooooooooit meer te hard rijden :Y
_O- Interessante methode! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan