licht trillen van de motor

ivo71

Rookie
21 sep 2007
3
0
Hallo,

Ik heb een probleem met een intruder 1400.
De motor trilt licht, zodat ik na een tijdje rijden slapende voeten en handen krijg.
En de koplamp-houder scheurt in, ik weet niet of dit door het trillen komt of dat dit een kwaal is van de houder.?? Ik heb de houder al een keer vervangen maar deze scheurt ook weer in aan de zijkant. Veder rijd de motor goed.

Als er iemand is die raad weet hoor ik dat graag.

Al vast bedankt.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik rij ook intruder en die trilt ook wel licht wat normaal is. Wat niet normaal is is dat de koplamp afscheurt... Stel je vraag zeker eens op het forum van de ioch.com site. Daar weet men vast wel raad, want volgens mij is dat "licht trillen van de motor" toch iets harder dan normaal is.
 
Hallo,

Ik heb een probleem met een intruder 1400.
De motor trilt licht, zodat ik na een tijdje rijden slapende voeten en handen krijg.
En de koplamp-houder scheurt in, ik weet niet of dit door het trillen komt of dat dit een kwaal is van de houder.?? Ik heb de houder al een keer vervangen maar deze scheurt ook weer in aan de zijkant. Veder rijd de motor goed.

Als er iemand is die raad weet hoor ik dat graag.

Al vast bedankt.[afbeelding]

is jouw intruder soms uitgerust met de optionele harley-trilfunctie?
schijnen inderdaad nog wel eens verkeerd afgesteld te staan

ga anders eens langs bij een harleyzaak, die weten alles van trillende motoren *D
 
Hallo,

Ik heb een probleem met een intruder 1400.
De motor trilt licht, zodat ik na een tijdje rijden slapende voeten en handen krijg.
En de koplamp-houder scheurt in, ik weet niet of dit door het trillen komt of dat dit een kwaal is van de houder.?? Ik heb de houder al een keer vervangen maar deze scheurt ook weer in aan de zijkant. Veder rijd de motor goed.

Als er iemand is die raad weet hoor ik dat graag.

Al vast bedankt.[afbeelding]

en op een serieuze toon.....
kijk eerst eens naar banden (vlak stuk na heftige remreactie, verkeerd afgesleten, bandenspanning) en uitlijning wielen ... en controleer je lagers van brug, vork en balhoofd
 
Terug
Bovenaan Onderaan