Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de Z1000 op de testbank bij Hans van Wijk gehad.... stond wat te arm afgesteld (maar da's standaard volgens mij) Maar een keurige 125 achterwiel pk's en 102,9 nm. Toch wel keurige scores met alleen de Termignoni's en een K&N filter.

volgens de uidraai zelfs 131.1 pk maar er was wat slip wat voor een piekje zorgt volgens de man van de bank... en daarvoor zit ie tussen de 9.000 en 10.800 toeren keurig op de 125 pk...

Binnenkort toch maar eens een powercommander aanschaffen en afstellen die handel :Y Tot die tijd de K&N filter er weer uithalen want dan liep ie ook beter volgens de testbank-man.

Heb een filmpje maar die is 130 MB... beetje groot. Ga eens even uitzoeken hoe ik dat kleiner kan maken... Komen een paar mooie blauwe steekvlammen uit de Termi''s!


Heb afgelopen zondag op Zandvoort ook vlammetjes gezien.
Had volgens mij ook peekaa's zat.
Plaatje van deze straalmotor past trouwens goed in dit 'gesprek' over laagvliegers

full

 
gordijnen al open gedaan? :+

Slaapmuts was voor mijn ogen gezakt :+ .

Bosrijke omgeving verduistert iets sneller en blijft iets langer donker blijkbaar...




Optimate aan Z-tje gekoppeld inmiddels ... Moelijk om veel te biken als je kleine pagadders hebt... -O- (en de eega in de andere shiften werkt)
 
Heb afgelopen zondag op Zandvoort ook vlammetjes gezien.
Had volgens mij ook peekaa's zat.
Plaatje van deze straalmotor past trouwens goed in dit 'gesprek' over laagvliegers

[afbeelding]



maakte ook genoeg herrie dat ding... en roken konnie als de beste :9

hij had alleen een aparte manier van remmen/ sturen
 
denk gilze rijen

hebben we jou al eerder hier gezien ???

Hoop vliegtuigfanaten hier 8-) *O*

Voor het eerst hier ;) Mn natte dromen gaan steeds over een Z die hopelijk nog eens in de schuur staat :+ :z



Dan weet ik wel iets voor je!




[afbeelding]

Mn pa heb die serie ook liggen ja. Schijnt alleen 1 deel niet meer verkrijgbaar te zijn dacht ik...?



:^
Phantom is idd een erg brute straaljager.
Ik heb dan ook een zwak voor de A10.
[afbeelding]
Ook zo'n bruut ding. :}

Phantom :9~ :Y Van de zomer naar een spottersdag in België geweest en toen eindelijk die dingen weer eens zien vliegen sinds jaren :9~

Laat deze nou aan de muur hangen thuis :+

Klik

En voor die a-10 liefhebber zonder telelens...

Klik

spam: deze vent kan pas foto's maken :9~ Steehouwer
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig al een Mivv onder zijn Z750 zitten? Ben wel benieuwd hoe de Suono e.a. klinken.

Iemand die de prijzen van de verschillende Mivv's weet? en hoe zijn de ervaringen met een Mivv demper?

Jahoor, heb de MIVV X-cone eronder hangen, klinkt echt BRUUT !! :9~

 
Laatst bewerkt:
Vandaag de Z1000 op de testbank bij Hans van Wijk gehad.... stond wat te arm afgesteld (maar da's standaard volgens mij) Maar een keurige 125 achterwiel pk's en 102,9 nm. Toch wel keurige scores met alleen de Termignoni's en een K&N filter.

volgens de uidraai zelfs 131.1 pk maar er was wat slip wat voor een piekje zorgt volgens de man van de bank... en daarvoor zit ie tussen de 9.000 en 10.800 toeren keurig op de 125 pk...

Binnenkort toch maar eens een powercommander aanschaffen en afstellen die handel :Y Tot die tijd de K&N filter er weer uithalen want dan liep ie ook beter volgens de testbank-man.

Heb een filmpje maar die is 130 MB... beetje groot. Ga eens even uitzoeken hoe ik dat kleiner kan maken... Komen een paar mooie blauwe steekvlammen uit de Termi''s!

Vandaag ook naar Hans geweest, een tankpad gehaald, en van die stickers voor langs je velgen, vond het wat te druk bij de testbanken, duurde ook erg lang allemaal, heb nog ff staan kijken, maar stond niet veel bijzonders tussen, om naar te luisteren... ;) Was 1 ducati Monster, die wel aardig klonk, morgen nog maar eens kijken, meteen handschoenen spitten, en nog maar eens een poging wagen bij de banken.
 
En ja vandaag nog ens lekker mijn ZZZet uitgelaten,heb weekenlang geen tijd gehad om te rijden. :9 :9 :9 :9

Druk druk druk. '( '( '( '(

Ik heb er weer ens goed van genoten,en wat voor heerlijk weer wij hier haden,echt zommer.

*D *D *D *D *D
 
Die Steehouwer maakt super foto,s.

Wij zijn altijd in Belgie geweest in Leopoldburg. Veschillende mooie
vliegtuigjes gezien o.a. Red arows, het franse team en een engels team
met die salto,s konden maken met een helicopter (linx), plus het gewone
solo vliegwerk.

Was in ieder geval altijd leuk om de dag om te krijgen.

En nu weer ontpic.
full




:W :W :W :W
 
ik heb een 180 erop, staat wel niet zo stoer maar gaat wel lkkr de bocht door :) omdat de band wat boller staat dan een 190.


Heb een keer op een zzr1100 gereden en die had ook 180 eronder
moet zeggen dat het erg lekker stuurt.
Zal ik denk toch maar voor een 190 gaan scheelt al een stuk op 200.
Heb je nog een voorkeur aan een band?
Dit wordt de eerste keer dat ik een andere band moet hebben.
 
Die Steehouwer maakt super foto,s.

Wij zijn altijd in Belgie geweest in Leopoldburg. Veschillende mooie
vliegtuigjes gezien o.a. Red arows, het franse team en een engels team
met die salto,s konden maken met een helicopter (linx), plus het gewone
solo vliegwerk.

Was in ieder geval altijd leuk om de dag om te krijgen.

En nu weer ontpic.[afbeelding]



:W :W :W :W

:9~
 
Laatst bewerkt:
Die Steehouwer maakt super foto,s.

Wij zijn altijd in Belgie geweest in Leopoldburg. Veschillende mooie
vliegtuigjes gezien o.a. Red arows, het franse team en een engels team
met die salto,s konden maken met een helicopter (linx), plus het gewone
solo vliegwerk.

Was in ieder geval altijd leuk om de dag om te krijgen.

En nu weer ontpic.[afbeelding]



Mooi :Y :Y :Y :Y *O* *O*

:W :W :W :W
 
Hoop vliegtuigfanaten hier 8-) *O*

Voor het eerst hier ;) Mn natte dromen gaan steeds over een Z die hopelijk nog eens in de schuur staat :+ :zMn pa heb die serie ook liggen ja. Schijnt alleen 1 deel niet meer verkrijgbaar te zijn dacht ik...?Phantom :9~ :Y Van de zomer naar een spottersdag in België geweest en toen eindelijk die dingen weer eens zien vliegen sinds jaren :9~

Laat deze nou aan de muur hangen thuis :+

Klik

En voor die a-10 liefhebber zonder telelens...

Klik

~spam: deze vent kan pas foto's maken ~ :9~ Steehouwer


idd. wauw wat gaaf, vooral zo'n Zwitserse show langs die bergflanken. bedankt voor de link!

Als je nog wat starfighterfoto's van de KLU hebt die niet op het net staan zou je die dan willen mailen? bvd. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan