De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

Wat gaat Bartje op rijden?

  • Honda VFR

    Stemmen: 2 7,4%
  • Honda CBR

    Stemmen: 3 11,1%
  • Doe eens gek, een BMW

    Stemmen: 1 3,7%
  • Een opblaaspop

    Stemmen: 9 33,3%
  • een echte motor (lees Yamaha)

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Soes

    Stemmen: 3 11,1%
  • Een Duc

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Kawa

    Stemmen: 1 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
ouder dan 3 jaar afschrijven betekent toch dat ze ze TOT 3 jaar gebruiken?daarna zijn ze afgeschreven he;)

ik vind die nieuwe flitsmethode maar klote,ik heb de afgelopen 3 maanden al 4 prenten binnen,GZD niet met de motor,maar met de vrachtwagen,en dan van die lullige lage snelheden.vanmiddag spande de kroon,88 KM/h op de A2=23 euro armer
:^
Ik was laatst al te grazen genomen, daardoor even wat rustiger :] :]
Maar ze moeten die dingen gewoon fel rood maken. Het is toch voor de veiligheid :? Dan remmen mensen netjes van te voren :Y
:9~ :9~ voor als ik van mijn baas krijg wat ik verdien :Y
 
Poikie: Voor in de OP voor mij en Manuela:

Thx ;)
full
 
Nog wat piccies van de WDW (kan ff duren). Heb je wat te kijken

En weg zijn ze weer :W
 
Laatst bewerkt:
Nog wat piccies van de WDW (kan ff duren). Heb je wat te kijken

Leuke foto's, het valt me op hoe vaak jullie langs de weg stil staan om die dingen te repareren O-)
 
Laatst bewerkt:
Leuke foto's, het valt me op hoe vaak jullie langs de weg stil staan om die dingen te repareren O-)


Dat was maar één keer.
Was wel leuk trouwens. We reden met z'n 6-en iets van 250 over de AutoStrada.
Totdat er heel veel witte rook van die 998 af kwam. Dacht al, daar gaat een motorblok.
Maar het viel mee.
Hij had daarvoor te lang achter een auto gereden zodat de temp wat hoog op was gelopen (het was ook 35C die dag). Toen ging hij weer gassen waardoor en een overdruk in blok kwam en vervolgens plofte die dat er uit.
Wel zijn hele achterband zo glad als aal door de olie. Daarna maar rustiger gereden.
 
*O* *O* PvdA en Plasterk *O* *O*

Lekker de studiefinanciering afschaffen zodat alle studenten alles moeten lenen !!! *O* *O* *O*

Dan gaan mensen liever werken dan studeren en dan zakt Nederland heeeeeeel relaxed in de kenniseconomie *O* *O* *O*

Volgende keer ga ik ook PvdA stemmen, het ene na het andere brilliante idee komt eruit!!! *O* *O* *O*

[/sarcasme]
 
Ik zie onderhand scheel nog scheler dan normaal van de computer de hele dag. Ga maar even wat anders doen vanavond, meld mezelf morgen weer :P
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan