Welke chopper als opstap motor??

Status
Niet open voor verdere reacties.

maiko

Rookie
17 sep 2007
18
0
Hallo,

ik ben op zoek naar een opstapper,

in eerste instantie was ik op zoek naar een honda magna 550 v 35, of kawasaki ltd 550,

nu zie ik ook de honda rebel 450 en de kawasaki ltd 454 te koop[ staan,
wat is de beste keus van die 4 en welke heeft het meeste vermogen???,
ook wat betreft het optrekken,
de 454 heeft een belt aandrijving is dat beter of slechter dan een ketting,
en welke is het meest betrouwbaar en onderhoudsvriendelijk ook wat betreft kosten voor onderhoud.



alvast bedankt,

gr Maiko.
 
euhhh met een chopper het meeste vermogen om op te kunnen trekken??

met een chopper moet je rustig cruisen...

en je moet koppel hebben om lekker op te kunnen trekken..


en als je onderhoudsarm wilt rijden neem dan een cardan..

zoals yamaha virago of suzuki intruder etc..

ach vanmiddag staan er hier vast wel zinnige opmerkingen. dus ik stop maar met vervuilen.. O-)
 
Ik ben begonnen met mn Yamaha Virago XV750 (55pk). ... Heel relaxt rijden, mocht van mij wel iets meer vermogen hebben ... ikzelf vind +- 70pk wel lekker om te beginnen (nog steeds genoeg om jezelf erg snel dood te rijden hoor)!!
 
Ik ben begonnen met mn Yamaha Virago XV750 (55pk). ... Heel relaxt rijden, mocht van mij wel iets meer vermogen hebben ... ikzelf vind +- 70pk wel lekker om te beginnen (nog steeds genoeg om jezelf erg snel hartstikke dood te rijden hoor)!!

B|











:+
 
Ik heb 45.000 km met een Virago XV750 bouwjaar 1994 gereden en vond dit een heel goede chopper. Ondanks haar gewicht was ze erg handelbaar voor een klein lichtgewichtje als ik; Heel betrouwbare motor, makkelijk in onderhoud, nooit problemen mee gehad buiten de normale slijtage. Voorzien van cardanaandrijving. En na een smak aan 60-70 per uur tegen een auto was enkel het stuur krom, dankzij de stevige valbaren die de klap grotendeels hebben opgevangen. Ik heb haar uiteindelijk weggedaan omdat ik de chopperrijstijl al lang ontgroeid was en mijn stepjes in de bochten te vaak aan de grond begon te rijden. Er zijn op het net veel goed onderhouden Virago's te vinden aan schappelijke prijzen. Ik zou nooit voor de 535 gaan, omdat die wel wat licht uitvalt, zeker als je wel eens een passagier meeneemt.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

ik ben op zoek naar een opstapper,

in eerste instantie was ik op zoek naar een honda magna 550 v 35, of kawasaki ltd 550,

nu zie ik ook de honda rebel 450 en de kawasaki ltd 454 te koop[ staan,
wat is de beste keus van die 4 en welke heeft het meeste vermogen???,
ook wat betreft het optrekken,
de 454 heeft een belt aandrijving is dat beter of slechter dan een ketting,
en welke is het meest betrouwbaar en onderhoudsvriendelijk ook wat betreft kosten voor onderhoud.

een echte opstapper vind ik de yamaha dragstar 650 (classic of custom) om ff in te komen, heb er namelijk ook een (classic), maar heb gemerkt dat ik na een jaartje rijden toch toe ben aan een 1100............

een tevreden dragstar rijder :]


alvast bedankt,

gr Maiko.
 
Hallo,

ik ben op zoek naar een opstapper,

in eerste instantie was ik op zoek naar een honda magna 550 v 35, of kawasaki ltd 550,

nu zie ik ook de honda rebel 450 en de kawasaki ltd 454 te koop[ staan,
wat is de beste keus van die 4 en welke heeft het meeste vermogen???,
ook wat betreft het optrekken,
de 454 heeft een belt aandrijving is dat beter of slechter dan een ketting,
en welke is het meest betrouwbaar en onderhoudsvriendelijk ook wat betreft kosten voor onderhoud.



alvast bedankt,

gr Maiko.




een echte opstapper vind ik de yamaha dragstar 650 (classic of custom) om ff in te komen, heb er namelijk ook een (classic), maar heb gemerkt dat ik na een jaartje rijden toch toe ben aan een 1100............

een tevreden dragstar rijder
 
Ik heb nog een Kawasaki EN500 te koop staan :)

ik heb er met veel plezier op gereden maar ben nu aan een zwaardere toe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan