Chopper projectje

Wel leuk bedacht, maar heb je dan geen probleem als je een noodstop moet maken. Het is dan of beide handen aan het stuur en niet koppelen, of koppelen en maar 1 hand aan het stuur.

Oplossing is mischien een dubbele koppeling?
 
wss wordt het dat ja.. moet ik nog ff kijken hoe ik dat precies ga fixen ;)
en bij een echte noodstop mag je hem ook stil laten vallen, dat maakt dan niet zo veel uit he ;)
 
Zolang je niet uit hoeft te wijken niet, maar als je met een trage gang bv wat auto's moet ontwijken kan het vervelend worden.

Je kunt eens als voorbeeld bij een lesmoter kijken hoe de bediening in elkaar zit , deze zie je vaak met dubbele bediening(achterop) .
 
Laatst bewerkt:
Even oma schoppen..

De chopper zit weer in elkaar, zit nog te worstelen met het starten (hij wil niet :P) maar heb vandaag elektrische schema's gehad, en een werkplaatshandboek, dus vanavond moet hij weer brommen...
Heb de tank even snel zwartgespoten (zodat ik toch kan rijden zonder al te veel roest..) maar ga die nog een keer met thinner schoonmaken, primen, gronden, spuiten, airbrushen, blanke lak, polijsten (moet mooi worden ;) )
Heb een definitief design gemaakt voor op de tank. Deze gaat het 100% zeker worden.
tankdesignrollingthundercopy.jpg


Komt alleen aan de linkerkant van de tank, andere kant wordt gewoon zwart (hoogglans uiteraard)!! Ga nu langzaam weer wat kleine dingetjes doen.

Voordat ik kan gaan rijden moet ik nog knippers aansluiten/verlichting (heb nog een ahterlicht/remlichtje nodig '( )
En even een soort van zadel maken..
Heb de vering al 2 standen harder gezet, dus moet schelen
 
Hahaha, heb mijn moeder net gebeld (die stond nog in de supermarkt :P) Maar boekje was nog niet binnen.. ;)
Zal vandaag wel komen en anders morgen he :)
Heb de electrische schema's al gehad over e-mail. maar boekje is toch altijd handiger.. ;)
En zal het boek ook scannen, en digitaal online zetten, want is nergens te vinden :?
 
Hahaha, heb mijn moeder net gebeld (die stond nog in de supermarkt :P) Maar boekje was nog niet binnen.. ;)
Zal vandaag wel komen en anders morgen he :)
Heb de electrische schema's al gehad over e-mail. maar boekje is toch altijd handiger.. ;)
En zal het boek ook scannen, en digitaal online zetten, want is nergens te vinden :?

Dat was ik ook van plan, maar het boekkie heeft toch wat meer bladzijden dan ik aanvankelijk had gedacht. :+
 
suc6

btw, probeer in een hogere versnelling aan te lopen, kijken offie door zn compressie komt
kan zijn dat er wat mis zit in t blok (kans klein), maargoed
 
Hij doet het, heb ook een zadel besteld, komt een dezer dagen binnen.. :P
Strx even achterlichtje halen en nieuwe lagertjes :)
En dan kunnen we weer provosorisch rijden :P
(en als het zadel binnen is even beugeltjes maken om het op het frame te bevestigen
 
Nee, nog niet, maar als je dan nog niet weet dat ik het ben :P Whahahahaha
Komt er wel op, maar eerst maar eens zorgen dat dat kreng rijdt en legaal de weg op mag ;) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan