Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Den Bosch.

Heb zelfs half jaar in Oosterhout bij PDM gewerkt!

En idd. wat ad al schreef Zetters rijden veel. (63.000 en counting) ;)

zoooo das pittig ja.

Maar das ook de rede dat de R1 weg gaat, wil meer en vaker rijder en dan ook langer. Nu gaat dat niet lekker, omdat mijn polsen steeds sneller teveel last hebben en ik begin steeds meer te merken dat een R1 nogal gejaagd rijdt
 
Laatst bewerkt:
Het was lekker weer om te rijden!

[afbeelding]

Mooie foto Ron, ik ben zelf ook een paar x naar een vliegshow geweest.
Het moderne spul vind ik super mooi maar als ik moet kiezen ga ik toch voor de
vliegtuigen van de tweede wereldoorlog.

Als je een Mustang of een Spitfire in duikvlucht voorbij ziet komen.

Alleen al dat geluid :9~ :9~
 
Mooie foto Ron, ik ben zelf ook een paar x naar een vliegshow geweest.
Het moderne spul vind ik super mooi maar als ik moet kiezen ga ik toch voor de
vliegtuigen van de tweede wereldoorlog.

Als je een Mustang of een Spitfire in duikvlucht voorbij ziet komen.

Alleen al dat geluid :9~ :9~~

2e gemeenschappelijke interesse. Leukste combi : met motor naar vliegshow! :)
 
Mooie foto Ron, ik ben zelf ook een paar x naar een vliegshow geweest.
Het moderne spul vind ik super mooi maar als ik moet kiezen ga ik toch voor de
vliegtuigen van de tweede wereldoorlog.

Als je een Mustang of een Spitfire in duikvlucht voorbij ziet komen.

Alleen al dat geluid :9~ :9~~


Astublieft:

full


Zie de Mustang ook graag op 4 wielen langskomen! :9~
 
he Do, overweeg een MPR 2Ct... geeft echt voldoende grip en gaat voor mijn gevoel langer mee. Mijn BT 014 kon ik bij 4.000 ook vervangen(echt op). Nu heb ik 3.000 met MPR 2 Ct gereden en volgens mij kan ik er nog makelijk 3.500 bij Zetten. O en ik rijd niet al te "defensief"
Weer bedankt allemaal voor jullie info! Omdat mijn voorband, een BT014, nog helemaal goed was, heb ik er achter een BT021 op laten leggen. Kijken hoe lang deze meegaat.
Bij de volgende set ga ik waarschijnlijk voor de MPR of MPP.
 
Goeiemiddag mede Zeters

Heb een vraagje..
Wou gaan rijden met dit mooie maar wat blijkt me achterband is leeg dus lek.
Baal der erg van! Zeker met dit mooie weer.
Nu is mijn vraag aan jullie. Welke achterband zijn jullie over te spreken?
Heb er nu nog Dunlop sportmax radial D207 200/50/17.
En is het beter dat je ook gelijk je voorband vervang?

Groetjes Pascal
 
Ik heb de teller van mijn Z750 2007 net over de 10.000 km en ben nu al weer toe aan mijn 3e achterband!!! De 2e achterband heb ik erop gelegd bij 4.670 km, een BT014.
Had verwacht dat deze wel wat langer mee zou gaan.
Op mijn vorige motor: CBR 600F Sport, ging de BT014 namelijk bijna 10.000 km mee....

Hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband?
Ik heb het hier al eens vaker gevraagd; Wat doen jullie met die achterbanden? Als ik echt een tijdje als een halve debiel in de rondte rij (en dan bedoel ik een paar maanden als een gek weg bij elk stoplicht, hard rechtuit rijden, hard door elke bocht enz.) dan doe ik er nog ruim meer mee dan 5000 km. Gemiddeld doe ik er zo'n 8.000 km mee.

En in de loop van de jaren weet ik dat ik niet de snelste ben, maar zeker niet de langzaamste.
Of is het een veringprobleem? Zie je op circuits ook vaak; banden vol met forse rullen.
Lijkt leuk, maar het is een teken dat of de bandenspanning niet goed is of de vering is slecht afgesteld.

O ja; ik gebruik altijd sportieve banden; BT014, MPP 2CT, Qualifier RR enz.


En voor de rest; Ik ben eindelijk ook gearriveerd in deel 37! Moet deel 36 alleen nog uitlezen...... :X
 
Mogguh Zetters der Lage landen :W

Nieuw deeltje zien ik :Y Hoewel ik het vorige deel voor een groot deel gemist heb -O-
Erg druk geweest op t werk, en s avonds geen zin gehad thuis nog achter het schermpje te MF-en (ik weet het, zwak ;) )

Nog veel nieuws? Geen rare dingen gebeurd? Ik zie dat er wat autospul aangeschaft gaat worden/is aangeschaft? Auto's tsja.... wat kan je ervan zeggen?
Ik heb zo'n 2 weken geleden een mindere ervaring met autorijden gehad. Op de terugweg van een avondje bios heb ik mij laten provoceren in t verkeer. Een vent voor me die raar deed (snel en dan weer langzaam rijdend) (en ik zat niet te bumper-kleven, heb daar een hekel aan) ging ik inhalen toen ie op een 80 km weg na hard accelleren weer 60 ging rijden. Op t moment dat ik er bijna voorbij was ging ie weer acceleren waardoor ik met 120 ervoorbij moest (snijdend). Hier was ik zo pissig over dat ik in de 50 km zone op de rem ging en stopte. Uitgestapt en naar hem toe gelopen om verhaal te halen....
Jullie kennen het gezegde wel: Slaan of geslagen worden. Helaas was ik daar niet zo op voorbereid. Ik was een beetje overrompeld. Ik kon dus de eerste en meeste klappen opvangen B| Gelukkig niet in t gezicht, kon dat redelijk vermijden, maar toch een paar flinke dreunen op mn slapen gekregen. Hij ging behoorlijk furieus tekeer.
Hij is wel 2 keer op de grond gegaan :? maar niet dat ik hem knockout sloeg -O-
Hij was wel een kop groter.

Lang verhaal. Zal niet in detail gaan. Ik heb nog overwogen om aangifte te doen, maar dat heeft weinig zin. Duurt lang en brengt niets.

Sindsdien en direct na het geval wel nog last van mijn hals en keel met slikken, hoewel ik niet het idee had dat er op geslagen was. De dokter vond het meer op verkoudheids verschijnselen lijken :?

Maar goed. Met de Z was het me niet gebeurd, want die accelereer je er niet zomaar uit :]
Ik zal een volgende keer dus wel beter opletten voor ik mij laat provoceren.

Verder deze week weer lekker met t Zedje naar t werk heen en weer. Voor de winter komt....
En dat in het altijd rustige Zwitserland??!! Wat een aggressieve lui daar!
Maar de hamvraag; Je hebt toch wel gewonnen he? Ik bedoel; hij 2 keer tegen de vlakte moet toch op zijn minst een overwinning op punten zijn! :} 8-)
 
nu het weer wat mistiger, en frisser wordt, is het (vooral in de ochtend) meteen weer een stuk stiller met motorrijders op de weg... :Z
Wie rijden er nog meer net als ik, het hele jaar door ? of is iedereen hier mooiweerrijder ? :+
Ik blijf gewoon rijden hoor...weer of geen weer.
 
Ingang Vliegbasis Gilze Rijen.

is oude Thunderstreak, voorganger van de Starfighter(de kist die we in onze jeugd zo vaak over zagen komen en vooral hoorde huilen) Ben bezig om alle door ons gebruikte Starfighters op foto te vezamelen.

:)
Dan zou ik mijn oude dia's eens moeten bekijken. Heb 2 jaar naast Soesterberg gewoond en daar de nodige foto's en dia's gemaakt. Heb er wel de nodige weggegooid in de loop der jaren....
Heb zelfs nog ergens een foto dat de piloot in een Phantom naar me zwaait terwijl hij terugtaxied......
Als de MP me toentertijd had betrapt was ik mijn fotorolletje kwijt geweest.
 
2e gemeenschappelijke interesse. Leukste combi : met motor naar vliegshow! :)
Nou....als je bijtijds de datum weet en ik ben vrij......dan wil ik wel weer eens mee. Is volgens mij bijna 30 jaar geleden dat ik er voor het laatst een bezocht heb.

En mijn all-time favorit is toch de Phantom hoor. En daarna de Vulcan. Al was het maar vanwege het geluid!
Of toch de Blackbird (vliegtuigje dan he, voor de leken)
 
Vandaag de Z1000 op de testbank bij Hans van Wijk gehad.... stond wat te arm afgesteld (maar da's standaard volgens mij) Maar een keurige 125 achterwiel pk's en 102,9 nm. Toch wel keurige scores met alleen de Termignoni's en een K&N filter.

volgens de uidraai zelfs 131.1 pk maar er was wat slip wat voor een piekje zorgt volgens de man van de bank... en daarvoor zit ie tussen de 9.000 en 10.800 toeren keurig op de 125 pk...

Binnenkort toch maar eens een powercommander aanschaffen en afstellen die handel :Y Tot die tijd de K&N filter er weer uithalen want dan liep ie ook beter volgens de testbank-man.

Heb een filmpje maar die is 130 MB... beetje groot. Ga eens even uitzoeken hoe ik dat kleiner kan maken... Komen een paar mooie blauwe steekvlammen uit de Termi''s!
 
Laatst bewerkt:
vandaag ff naar mijn dealer geweest.
de spanner waar ik de olielekkage had is vervangen.
nu is ff in de gaten houden of het euvel verholpen is.
ook gelijk mijn nieuwe achterband er ff overnieuw om laten leggen.
deze lag net niet goed erom schijnbaar waardoor het net was of je met een ovaal wiel reed.
daarna een lekker rondje :] .
het weer was er perfect voor, morgen weer zo'n dag. *O*
 
Goeiemiddag mede Zeters

Heb een vraagje..
Wou gaan rijden met dit mooie maar wat blijkt me achterband is leeg dus lek.
Baal der erg van! Zeker met dit mooie weer.
Nu is mijn vraag aan jullie. Welke achterband zijn jullie over te spreken?
Heb er nu nog Dunlop sportmax radial D207 200/50/17.
En is het beter dat je ook gelijk je voorband vervang?

Groetjes Pascal

je achterband is te breed 190 is origineel!
 
Nou....als je bijtijds de datum weet en ik ben vrij......dan wil ik wel weer eens mee. Is volgens mij bijna 30 jaar geleden dat ik er voor het laatst een bezocht heb.

En mijn all-time favorit is toch de Phantom hoor. En daarna de Vulcan. Al was het maar vanwege het geluid!
Of toch de Blackbird (vliegtuigje dan he, voor de leken)
:^
Phantom is idd een erg brute straaljager.
Ik heb dan ook een zwak voor de A10.
A10.jpg

Ook zo'n bruut ding. :}
 
over vliegen gesproken...


ik kreeg vandaag een start verbod aan m'n broek B| :+


deed met 260 km/h een flyby terwijl de instructeur stond te kijken, dacht dat hij er nog niet was |(


achja zulke dingen gebeuren he :z


navond zetters!
 
zo,de zaterdag is weer nuttig besteed O-)

heb zelf een *smoke-achtig*achterlicht gefixed,dmv dunne striping.

best mooi geworden.......zal van de week een fototje maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan