Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7

Volgende keer zijn jullie er gewoon wel bij })

;)

Nou echt wel! :Y Ik moet deze week nog zien vol te houden en dan wil ik het even rustiger aan doen. Hopelijk zit het weer dan nog steeds redelijk mee, zodat ik wat verloren motortijd in kan halen. Ik kijk er zo naar uit! :9~

Heb jij trouwens een kunststof broek? Ik heb nog steeds een tweedehandsje, dus ik denk dat ik voor deze winter (zeker nu ik blijf rijden) een mooie damesbroek ga kopen, maar ik heb nog geen idee van het merk e.d. Deze keer wil ik er wel een met aparte binnenvoering.
 
Heb jij trouwens een kunststof broek? Ik heb nog steeds een tweedehandsje, dus ik denk dat ik voor deze winter (zeker nu ik blijf rijden) een mooie damesbroek ga kopen, maar ik heb nog geen idee van het merk e.d. Deze keer wil ik er wel een met aparte binnenvoering.

Tip: ga ff langs Pols (goede service!!), Evo heeft een heerlijk warme broek met aparte binnenvoering... Afgelopen zondag heb ik het niet koud gehad, en toch 280km gereden!
 
Tip: ga ff langs Pols (goede service!!), Evo heeft een heerlijk warme broek met aparte binnenvoering... Afgelopen zondag heb ik het niet koud gehad, en toch 280km gereden!

Ik heb nog even in het vorige topic gezocht naar de foto's die jij had gepost en er staat er inderdaad ook een van de broek bij. Ik vind de broek er op het plaatje goed uit zien, dus ik kan wel even gaan kijken. :)
 
Nou echt wel! :Y Ik moet deze week nog zien vol te houden en dan wil ik het even rustiger aan doen. Hopelijk zit het weer dan nog steeds redelijk mee, zodat ik wat verloren motortijd in kan halen. Ik kijk er zo naar uit! :9~

Heb jij trouwens een kunststof broek? Ik heb nog steeds een tweedehandsje, dus ik denk dat ik voor deze winter (zeker nu ik blijf rijden) een mooie damesbroek ga kopen, maar ik heb nog geen idee van het merk e.d. Deze keer wil ik er wel een met aparte binnenvoering.


@ Raus; ik heb onlangs een broek gekocht van Macna; een aanrader; hier zit een aparte regenbroek in!

Ik vind het ideaal en het is absoluut waterdicht en warm. Verder zit er ook nog een losse thermobroek in.
 
Nou echt wel! :Y Ik moet deze week nog zien vol te houden en dan wil ik het even rustiger aan doen. Hopelijk zit het weer dan nog steeds redelijk mee, zodat ik wat verloren motortijd in kan halen. Ik kijk er zo naar uit! :9~

Heb jij trouwens een kunststof broek? Ik heb nog steeds een tweedehandsje, dus ik denk dat ik voor deze winter (zeker nu ik blijf rijden) een mooie damesbroek ga kopen, maar ik heb nog geen idee van het merk e.d. Deze keer wil ik er wel een met aparte binnenvoering.


Evolution of zow, ook in vrouwen uitvoering :Y

tp_262_black_front.jpg




meer evolution

tp_264_black.jpg
 
Laatst bewerkt:
Model is niet verkrijgbaar voor model 2004.

Op naar plan B dan maar. 8-)

Passend laten maken dus 8-)

Nou echt wel! :Y Ik moet deze week nog zien vol te houden en dan wil ik het even rustiger aan doen. Hopelijk zit het weer dan nog steeds redelijk mee, zodat ik wat verloren motortijd in kan halen. Ik kijk er zo naar uit! :9~

Heb jij trouwens een kunststof broek? Ik heb nog steeds een tweedehandsje, dus ik denk dat ik voor deze winter (zeker nu ik blijf rijden) een mooie damesbroek ga kopen, maar ik heb nog geen idee van het merk e.d. Deze keer wil ik er wel een met aparte binnenvoering.

:Y

Een all-weather-broek van Rev'it. Prima spulleke ! Maar Jessica, Ster en Gawaine hebben je ook al de nodige info gegeven ;) .

Ik had afgelopen zondag zelfs de binnenvoering uit m'n all-weather-jack gehaald en die onder m'n leren pakkie aangedaan en dat werkte perfect en daaronder dan natuurlijk het supersportmeiden t-shirt })
 
Passend laten maken dus 8-):Y

Een all-weather-broek van Rev'it. Prima spulleke ! Maar Jessica, Ster en Gawaine hebben je ook al de nodige info gegeven ;) .

Ik had afgelopen zondag zelfs de binnenvoering uit m'n all-weather-jack gehaald en die onder m'n leren pakkie aangedaan en dat werkte perfect en daaronder dan natuurlijk het supersportmeiden t-shirt })


Ik denk ook wel dat het een van die drie wordt. Rev'it heeft doorgaans heel vrouwelijke kleding :9~ , over Evo heb ik heel goede verhalen gehoord (getuige de Evo boys onder de bollen ;) ) en van Macna heb ik zelf al een paar jaar een all-weather-jas en die is nu nog steeds in uitstekende staat. Valt me erg mee dat die jas het zo ontzettend goed houdt en nog altijd redelijk waterdicht is.
 
Passend laten maken dus 8-)

Nee, ben nu in Italië aan de gang (ook een lekker ding :9~ )



:Y
Ik had afgelopen zondag zelfs de binnenvoering uit m'n all-weather-jack gehaald en die onder m'n leren pakkie aangedaan en dat werkte perfect en daaronder dan natuurlijk het supersportmeiden t-shirt })

En daar onder ? :9 :+
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook wel dat het een van die drie wordt. Rev'it heeft doorgaans heel vrouwelijke kleding :9~ , over Evo heb ik heel goede verhalen gehoord (getuige de Evo boys onder de bollen ;) ) en van Macna heb ik zelf al een paar jaar een all-weather-jas en die is nu nog steeds in uitstekende staat. Valt me erg mee dat die jas het zo ontzettend goed houdt en nog altijd redelijk waterdicht is.

Ik ben zelf ook een Revit fan alleen over die 3 lagen broek van Revit had ik wat mindere verhalen gehoord vandaar dat ik voor de Macna broek ben gegaan (en hij was ook leuk geprijst en dat was gezien mijn budget ook niet onbelangrijk ;) )
 
Ik denk ook wel dat het een van die drie wordt. Rev'it heeft doorgaans heel vrouwelijke kleding :9~ , over Evo heb ik heel goede verhalen gehoord (getuige de Evo boys onder de bollen ;) ) en van Macna heb ik zelf al een paar jaar een all-weather-jas en die is nu nog steeds in uitstekende staat. Valt me erg mee dat die jas het zo ontzettend goed houdt en nog altijd redelijk waterdicht is.


Mun broek is gewoon unne simpulle Difi _O-

wel met bescherming en aparte binnenvoering, dat dan weer wel :+
 
Laatst bewerkt:
Mun broek is gewoon unne simpulle Difi _O-

wel met bescherming en aparte binnenvoering, dat dan weer wel :+

kheb een Rukka, dik afgeprijsd gekocht, heb het ding al 4 jaar, 3 ongelukken later is ie nog steeds waterdicht 8-) (enne, is intensief gebruikt ,regen,hagel,sneeuw etc etc)
 
Laatst bewerkt:
ja hebbe ze ook volgens mij, is alleen allemaal te duur vind ik :X had die broek in de uitverkoop voor de helft van de prijs, anders was ie er ook niet gekomen

Rukku is super spul maar idd wel heel duur. Maar als je het met korting kan kopen: *O* *O*
 
Een beetje laat, maar mooie foto's van jullie ritje naar de Ardennen!
't Is mij nu te koud voor zo'n ritje, maar als het in de lente weer lekker weer is... :]

Ik heb afgelopen jaar ook een textielbroek gekocht. Niet voor op de R1, maar voor op de Suzuki voor woon/werk kilometers. Jullie raden het al, dat ding hangt nog nieuw op zolder. Ik heb overigens geen idee van het merk. Ik heb 'm bij Motoport - Den Bosch gekocht. In dat rek met aanbiedingen hing toevallig een nette broek in de goede maat. Dat ding kostte een tientje of zeven (geloof ik).
Een textiel jas had ik al, maar ook die is niet zo veel gebruikt.
Ik rij gewoon liever in het leer, maar dat is me nu te koud, dus dan pakken we de auto maar -O-
 
OW :o Evo jas dan... dan zal de broek toch ook wel goed zijn :?


Ja een Evo jas :Y vorig jaar aangeschaft omdat de oude jas mij te koud was '(
M'n zwager had een evo en die beviel hem zeer goed, die rijdt er zomer en winter
mee naar zijn werk :X

De broek van DiFi, volgens mij de Dartax, water en winddicht.
Was 2 jaar geleden trouwens zo rond de 100 euri dacht ik me te herinneren.
 
Ja een Evo jas :Y vorig jaar aangeschaft omdat de oude jas mij te koud was '(
M'n zwager had een evo en die beviel hem zeer goed, die rijdt er zomer en winter
mee naar zijn werk :X

De broek van DiFi, volgens mij de Dartax, water en winddicht.
Was 2 jaar geleden trouwens zo rond de 100 euri dacht ik me te herinneren.

Mercy heeft die broek ook. Ik vind het wel een mooie broek, maar ik weet niet of ze een apart model voor dames hebben. Ik wil geen uni modelletje. :N Alleen nog strakke dameskleding. 8-)
 
Laatst bewerkt:
En daar onder ? :9 :+

:+


Een beetje laat, maar mooie foto's van jullie ritje naar de Ardennen!

't Is mij nu te koud voor zo'n ritje, maar als het in de lente weer lekker weer is... :]

Thx *D

We zullen vast nog wel een keer naar de Ardennen gaan :Y .

Ik heb afgelopen jaar ook een textielbroek gekocht. Niet voor op de R1, maar voor op de Suzuki voor woon/werk kilometers. Jullie raden het al, dat ding hangt nog nieuw op zolder. Ik heb overigens geen idee van het merk. Ik heb 'm bij Motoport - Den Bosch gekocht. In dat rek met aanbiedingen hing toevallig een nette broek in de goede maat. Dat ding kostte een tientje of zeven (geloof ik).
Een textiel jas had ik al, maar ook die is niet zo veel gebruikt.
Ik rij gewoon liever in het leer, maar dat is me nu te koud, dus dan pakken we de auto maar -O-

Ik rij ook 't liefst in leer *O*

Mercy heeft die broek ook. Ik vind het wel een mooie broek, maar ik weet niet of ze een apart model voor dames hebben. Ik wil geen uni modelletje. :N Alleen nog strakke dameskleding. 8-)

Pcies :P *D

@ PeerkeMikunie:

wit_sigmund_gefeliciteerd.gif
 
@Peerke
Heppie burtdee toe joe
Heppie burtdee toe joe
Heppie burtdee heppie burtdee
Heppie burtdee toe joe!!!

(sorry voor de gesprongen ruiten.... *D )
 
Mercy heeft die broek ook. Ik vind het wel een mooie broek, maar ik weet niet of ze een apart model voor dames hebben. Ik wil geen uni modelletje. :N Alleen nog strakke dameskleding. 8-)



ik heb geen Difi broek maar eentje van Spool ( motopruts merk) :+ is tot een redelijke regenbui waterdicht, ooit een keer noodweer gehad in Rotterdam, en toen begon ie helaas toch iets te lekken :N




@ Peerke,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan