De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
240 slechts op je busa??? Zat je nog in z'n 3de versnelling zeker?

Als je harder wilt remmen, dan moet je eens DP sport remblokken nemen..})
Wereld van verschil en dat alleen door je blokkies te upgraden!
Blokkies zijn niet eens duur. Zo rond de 35 euri voor een setje. Goedkoper dan origineel volgens mij

@ The Guide Thnx :Y

op de dijkjes kan ik wel hard rijden... maar voor dat ik de bocht in duik wil ik wel iets vaart vermindert hebben.. en niet volluit de bocht in duiken met het risico dat ik eraf ga..

En dat bedoel ik met dat hard rijden niet de kunst is.. maar hard remmen...

Ik heb het genoteerd van de remblokken... zal waarschijnlijk het voorjaar worden..
Moeten ook nieuwe bandjes op geloof ik.. O-)
 
Spannend Menno :Y
Ik hoop voor je dat er een leuk baantje uitkomt ;)




[me="Xtra"]heeft al weer koffie verdiend :)[/me]
 
Goed idee. Ik ga ook wat senseo tappen.

Is er trouwens al een vrijdagmiddag topic gespot?

Heb wel zin in wat baldadigheid.. })
 
is een garage op de loswal :)

lekker dichtbij :}

als het doorgaat heb ik geen gezeik meer met me reistijd en kosten

tijd met de motor is goed tedoen
maar as ik een keer met de auto gaat ben ik meestakl minimaal 2 uur kwijt gemiddeld

ook als het niks word blijven we opzoek gaan naar een baan in de buurt
wil maximaal 20 km moeten reizen om er te komme

mja

gaan zien :}
 
is een garage op de loswal :)

lekker dichtbij :}

als het doorgaat heb ik geen gezeik meer met me reistijd en kosten

tijd met de motor is goed tedoen
maar as ik een keer met de auto gaat ben ik meestakl minimaal 2 uur kwijt gemiddeld

ook als het niks word blijven we opzoek gaan naar een baan in de buurt
wil maximaal 20 km moeten reizen om er te komme

mja

gaan zien :}
Klinkt goed!

We gaan weer duimen!
e2523270193fdec82bbd8a00a8747f34
 
Goed idee. Ik ga ook wat senseo tappen.

Is er trouwens al een vrijdagmiddag topic gespot?

Heb wel zin in wat baldadigheid.. })
Nog niets gezien :N

Laten we er ff een gewoonte van maken elkaar hier ff te tippen :Y
 
ow kewl :)

die Huisleverancier wie is dat by the way?...heeft die nog meer Offroadwaardig spul :?
altijd handig om te weten voor in de nabije toekomst O-)


iets lichts met noppen erbij lijkt me wel leuk :]
Van Heerdt ;)

Die heeft volgens mij niets meer aan offroad nu. Ik zocht eigenlijk ook een wat kleiner offroadje. De AT was me eigenlijk wel wat te groot en lomp voor 's winters, maar het rijdt toch wel relaxed. Plus dat ik hier ook nog comfortabel een flink stuk snelweg mee kan pakken. En anders doe ik hem dit voorjaar gewoon weer weg _O-
 
Hoi! :W

Hoorcollege zit erop, even naar Rotterdam om het kentekengebeuren te regelen :)
Elke keer als ik in Rotterdam ben vragen ze ook of ik al weet wat ik straks ga rijden en dan benadrukken ze ook dat ze wel een mettalic-zwarte CBR voor me kunnen regelen _O-
 
Sow goedemiddag :W

Ik had hiervoor inderdaad ook een NTV650 maar die reed een stuk beter en zag er veel beter uit.....

Deze is echt afgetrapt, met een hoog scherm voorop en dergelijke, om maar niet te spreken van de kleur...paars met roze streepjes.... :r

Hopelijk is het maar voor een dagje, want het rijd voor geen meter.....
 
Sow goedemiddag :W

Ik had hiervoor inderdaad ook een NTV650 maar die reed een stuk beter en zag er veel beter uit.....

Deze is echt afgetrapt, met een hoog scherm voorop en dergelijke, om maar niet te spreken van de kleur...paars met roze streepjes.... :r

Hopelijk is het maar voor een dagje, want het rijd voor geen meter.....
Pffff een paarse motor |( |(


O-)
 
Sow goedemiddag :W

Ik had hiervoor inderdaad ook een NTV650 maar die reed een stuk beter en zag er veel beter uit.....

Deze is echt afgetrapt, met een hoog scherm voorop en dergelijke, om maar niet te spreken van de kleur...paars met roze streepjes.... :r

Hopelijk is het maar voor een dagje, want het rijd voor geen meter.....

Ik kan me herinneren dat je een roze motor wel leuk vond ?

Of was het geel *D





[me] Ruff heeft weer genoeg gewerkt vandaag en gaat weer naar huis [/me] :W
 
Zo mijn eigen mooie fietsie staat weer voor de deur en het viel gelukkig mee!!

Alles na gekeken, wat dingen afgesteld, olie vervangen etc 100 euries.....over 6000km terug komen....dat zijn de betere berichten.......

Oh ja, en gelijk dit maar even gedaan, nu hoor ik er echt bij *O*

Foto-RRJXZOFV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo mijn eigen mooie fietsie staat weer voor de deur en het viel gelukkig mee!!

Alles na gekeken, wat dingen afgesteld, olie vervangen etc 100 euries.....over 6000km terug komen....dat zijn de betere berichten.......

Oh ja, en gelijk dit maar even gedaan, nu hoor ik er echt bij *O*

[afbeelding]
Dat is mooi *O*

Is dat rare geluid ook weg nu?
 
Dat is mooi *O*

Is dat rare geluid ook weg nu?

Ja volgens mij wel, had te maken met een dingetje wat de ketting spant oid en ze hebben naar de versnelling gekeken en de kleppen bekeken en door de nieuwe olie zou alles verholpen moeten zijn/soepeler moeten lopen. Ik zie trouwens net ook dat alle bewegende delen met een of ander spul is ingespoten dus al met al valt het mee en ziet het er goed uit.

Behalve dat ie niet starte toen ik weg wilde rijden.......maar goed, beter daar dan ergens anders......ook weer opgelost
 
Dat is mooi *O*

Is dat rare geluid ook weg nu?
Ik neem aan dat met het plaatsen van de MF sticker het rare geluid nu ook wel is verdwenen... :Y
Het motortje moest toch op een of andere manier z'n onvrede laten blijken voor het feit dat z'n bazinnetje nog geen MF sticker had geplaatst? :+
 
Ik neem aan dat met het plaatsen van de MF sticker het rare geluid nu ook wel is verdwenen... :Y
Het motortje moest toch op een of andere manier z'n onvrede laten blijken voor het feit dat z'n bazinnetje nog geen MF sticker had geplaatst? :+

Denk het ja, ziet er ineens ook minder vuil uit...... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan