Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu het weer wat mistiger, en frisser wordt, is het (vooral in de ochtend) meteen weer een stuk stiller met motorrijders op de weg... :Z
Wie rijden er nog meer net als ik, het hele jaar door ? of is iedereen hier mooiweerrijder ? :+

Rijd ook lekker het hele jaar door. Dus tot spots in het pitoreske (lees: terroristische) Vlaardingen :W



Het was lekker weer om te rijden!

[afbeelding]

Waar is dat als ik vragen mag? :o Poortwachter zo te zien...?
 
Laatst bewerkt:
Mogguh Zetters der Lage landen :W

Nieuw deeltje zien ik :Y Hoewel ik het vorige deel voor een groot deel gemist heb -O-
Erg druk geweest op t werk, en s avonds geen zin gehad thuis nog achter het schermpje te MF-en (ik weet het, zwak ;) )

Nog veel nieuws? Geen rare dingen gebeurd? Ik zie dat er wat autospul aangeschaft gaat worden/is aangeschaft? Auto's tsja.... wat kan je ervan zeggen?
Ik heb zo'n 2 weken geleden een mindere ervaring met autorijden gehad. Op de terugweg van een avondje bios heb ik mij laten provoceren in t verkeer. Een vent voor me die raar deed (snel en dan weer langzaam rijdend) (en ik zat niet te bumper-kleven, heb daar een hekel aan) ging ik inhalen toen ie op een 80 km weg na hard accelleren weer 60 ging rijden. Op t moment dat ik er bijna voorbij was ging ie weer acceleren waardoor ik met 120 ervoorbij moest (snijdend). Hier was ik zo pissig over dat ik in de 50 km zone op de rem ging en stopte. Uitgestapt en naar hem toe gelopen om verhaal te halen....
Jullie kennen het gezegde wel: Slaan of geslagen worden. Helaas was ik daar niet zo op voorbereid. Ik was een beetje overrompeld. Ik kon dus de eerste en meeste klappen opvangen B| Gelukkig niet in t gezicht, kon dat redelijk vermijden, maar toch een paar flinke dreunen op mn slapen gekregen. Hij ging behoorlijk furieus tekeer.
Hij is wel 2 keer op de grond gegaan :? maar niet dat ik hem knockout sloeg -O-
Hij was wel een kop groter.

Lang verhaal. Zal niet in detail gaan. Ik heb nog overwogen om aangifte te doen, maar dat heeft weinig zin. Duurt lang en brengt niets.

Sindsdien en direct na het geval wel nog last van mijn hals en keel met slikken, hoewel ik niet het idee had dat er op geslagen was. De dokter vond het meer op verkoudheids verschijnselen lijken :?

Maar goed. Met de Z was het me niet gebeurd, want die accelereer je er niet zomaar uit :]
Ik zal een volgende keer dus wel beter opletten voor ik mij laat provoceren.

Verder deze week weer lekker met t Zedje naar t werk heen en weer. Voor de winter komt....


Hee Zwizz dat zuigt, weet 't mensen worden niet graag aangesproken op hun rijgedrag in zo'n geval is 't vaak beter ( hoe moeilijk 't ook is) om je te beheersen en 't te negeren.
 
:Y Ben zelf ook een stukkie wezen :] :]

Waar is die foto trouwens gemaakt

Ingang Vliegbasis Gilze Rijen.

is oude Thunderstreak, voorganger van de Starfighter(de kist die we in onze jeugd zo vaak over zagen komen en vooral hoorde huilen) Ben bezig om alle door ons gebruikte Starfighters op foto te vezamelen.

:)
 
Ingang Vliegbasis Gilze Rijen.

is oude Thunderstreak, voorganger van de Starfighter(de kist die we in onze jeugd zo vaak over zagen komen en vooral hoorde huilen) Ben bezig om alle door ons gebruikte Starfighters op foto te vezamelen.

:)

En altijd spannend of ze wel of niet door de geluidsbarrière zouden gaan
 
Mensen, dit weekend allemaal op de motor??? Toch. O-)

De komende dagen goed motorweer, ga zelf misschien ff naar Bleeker Motoren in Hoorn.

Ga de Yamaha FZ1 N bewonderen, vind ik toch een vette motor vooral in zwart. :9~

150 pk en net 200 kg. O-)
 
Best mooi:

full


De ABS uitvoering is met onderkuip. :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan