De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@RRtje succes morgen

@TT hoop geld nog maar toch netjes van de verhuurder, naar wat er al langs was gekomen als mogelijkheid is dit wel ff beter.

@Jantah, leuk speelgoed *D


Ook maar ff goeieavond wensen hiero :W
 
not me. schijnt een meisje van onze school uit de 3e een afspraak met iemand te hebben gemaakt om in r k*nt ge****t te worden in t bos :? :? weirdo. dus dat wordt dus in de buurt met een bakkie popcorn met zn allen kijken :P
:?




jeugd van tegenwoordig :N

wrom niet gewoon thuis???

_O-
 
post een waargebeurd verhaaltje van vanavond en het blijft meteen over sex gaan _O-

en dan nog anaal erbij ook _O-


geweldig
nog ff doorgaan mensen dan is dit topiccie ook zo weeer vol *O*
 
Laatst bewerkt:
not me. schijnt een meisje van onze school uit de 3e een afspraak met iemand te hebben gemaakt om in r k*nt ge****t te worden in t bos :? :? weirdo. dus dat wordt dus in de buurt met een bakkie popcorn met zn allen kijken :P

en ja hoeren is overspel en triest.
Geloof mij, 9 van de 10 x zijn die verhalen echt BS! Bovendien, in de derde ben je 14 ofzo?? Mij iets te jong om naar te gaan kijken :P
 
Ow :o dat hek nog niet gelezen. Paultje zeker weer :?
Die moeten we nog ff manieren leren dan :(


Heb zojuist de rekening van Silverline Motorverhuur mogen ontvangen.

De schade aan de motor bedroeg E1970,32 De verhuurder brengt mij hiervan de E1200 in rekening wat het eigen risico bedrag is. Uit coulance worden mij geen andere kosten berekend.
Hier ben ik erg tevreden over!!!

Al met al toch wel een erg duur dagje E1200 schade + hiuurbedrag + verzekering + xtra kilometers komt op een bedrag uit van E1424,25..... Dag een MV agusta huren...

Blijf erbij dat de motor geweldig was. Ben opgelucht betreffende de redelijkheid van de verhuurder. Kan niet anders melden!
*D dat valt zeker niet tegen dan. Ik ben blij voor je.

Duur lesje, maar wel een wijze les. Ook voor anderen denk ik.
Ik heb hier iig van geleerd dat je toch écht moet lezen voor je iets tekent :P
 
Laatst bewerkt:
not me. schijnt een meisje van onze school uit de 3e een afspraak met iemand te hebben gemaakt om in r k*nt ge****t te worden in t bos :? :? weirdo. dus dat wordt dus in de buurt met een bakkie popcorn met zn allen kijken :P
_O- vergeet je camera niet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan