De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

Wat gaat Bartje op rijden?

  • Honda VFR

    Stemmen: 2 7,4%
  • Honda CBR

    Stemmen: 3 11,1%
  • Doe eens gek, een BMW

    Stemmen: 1 3,7%
  • Een opblaaspop

    Stemmen: 9 33,3%
  • een echte motor (lees Yamaha)

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Soes

    Stemmen: 3 11,1%
  • Een Duc

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Kawa

    Stemmen: 1 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* PvdA en Plasterk *O* *O*

Lekker de studiefinanciering afschaffen zodat alle studenten alles moeten lenen !!! *O* *O* *O*

Dan gaan mensen liever werken dan studeren en dan zakt Nederland heeeeeeel relaxed in de kenniseconomie *O* *O* *O*

Volgende keer ga ik ook PvdA stemmen, het ene na het andere brilliante idee komt eruit!!! *O* *O* *O*

[/sarcasme]
Die loosers hebben nog nooit een goed idee gehad en toch stemmen er wel mensen op -O-
 
Mogguh. :W

Ben ik dan de enige hier die met 25 berichten per pagina werkt? :? Ik ben al op pagina 4, en de foto's zijn al uit beeld. Mooie foto's. overigens, en leuk om te weten, dat er toch nog zoveel Ducati's rijden. :+

Omdat het extreem rustig is op m'n werk, heb ik vandaag onverwacht een vrije dag. Nu maar hopen dat het vanmiddag een beetje droog wordt, zodat ik nog een stuk kan gaan :]. :Y
 
*O* *O* PvdA en Plasterk *O* *O*

Lekker de studiefinanciering afschaffen zodat alle studenten alles moeten lenen !!! *O* *O* *O*

Dan gaan mensen liever werken dan studeren en dan zakt Nederland heeeeeeel relaxed in de kenniseconomie *O* *O* *O*

Volgende keer ga ik ook PvdA stemmen, het ene na het andere brilliante idee komt eruit!!! *O* *O* *O*

[/sarcasme]
:^ :R
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan