De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

Wat gaat Bartje op rijden?

  • Honda VFR

    Stemmen: 2 7,4%
  • Honda CBR

    Stemmen: 3 11,1%
  • Doe eens gek, een BMW

    Stemmen: 1 3,7%
  • Een opblaaspop

    Stemmen: 9 33,3%
  • een echte motor (lees Yamaha)

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Soes

    Stemmen: 3 11,1%
  • Een Duc

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Kawa

    Stemmen: 1 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
ehm boven?? geen idee ff aan de buren vragen...lol...
douche hier warm, huiskamert beetje hehe(raampje open is goed) slaapkamer staat de rad. uit.. mot geen warmte daaro>koppijn als ik uit bed kom!!
ze hebben hier de huizen gecoat diverse jaren geleden en sindsdien slaat het vocht naar binnen :X
dus geen radiator open is grijze muren van de vochtuitslag, heb er ook een hekel aan maar dat is ook niet alles, wel altijd een raam open in de slaapkamer.
 
ze hebben hier de huizen gecoat diverse jaren geleden en sindsdien slaat het vocht naar binnen :X
dus geen radiator open is grijze muren van de vochtuitslag, heb er ook een hekel aan maar dat is ook niet alles, wel altijd een raam open in de slaapkamer.


Ik had een 2 onder 1 kap nieuwbouw woning. Nergens last van.
 
nou lekker dan -O-
Bieden ze je wel een nieuw plekje aan?
eeuhhh ze zeggen van wel :Y
dus heb ik nu een nieuwbouwwoning aangeboden gekregen die volgens hun passend is, deze heeft een huur van 585 euro wat 270 meer is dan dat ik nu betaal. Daarbij kwam ik later achter, zit ik kwa inkomen ook nog eens te laag waardoor ik niet meer mag huren dan 520 euro per maand. :X Maar ze gaan uiteindelijk bemiddelen alleen eerst is fase 1 ondergebracht, dan fase 2 aan de beurt, dan 3 en dan pas 4 en ik zat halverwege van 4 ergens. Alle betaalbare nieuwbouwwoningen zijn al vergeven aan fase 1 en 2 :X Ergens zomer 2008 ben ik aan de beurt voor een andere woning geloof ik :X
 
Ik had een 2 onder 1 kap nieuwbouw woning. Nergens last van.
oh wacht ff, die 2 onder 1 kap was niet vochtig hoor maar van hout en meer dan 100 jaar oud ;)
mijn huidige woning is van steen, geplaatst net na de oorlog, maar vocht slaat dus naar binnen sinds ze de buitenmuren gecoat hebben. Huizen waren grauw wit en zijn nu mintgroen en lichtroze.
 
Laatst bewerkt:
eeuhhh ze zeggen van wel :Y
dus heb ik nu een nieuwbouwwoning aangeboden gekregen die volgens hun passend is, deze heeft een huur van 585 euro wat 270 meer is dan dat ik nu betaal. Daarbij kwam ik later achter, zit ik kwa inkomen ook nog eens te laag waardoor ik niet meer mag huren dan 520 euro per maand. :X Maar ze gaan uiteindelijk bemiddelen alleen eerst is fase 1 ondergebracht, dan fase 2 aan de beurt, dan 3 en dan pas 4 en ik zat halverwege van 4 ergens. Alle betaalbare nieuwbouwwoningen zijn al vergeven aan fase 1 en 2 :X Ergens zomer 2008 ben ik aan de beurt voor een andere woning geloof ik :X

:o nou lekker dan!
Lekker dom van ze dat ze niet eens goed kijken naar inkomen en wat je aan huur max. MAG betalen.
Hopelijk vinden ze snel iets geschikts voor je of gaat die prijs omlaag.
Maar dat zal vast wel lukken, gewoon dreigen })
 
Laatst bewerkt:
:o nou lekker dan!
Lekker dom van ze dat ze niet eens goed kijken naar inkomen en wat je aan huur max. MAG betalen.
Hopelijk vinden ze snel iets geschikts voor je of gaat die prijs omlaag.
Maar dat zal vast wel leuken, gewoon dreigen })
nou.. tis meer zoethoudertjes geweest, ze zijn met veel mensen raar bezig geweest en verder krijg je dan het antwoord, dat komt dan ter sprake
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan