De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal :W

kga zo op de ntv naar Amsterdam..... |( ding rijdt voor geen meter....en ziet er niet uit.....


mis m'n bandit.... ;(
 
-O- Maar maar maar, treinen met mij is gezellig hoor :Y :+

Pfff sinds ik weer met de trein en bus naar de uithof moet weet ik hoe gelukkig ik was met de motor!
Het enige grappige aan de bus is die dronken gozer die ik elke ochtend zie en dankzij tempo team niet meer dakloos is ofzo ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal :W

kga zo op de ntv naar Amsterdam..... |( ding rijdt voor geen meter....en ziet er niet uit.....


mis m'n bandit.... ;(


Heuj.. je hebt toch een tijd op zo'n Revere rondgereden? Da's toch ook een NTV650? :?

Of is deze beetje afgetrapt? Zijn wel beresterke motoren.. Honda he .. Beetje verwend ondertussen? :+
 
Goedemorgen allemaal :W

kga zo op de ntv naar Amsterdam..... |( ding rijdt voor geen meter....en ziet er niet uit.....


mis m'n bandit.... ;(
wees blij dat je nog een motor heb om erheen te rije :Y

zit de hele week in de auto naar amsterdam :r

banden onder de motor zijn glad
2 spatten regen en ik rijd met een glippend achterwiel

maar maar maar

vandaag nieuw rubber *O* *O* *O* *O* *O*
 
Pfff sinds ik weer met de trein en bus naar de uithof moet weet ik hoe gelukkig ik was met de motor!
Het enige grappige aan de bus is die dronken gozer die ik elke ochtend zie en dankzij tempo team niet meer dakloos is ofzo ;)
_O- I know, vind de trein echt :r Maarjah die is gratis, en benzine is duur -O-
 
Nieuw rubber is *O* Wat voor bandjes komen erop?

wij hebben niet veel keus |(
Zullen wel bridgestone worden, bt014 achter en bt012 voor gok ik *D

ik kan ook geen pilot powers onder mijn motor doen, vanwege dat 16" voorwiel -O-
 
Laatst bewerkt:
Heuj.. je hebt toch een tijd op zo'n Revere rondgereden? Da's toch ook een NTV650? :?

Of is deze beetje afgetrapt? Zijn wel beresterke motoren.. Honda he .. Beetje verwend ondertussen? :+

Waarom suggereer je dat ze verwend is met haar Suzuki en dat daarom de Honda ( die beduidend minder is dan de Suzuki, anders is ze niet verwend ) tegen valt ?
( Om dit te voorkomen zou je het woord Honda eruit moeten halen en meer nadruk op de NTV leggen )

;)
 
wij hebben niet veel keus |(
Zullen wel bridgestone worden, bt014 achter en bt012 voor gok ik *D

ik kan ook geen pilot powers onder mijn motor doen, vanwege dat 16" voorwiel -O-
voor en achter de 014

2e keus is ook nog dunlop qualifire.
maar heb niet veel vertrouwen in tennisballen banden _O-

ben wel opzoek naar een 17"voorwiel maar ies niet echt makkelijk te vinden en helemaal niet in het tijdsbestek wat ik nu had
dus maar weer een setje bridgestone besteld op me werk
gaat ze nu monteren daar en laat ze balanceren bij motorcenter amsterdam
daar werkt weer een oude collega van me

word €10 fooienpot werk en dan ben ik weer klaar
het hele plaatje kost me dan €250 in plaats van €400+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan