De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

Wat gaat Bartje op rijden?

  • Honda VFR

    Stemmen: 2 7,4%
  • Honda CBR

    Stemmen: 3 11,1%
  • Doe eens gek, een BMW

    Stemmen: 1 3,7%
  • Een opblaaspop

    Stemmen: 9 33,3%
  • een echte motor (lees Yamaha)

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Soes

    Stemmen: 3 11,1%
  • Een Duc

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Kawa

    Stemmen: 1 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffff :)
Niks mis met sterren kijken :Y

Zoooo trein gemist... dan maar door crossen naar Utrecht ( weet nog een kortere route via Groenekan -> De Bilt ).
Maar kouddddd ;)
Nieuwe winter handschoenen kopen voor de winter -> Check ;)

Mischien iets te lang mee door gereden in de zomer en door het zweet beschadigd ?
Jammer iig.

Iemand nog suggesties voor goede winterhandschoenen ? :)


Suggesties altijd :Y

http://www.gerbing.com/heat/glovesg3.html

Werken voor mij prima in de winter. Je hebt ook een goedkopere variant die schijnbaar net zo goed is.
 
Pffff :)
Niks mis met sterren kijken :Y

Zoooo trein gemist... dan maar door crossen naar Utrecht ( weet nog een kortere route via Groenekan -> De Bilt ).
Maar kouddddd ;)
Nieuwe winter handschoenen kopen voor de winter -> Check ;)

Mischien iets te lang mee door gereden in de zomer en door het zweet beschadigd ?
Jammer iig.

Iemand nog suggesties voor goede winterhandschoenen ? :)

Goedemorgen allemaal :W

Net te horen gekregen dat mijn afspraak op school om 11 uur niet doorgaat en dus pas om 12 uur word verwacht...had dus nog iets langer in bed kunnen blijven liggen... |(

@Nocer: ik heb Bol D'or handschoenen en die zijn echt warm! Marcel (Pan1100) heeft ze ook en is er net zo blij mee! Gekocht op de beurs voor 25 euries.
Heb ze nog niet aan, probeert zolang mogelijk met de herfsthandschoenen te rijden.
 
Laatst bewerkt:
dat viel idd tegen hoor -O-
geen enkele wheely gezien :N

Zelf bij Weesp nog wel eentje gemaakt, maar die was vast niet hoog genoeg om op te vallen :X
 
dat viel idd tegen hoor -O-
geen enkele wheely gezien :N

Zelf bij Weesp nog wel eentje gemaakt, maar die was vast niet hoog genoeg om op te vallen :X

Nou, ik heb wel paar keer gehad, al was dat onbedoeld. Ja, ik schrok wel van, omdat bij T-cat nooit kon lukken zonder het kunstmatige ingrepen. Ik merkt alleen dat de stuur van KTM wel vrij dichtbij mijn helm nadert.... :P

Mijn huidige kan op het gas heel makkeljik wheelien, alleen moet ik nog leren evenwicht bewaren. Ik heb een redelijke evenwichtsgevoel.
 
Goedemorgen allemaal :W

Net te horen gekregen dat mijn afspraak op school om 11 uur niet doorgaat en dus pas om 12 uur word verwacht...had dus nog iets langer in bed kunnen blijven liggen... |(

@Nocer: ik heb Bol D'or handschoenen en die zijn echt warm! Marcel (Pan1100) heeft ze ook en is er net zo blij mee! Gekocht op de beurs voor 25 euries.
Heb ze nog niet aan, probeert zolang mogelijk met de herfsthandschoenen te rijden.

Hoi Mariecke,

Ik was maandag op school omdat ik 2 afspraken had met docenten.
1 was ziek en de ander had last van haar rug.... en dat melden ze dan niet... voor niks op school |(

Bedankt voor de tip voor de handschoenen, even wachten op de beurs dan maar ( mits ik ze ergens anders ook voor een leuke prijs kan vinden.
Hangt ook van het weer af natuurlijk ;)

@Lemming, ik had toen mijn zomer handschoenen aan (leer)
 
dat viel idd tegen hoor -O-
geen enkele wheely gezien :N

Zelf bij Weesp nog wel eentje gemaakt, maar die was vast niet hoog genoeg om op te vallen :X

Inderdaad niet opgevallen, alex heeft wel 100 kleine wheelies en stoppies gehad binnen zo'n 50 meter afstand.
Ohnee wacht dat was die stuiterweg met al die wortels die het asvalt omhoog hadden getrokken en die alex niet gezien had _O- _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Ik mis mijn motor.... zo even de verzekering bellen.... het is wel leuk dat ze rente lopen te trekken, maar doe dat even van iemand die kan wachten op zijn geld :)
 
ongeduldig volkje :)



ff snel eten :Y


Nog iets leuks te beleven hier :?
 
Nou! Ik ga zondag met Muerte rijden... verder.. geen idee...

En ik ben op mijn werk... en ben aan het eten.. pauze weet je wel?
 
:Y , al kan ik redelijk goed kan beheersen. Wheelien, stoppies en sliden kan ik nog niet. Maar met SM komt wel kwajongensstreken vanzelf bovendrijven.


Als bescherming vanmijzelf koop ik daarom ook maar geen Duc HyperMotard :N
Heb er wel een keer een proefritje meegemaakt. En dat is dus een groot feest.
Wheelies in zo wat elke versnelling, remmen als idioot. *O*
DUs veel te gevaarlijk -O-
 
Inderdaad niet opgevallen, alex heeft wel 100 kleine wheelies en stoppies gehad binnen zo'n 50 meter afstand.
Ohnee wacht dat was die stuiterweg met al die wortels die het asvalt omhoog hadden getrokken en die alex niet gezien had _O- _O- :+

hehe ja was wel weer apparte ervaring hehe!! _O-
zat wel aan me einde veerweg voorvork lol.....ach houd het spannend _O-
 
Vondt het maar maf... dat je er voorbij wilde.. maar niet voorbij kwam... zal wel die extra meters op de heuvels zijn.. :P
 
Vondt het maar maf... dat je er voorbij wilde.. maar niet voorbij kwam... zal wel die extra meters op de heuvels zijn.. :P

hahaha, hij wilde weer naar rechts maar daar reed ik *O*
Toch maar even ruimte voor hem gemaakt, de schijtluis :+
 
moet hij maar Supermotard gaan rijden..

Ik bedoel.. als dit kan:

Voor:
2003%5C08%5C09%5Cbikepics-59945-full.jpg


Naar:
purplehelmets194.jpg


Dan... kan je ook wel Supermotard vorkjes in je Supersport zetten..
 
dag allemaal! :W

Ik heb eindelijk weer internet na 3 dagen! *O*
Me broertje had het 1 en ander veranderd en zijn pc verplaatst waardoor we ineens geen internet meer hadden. :( -O-
Dus vandaag even een man gebeld en die heeft het internet weer gemaakt!!! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan