Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes


full

Zondag, net als anders
 
Laatst bewerkt:
De vorige voorjaars-megameeting was op 7 mei. Dit jaar zou het handig zijn om het dan in diezelfde periode te doen, maar dan op zaterdag 10 mei of zaterdag 17 mei.
Het weekend daarvoor is namelijk lang Hemelvaartweekend en dan zullen veel mensen toerritjes/toerweekendjes gepland hebben.

Dus nogmaals, zaterdag 10 mei of zaterdag 17 mei lijkt mij een mooie dag voor de volgende megameeting. *O* *O* *O*

Wie opent er het topic??
Ik zou wel willen, maar naast het feit dat ik digitaal niet handig genoeg ben, ben ik de komende tijd ook erg druk met ons nieuw opgeleverde huis en de verhuizing rond maart, dus niet in staat om het topic en de aanmeldingen bij te houden...
*O*


en ik kan nu ook de eerste er weer bij zijn... *O*
2de was ik vorig jaar met het koekblik... *O*

maar nu kan ik lekkeRR weer op de Blade en ook nog op de eerste..

owh man, ben weer zo blij als een klein kind... toppie...

*O* *O* *O*
 
Krijg ik me daar toch ineens een mailtje :+ Of ik een topic wil starten voor de aankomende megameeting... :P Hmm, meestal start dat topic pas in februari. Dus als er voor die tijd nog niets is opgestart doe ik het wel (zul je zien, dat iedereen gewoon wacht tot ik het doe :+)
 
Krijg ik me daar toch ineens een mailtje :+ Of ik een topic wil starten voor de aankomende megameeting... :P Hmm, meestal start dat topic pas in februari. Dus als er voor die tijd nog niets is opgestart doe ik het wel (zul je zien, dat iedereen gewoon wacht tot ik het doe :+)


*O* *O*

Nee hoor, vorig jaar startte het topic over de voorjaars-megameeting ook op 7 januari... :Y
 
Krijg ik me daar toch ineens een mailtje :+ Of ik een topic wil starten voor de aankomende megameeting... :P Hmm, meestal start dat topic pas in februari. Dus als er voor die tijd nog niets is opgestart doe ik het wel (zul je zien, dat iedereen gewoon wacht tot ik het doe :+)

kunnen we niet een jaartje overslaan :P
 
Joh, als ik wist dat iemand het te zijner tijd van me overneemt als TO, wil ik best openen.
Zoals ik zei, ik wil wel, maar ik ben over een paar weekjes te druk met nieuw huis om het topic bij te houden...


Geert, doe 's gek...open het topic!!
 
11 mei is het pinkster weekend, dan kunnen veel mensen niet...

...waaronder ik O-)


Dus de 18e zou beter zijn, wat mij betreft
 
iedereen te bang om zoiets te openen???

moet je perse dan die lijst bijhouden die komen.. vorige keer telde ik een korter lijstje als de daadwerkelijke opkomst :+ _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan