Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben duidelijk korps materiaal :Y
Ik hoorde iets van zwemmen in een overall... no offense... maar dat kan iedereen.
Echte bikkels zwemmen in volledig leer en met hun helm op :+
 
Ook zo naar... lag ik er net in... moest ik er al weer uit van Mariecke -O-
 
wil je meteen brigadier worden dan?
zit je meteen meerendeels binnen en ben je beslisser van dienst...
dat is in adam dan....
 
Laatst bewerkt:
\
Nah, als ik eerst mijn HBO afmaak ( half jaartje... anders is dat ook weer zo een zonde ;) ), dan kan ik gelijk leuker instromen he :+ \
wil je meteen brigadier worden dan?
zit je meteen meerendeels binnen en ben je beslisser van dienst...
dat is in adam dan....

Sja... ik ben meer een mensen iemand, vindt het leuk om te helpen en kan goed communiceren met mensen ( oke... ik praat soms wat onduidelijk.. .gaan we aan werken ;) ).
Dankzij de jarenlange ervaring met bemiddeling in mijn krantenwijk _O-

Dus binnen zitten is ook niet alles, maar ik vind het ook leuk om dingen te onderzoeken en oplossingen te vinden voor complexe problemen.

Toevallig heb ik BEIDE gevonden in Information Engineering ( het klanten gedeelte, praten met de opdrachtgever, uitvinden wat hij wil, hem echt helpen en het gedeelte wat mij tot het helpen zal brengen, de oplossing zoeken ;) ).

Maar bij de politie ben je dus OF binnen... OF buiten... ook niet leuk -O-
 
Laatst bewerkt:
Sja... ik ben meer een mensen iemand, vindt het leuk om te helpen en kan goed communiceren met mensen ( oke... ik praat soms wat onduidelijk.. .gaan we aan werken ;) ).
Dankzij de jarenlange ervaring met bemiddeling in mijn krantenwijk _O-

Dus binnen zitten is ook niet alles, maar ik vind het ook leuk om dingen te onderzoeken en oplossingen te vinden voor complexe problemen.

Toevallig heb ik BEIDE gevonden in Information Engineering ( het klanten gedeelte, praten met de opdrachtgever, uitvinden wat hij wil, hem echt helpen en het gedeelte wat mij tot het helpen zal brengen, de oplossing zoeken ;) ).

Maar bij de politie ben je dus OF binnen... OF buiten... ook niet leuk -O-

bij ons in adam haast wel.
Je gaat wel eens als brigadier de straat op, maar meestal moet je binnen zitten als beslisser en dat vinden de brigadiers niet zo leuk als ik dat zo aanhoor.


Maar als jij datgene wat je leuk vind kan doen als Information Engineering, zou ik daar zeker voor kiezen. Laat je in ieder geval goed informeren als je een baan neemt ;)

heb ik namelijk niet goed gedaan -O-
 
Damn it kan ik weer tikken, te grote foto.

Komt er op neer dat het gezellig was, afgezien van de uitschieter, gelukkig heb jij nix Nocer.
Zelf was ik laat thuis, rond 00.30 uur, maar heb er geen spijt van ;)

Als iedereen die mee was naar KD-bocht mij ff wil mailen dan kan ik daar de grote (pixel) foto's naartoe sturen.

Alvast een gezelligheids foto *O* :W
 
hehe
full
 
we staan ook nog op deze site www.actiefotoshop.nl bij aankomst tussen 11:00 en 11:14 uur op pagina 6

kijk dat smurfje achterop bij mij _O- _O-
 
bij ons in adam haast wel.
Je gaat wel eens als brigadier de straat op, maar meestal moet je binnen zitten als beslisser en dat vinden de brigadiers niet zo leuk als ik dat zo aanhoor.


Maar als jij datgene wat je leuk vind kan doen als Information Engineering, zou ik daar zeker voor kiezen. Laat je in ieder geval goed informeren als je een baan neemt ;)

heb ik namelijk niet goed gedaan -O-

Weet je wat het gekke is :)
Het boeit me geen fuck wat ik met deze opleiding kan worden :)
Ik ga er niet van uit dat ik hetzelfde beroep ga doen de komende 10 jaar :)
Ik vind dit een mooi opzetje en met een HBO diploma en ong. 5 jaar werkervaring als organisatie adviseur/ technischadviseur/ information engineer etc... ga zo door kan je bij veel instantie's en bedrijven aankloppen :)

Ik heb altijd al gezegd, ik maak deze opleiding af en als ik daarna kasplantjes wil planten ga ik kasplantjes planten ;)
Je moet doen wat je leuk vindt en het is nooit te laat om iets anders te gaan doen ( Sorry Mariecke dat ik je aanhaal als voorbeeld ), nu weet ik niet hoe het met Mariecke is gegaan.
Maar zij was eerst bezig bij diverse bedrijven voordat ze bij de politie ging.

Little Bear zal ook wel niet begonnen zijn als eigen ondernemer.
De wereld staat letterlijk voor je open, vooral als je jong bent!
Als surveillant kan je ook ervoor kiezen om hogerop te komen, ik zeg niet dat het makkelijk zal zijn, ik weet ook niet wat de vereisten zijn.
Maar het is ongetwijveld mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
ik vind van wel :Y
Maar welkom in dit topic :W
Komen steeds meer vanuit het Utrecht topic hier posten, niet zo vreemd als ik het daar zo lees nu -O-
Zolang svijf maar wegblijft :+ O-)
Hopen dat het snel afgelopen is en jullie gewoon weer een normaal topic overhouden :)
:W

[Me=Muerte] loopt ook maar ff over[/me] :+
 
:W

[Me=Muerte] loopt ook maar ff over[/me] :+

Ho!!
Heb je wel een golf lidmaatpas ? Tennis je wel eens ? Is Hockey meer dan een sport voor je ? Hoeveel garages heb je ? Kan je rudolf de rauwe grauwe rendier zeggen terwijl je uitgelachen wordt omdat je de "r" bekakt uitspreekt ?

Maar ik ben sinds gister om te kopen voor een leuk bedrag, ben aan het sparen O-)
 
Weet je wat het gekke is :)
Het boeit me geen fuck wat ik met deze opleiding kan worden :)
Ik ga er niet van uit dat ik hetzelfde beroep ga doen de komende 10 jaar :)
Ik vind dit een mooi opzetje en met een HBO diploma en ong. 5 jaar werkervaring als organisatie adviseur/ technischadviseur/ information engineer etc... ga zo door kan je bij veel instantie's en bedrijven aankloppen :)

Ik heb altijd al gezegd, ik maak deze opleiding af en als ik daarna kasplantjes wil planten ga ik kasplantjes planten ;)
Je moet doen wat je leuk vindt en het is nooit te laat om iets anders te gaan doen ( Sorry Mariecke dat ik je aanhaal als voorbeeld ), nu weet ik niet hoe het met Mariecke is gegaan.
Maar zij was eerst bezig bij diverse bedrijven voordat ze bij de politie ging.

Little Bear zal ook wel niet begonnen zijn als eigen ondernemer.
De wereld staat letterlijk voor je open, vooral als je jong bent!
Als surveillant kan je ook ervoor kiezen om hogerop te komen, ik zeg niet dat het makkelijk zal zijn, ik weet ook niet wat de vereisten zijn.
Maar het is ongetwijveld mogelijk.

daar heb je ook helemaal gelijk in

maar dat gedoe met mijn verkeerde keuze leg ik je wel eens uit op msn, is te lang verhaal en niet interessant voor de meesten :P
 
Laatst bewerkt:
Ho!!
Heb je wel een golf lidmaatpas ? uhhh clubkaart van de sportschool, geldt dat ook??

Tennis je wel eens ? nee :N
Is Hockey meer dan een sport voor je ? nee :N
Hoeveel garages heb je ? straks 1
Kan je rudolf de rauwe grauwe rendier zeggen terwijl je uitgelachen wordt omdat je de "r" bekakt uitspreekt ? ja :Y

Maar ik ben sinds gister om te kopen voor een leuk bedrag, ben aan het sparen O-) ik ook.. dan vertel ik dat je moest uitwijken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan