Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

[afbeelding]

die vlogen erg laag

Ja, maar wie had het grootste zoombereik ? :) O-)

600,MFMM07-2-0955.jpg

600,MFMM07-2-0957.jpg


600,MFMM07-2-0956.jpg


600,MFMM07-2-0383.jpg


Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:50) op www.actiefotoshop.nl
 
jammer :?

vind het gewoon verkapte spam. En als je 'm zonder wil, moet je er nog voor dokken ook :r
Wees blij dat er mensen foto's staan te maken. D'r stonden vast wel meer mensen daar, dus je zult vast nog wel een exemplaar zonder reclame krijgen...

Ergens anders gaan zeiken, ook een optie |( 8-)

Ik vind ze mooi in elk geval en ach, die reclame kijk ik wel doorheen. Heb al genoeg ECHT mooie foto's van m'n motortje :Y
 
Laatst bewerkt:

Mooi om de verschillende reacties van mensen te zien (gast met handen op wangen, vrouw met hand voor haar mond, nonchalante kerel met peuk)

Ik heb er nog een paar:

VOER! 8-)
[afbeelding]

Teveel honger dat je van te voren niet een foto kon maken?

En de mooie foto's blijven maar komen :D

Hier mijn filmpje, gemaakt met dè Little camera steun. Achterop die zwarte kneedownende GS500


Leuk gefilmd!
 
Wees blij dat er mensen foto's staan te maken. D'r stonden vast wel meer mensen daar, dus je zult vast nog wel een exemplaar zonder reclame krijgen...

Ergens anders gaan zeiken, ook een optie |( 8-)

Ik vind ze mooi in elk geval en ach, die reclame kijk ik wel doorheen. Heb al genoeg ECHT mooie foto's van m'n motortje :Y

:^

Inderdaad, zonder reclame is leuk. Maar zo'n camera kost ook knaken, vent heeft zelf geen foto's, en anders pak je de schaar.
 
Motormeet
Foto's lichtelijk bewerkt, erg mooi geworden imo.

heej.. jij had ook een 'beige' jasje aan? want ik zag je gehurkt een foto maken van de achterkant van me fiets geloof ik.. alleen staat die niet tussen je fotos :p

zou je als je het was en de foto nog hebt die misschien willen mailen?
iig bedankt voor de moeite ;) en echt mooie fotos :9~

om deze fiets ging het..
hij stond bij de mac drive pal tegenover het 1e hokje waar je het eten kunt bestellen.
img1517ac3.jpg


en als er andere mensen ook fotos hebben hoor ik het ook graag :P
 
600,MFMM07-2-0009.jpg


Wie was dit eigenlijk? Je had je motor naast de mijne gezet (dezelfde kleurstelling) bedankt daarvoor nog... Kon ik goed zien hoe RANZIG mijn motor is... omdat jouwe netjes gepoetst was...

600,MFMM07-2-1206.jpg


Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:50) op www.actiefotoshop.nl
 
die mille moest na de wheelie idd uitwijken en kon nog maar net om mij heen gestuurd worden.... ging allemaal echt NET goed...

ik heb een foto van t moment dat hij weer neerkomt, is goed te zien wat er gebeurt, best enge foto ook als je de richting van de motor bekijkt...

na eetpauze ga ik nu verder met foto's draaien etc, daarna uploaden!
 
Dan ga je toch zelf de volgende keer foto's maken :?
Wat een ge-ouwehoer zeg :r



Doe ik de volgende keer wel :9


Maar, bijv Triker maakt al jaren foto's ... heb nog nooit een € bij zijn foto's zien staan.
Ik denk vandaar de verbazing.

Je doet het voor elkaar, niet om eraan te verdienen ;) (of wel dus :+ )
 
Alle fotograven bedankt zie ik vaak genoeg voorbij komen, heb er hier nog een om in het zonnetje te zetten... Ben benieuwd wanneer zijn foto's komen :)



600,MFMM07-2-1145.jpg


600,MFMM07-2-1143.jpg


Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:50) op www.actiefotoshop.nl
 
Doe ik de volgende keer wel :9


Maar, bijv Triker maakt al jaren foto's ... heb nog nooit een € bij zijn foto's zien staan.
Ik denk vandaar de verbazing.

Je doet het voor elkaar, niet om eraan te verdienen ;) (of wel dus :+ )
Je doet het voor elkaar natuurlijk, maar dan mogen de kosten wel vergoed worden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan