Chopper projectje

Zo, net even wat fotosoeps gemaakt voor het spuitwerk, het gaat vooral ff om de kleuren.
Maar ik weet zo niet wat mooi zal zijn.
Wil graag ff jullie mening, of als er iemand nog goede ideen heeft voor een kleurstelling??? Of de strepen..
tank1.jpg

tank2.jpg


Heb alleen ff het tankje gedaan, maar de kleuren moeten dus terugkomen in de hele motor :)
 
wit met chroom vind ikzelf dan minder geslaagd...

wat dacht je van lichtblauw met oranje zoals de vroegere Gulf-kleuren?

Gulf%20917-2a.jpg
 
Is idd ook wel een leuke kleur, zat ook te denken aan mss rood met blauw-metallic, net als mijn zx-6r. maar het moet wel verkoopbaar blijven natuurlijk ;)
 
Als je die race strepen doet vind ik de zwarte versie mooier. Dan als die klaar is, kan je hem aan mij geven. Die kleuren staan ernorm goed bij mijn jas =)
 
Zo, net even wat fotosoeps gemaakt voor het spuitwerk, het gaat vooral ff om de kleuren.
Maar ik weet zo niet wat mooi zal zijn.
Wil graag ff jullie mening, of als er iemand nog goede ideen heeft voor een kleurstelling??? Of de strepen..
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb alleen ff het tankje gedaan, maar de kleuren moeten dus terugkomen in de hele motor :)

Waarom geen zilveren strepen op het zwart :9
 
Zo, net even wat fotosoeps gemaakt voor het spuitwerk, het gaat vooral ff om de kleuren.
Maar ik weet zo niet wat mooi zal zijn.
Wil graag ff jullie mening, of als er iemand nog goede ideen heeft voor een kleurstelling???

Ik vind dat zwart met oranje wel heel mooi!! Zwart met zilver zal ook gaaf zijn.
 
Duidelijk de zwart/oranje.
Wit blauw is natuurlijk exclusief voorbehouden aan suzuki motoren......
(misschien heel erg jaren '50 groen/wit een proberen?)
 
Zwart - Oranje :Y

Maar euh , geen special paint meer dus :?

Jammer , die slang zag er ook leuk uit.

Laat nu het Oranje maar flink knallen. })
 
Zo, Heb de kleuren voor elkaar denk ik: denk dat het zo wordt:
Tank en alle kappen enzo wit, en over de volledige lengte van de fiets 2 evenwijdige zwarte strepen 8-) Frame zwart, en een oranje/bruinig zadel en kussentje op de sissybar
choppert.jpg

Heb ook al weer wat onderdelen gestraald, en is weer netjes geworden..
IMG_1109.jpg


Nu de rest nog stralen, ook het frame, wat ik daarna kan gaan veranderen enzo, en naar de poedercoater kan gaan doen 8-)




En owja, wegwezen oma })
 
WIT!!!

dan wordt het zoiets als hieronder.


[afbeelding]

Zoiets ja, alleen dan minder chroom, en geen gebroken wit ;)
En wat sportiever.. Tenminste, dat is de bedoeling.
Gisterenavond geprobeerd het tellerhuis uit elkaar te halen, breekt het glaasje, dus dat wordt op het werk ff de zolder op om te kijken of we nog wat leuks hebben liggen ... })
 
Even een kleine mini update om oma te pesten.
Heb weer een leuk en makkelijk uit te voeren idee opgedaan. dus dat wil ik even met jullie delen ;)

Het gaat ff om het idee, maar neem aan dat jullie het snappen 8-)

clutchchopper.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan