Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus, net mensen van God's Woord aan de deur....sinds wanneer komen die lui in Laren??

Goedemorgen Mariecke _O-
Bij ons kwamen ze ook altijd, en dan MET kinderen he... zodat je dan niet brutaal kan doen ofzo ( leren die kinderen ook eens nieuwe woorden ).
Maar goed ik heb een onstuimig hondje in de gang, dus dan zijn ze net zo snel weer vertrokken ( terwijl het zo een lieverd is :) ).

( ben voor de rest wel netjes tegen ze hoor.... )
 
Zo, kom net van Ro vandaan. Even gezellig bakkie gedaan. Hij zou even kijken naar de begrenzing, en wat blijkt de uitdraai geeft pk's aan en geen kw... Het beestje had dus zo'n 26 pk B| Dat scheelt er 8 met wat mag... Hij dacht dat hij begrensd was met buisjes op de carbs, alleen hij belde net op dat er dus veertjes uitgehaald zijn oid. HP gebeld om te vragen of zij die nog hadden, maar die hadden zij niet meer. Nu gaat ie kijken of hij wat anders kan vinden, anders moet ik lang wachten -O-

Heb me jas en helm daar gelaten, besef ik nu dat mijn portemonnee(ofzo :P) daar in zit. Met mijn OV en alles erin |( Wordt dus maar een 10tje betalen voor een retourtje -O-
lol, dan is het probleem wel duidelijk ja :+

Hoe kunnen ze dat nou doen zo :?




@ TT: Weet jij al iets meer over de MV?


@ Mariecke: Ook in laren wonen mensen die nodig bekeerd moeten worden.
 
FF het lijstje nog eens posten ( tanya ? )

Wie gaat er trouwens zaterdag mee Window Shoppen ? :)

1. Nocer ( moet wel achterop kunnen, anders ga ik met de auto :Y )
2. Mariecke ( erg OVB )
3. Jantah (ook erg onder voorbehoud)
4.

Weer is goed :)
 
Oke, zometeen samen met lieve mama langs amersfoort de veertjes bij van de heijden tuning langshalen, die naar Zeist brengen. Geluk bij een ongeluk is dan dat ik mijn OV e.d wel heb }) En ik hoop dat het beter wordt ja :P
 
Zo, kom net van Ro vandaan. Even gezellig bakkie gedaan. Hij zou even kijken naar de begrenzing, en wat blijkt de uitdraai geeft pk's aan en geen kw... Het beestje had dus zo'n 26 pk B| Dat scheelt er 8 met wat mag... Hij dacht dat hij begrensd was met buisjes op de carbs, alleen hij belde net op dat er dus veertjes uitgehaald zijn oid. HP gebeld om te vragen of zij die nog hadden, maar die hadden zij niet meer. Nu gaat ie kijken of hij wat anders kan vinden, anders moet ik lang wachten -O-

Heb me jas en helm daar gelaten, besef ik nu dat mijn portemonnee(ofzo :P) daar in zit. Met mijn OV en alles erin |( Wordt dus maar een 10tje betalen voor een retourtje -O-
*O*

Het moest ook haast wel wat voor de hand liggends zijn

Schrik niet, straks :]
 
lol, dan is het probleem wel duidelijk ja :+

Hoe kunnen ze dat nou doen zo :?




@ TT: Weet jij al iets meer over de MV?


@ Mariecke: Ook in laren wonen mensen die nodig bekeerd moeten worden.


Haai Xtra! Over de MV weet ik nog niet veel. Heb vorige week een schade formulier toegezonden gekregen, welke ik ingevuld heb en vervolgens heb geretourneerd...

Over die huurderving: Het lijkt me sterk dat die fiets met dit pokkeweer wordt verhuurd. Gaat ie het me in rekening brengen, dan lijkt het me een gevalletje misbruik maken van de situatie.... Afwachten maaar...
 
FF het lijstje nog eens posten ( tanya ? )

Wie gaat er trouwens zaterdag mee Window Shoppen ? :)

1. Nocer ( moet wel achterop kunnen, anders ga ik met de auto :Y )
2. Mariecke ( erg OVB )
3. Jantah (ook erg onder voorbehoud)
4.

Weer is goed :)

Sorry nose, ik ga dit weekend waarschijnlijk leuke dingen met kindertjes doen...(zwemmen ofzo }) )
 
Haai Xtra! Over de MV weet ik nog niet veel. Heb vorige week een schade formulier toegezonden gekregen, welke ik ingevuld heb en vervolgens heb geretourneerd...

Over die huurderving: Het lijkt me sterk dat die fiets met dit pokkeweer wordt verhuurd. Gaat ie het me in rekening brengen, dan lijkt het me een gevalletje misbruik maken van de situatie.... Afwachten maaar...
Blijft nog ff spannend en afwachten dus..

Je zal het eerdaags vast wel te horen krijgen '(
 
Hoe erg was de schade eigenlijk?

Want ze hebben het over aanzienlijke optische schade. Dat is nogal een subjectief begrip!

Als Het gewoon een paar krassen zijn (hij is toch alleen gecontroleerd omgevallen, toch niet rijdend?) kun je dat toch niet als aanzienlijke schade zien.
 
Hoe erg was de schade eigenlijk?

Want ze hebben het over aanzienlijke optische schade. Dat is nogal een subjectief begrip!

Als Het gewoon een paar krassen zijn (hij is toch alleen gecontroleerd omgevallen, toch niet rijdend?) kun je dat toch niet als aanzienlijke schade zien.

Ik heb foto's :Y ( post ik niet, anders een boze tanya achter me aan )
 
Mag posten. Eenuh graag bewaren. Kan eventueel bewijslast zijn in een procedure...
Over dat badpak: kan natuurlijk ook in het leer gaan zwemmen. Hoe bevalt dat?

Pfff.... ik ga straks foto's posten die je liever niet hier wilt zien B| :+
Maaruh... in het leer is het best lekker zwemmen hoor, moest er vrij snel uit, maar was wel te doen :Y
Doe je mee de volgende keer ?

De foto's zal ik bewaren voor je.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan