leuke fiets

vengaboy

Rookie
4 sep 2006
25
0
emmen
ik zou nog ff mijn fiets laten zien, nou hier is ie
full
 
heb nog wel een opknapper voor je , mot 250,00 eurotjes kosten. is blauw gespoten frame. blok is goed.
 
Nee helaas Pepe, (was ook niet als kwetsend bedoeld hoor) maar je zou de rolstoel 4 daagse ermee kunnen doen, dan krijg je zulke boven armen van , ik weet ut niet zeker, maar ik geloof in Hierden, en altijd 1 of 2 weken voor of na de 4 daagse, die rolstoelers doen n.l. ook mee aan de 4 daagse van Nijmegen, in van die soort race rolstoelen (ik ken de juiste naam niet)
 
Laatst bewerkt:
Zeg dat nou niet Hulzie, de laatste keer dat'ie met zo'n race mee wou doen, eindigde het in een nogal bloederig en denigrerend verhaal. -O-

De man ken z'n eigen grenzen niet, gaat dan met veel te hoge snelheden door bochten waar je normaal stapvoets (vergeef me de woordspeling........) doorheen gaat. :N
 
Laatst bewerkt:
Te koop : Ltd 454 leuk verbouwd, testrit mogelijk, Rede verkoop , K ga sportief rijden, Prijs, heb op marktplaats bod van 550 gehad, dit is ook wat ik ongv vraag.

Technish honder procent, uiterlijk krijg ik leuke reacties over, alleen een keer nieuw lak laagje is geen overbodige luxe en nieuw voorbandje ook niet.

Maar is de prijs ook na, gewoon_coentje@hotmail.com
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan