De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

Wat gaat Bartje op rijden?

  • Honda VFR

    Stemmen: 2 7,4%
  • Honda CBR

    Stemmen: 3 11,1%
  • Doe eens gek, een BMW

    Stemmen: 1 3,7%
  • Een opblaaspop

    Stemmen: 9 33,3%
  • een echte motor (lees Yamaha)

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Soes

    Stemmen: 3 11,1%
  • Een Duc

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Kawa

    Stemmen: 1 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens.... wat een raar gedoe in Amsterdam bij Slotervaart.....
Het politiebureau wordt bewaakt door de ME... ik herhaal.... het politiebureau wordt bewaakt door de ME....
Wat klopt hier niet...

Er zijn telkens rellen..... van mij mogen ze met echte kogels schieten... mensen die hier om gaan rellen doen het alleen maar uit vernielzucht en daar hebben we niks aan... bah....
( Waarom zou je boos zijn omdat iemand is neergeschoten die 2 politieagentes heeft aangevallen... wat moesten ze dan doen ? Weer zo een brilliante conversatie aangaan in de hoop dat hij stopt ?! )

Sorry voor deze ongecensureerde mening op de vroege morgen, maar dit is zo laf.
 
Trouwens.... wat een raar gedoe in Amsterdam bij Slotervaart.....
Het politiebureau wordt bewaakt door de ME... ik herhaal.... het politiebureau wordt bewaakt door de ME....
Wat klopt hier niet...

Er zijn telkens rellen..... van mij mogen ze met echte kogels schieten... mensen die hier om gaan rellen doen het alleen maar uit vernielzucht en daar hebben we niks aan... bah....
( Waarom zou je boos zijn omdat iemand is neergeschoten die 2 politieagentes heeft aangevallen... wat moesten ze dan doen ? Weer zo een brilliante conversatie aangaan in de hoop dat hij stopt ?! )

Sorry voor deze ongecensureerde mening op de vroege morgen, maar dit is zo laf.
Ik irriteer me ook altijd aan die quotes in de krant (gratis trein versie ;) ) Wordt er beweerd dat er op z'n benen geschoten had moeten worden e.d. Sodemieter op, die vent heeft op zijn 13de al voor het eerst iemand met een schroevendraaier in zijn hoofd gestoken. En nu klimt hij over een balie en begint op 2 agenten in te steken. Die agenten hadden een lintje moeten krijgen! :(
Aan zulke mensen heb je niks, en opsluiten kost alleen maar geld :P
tot zover ook mijn bijdrage B|
 
Ook zo geniaal.... als er iemand met een wapen in zijn handen voor je neus staat moet je hem in zijn benen schieten.
Je wordt wel evengoed overhoop gestoken, maarrrrr je was tenminste wel politiek correct bezig!
Van mij mag de politie point blank schieten om haar eigen veiligheid veilig te stellen ( als er bv een idioot met een wapen richting de politie rent en dichtbij genoeg is om schade aan te richten ).
Maar goed..... dat mag je natuurlijk niet zeggen ;) is namelijk niet politiek correct en Job Cohen kan niet overal thee gaan drinken :Y
 
Ook zo geniaal.... als er iemand met een wapen in zijn handen voor je neus staat moet je hem in zijn benen schieten.
Je wordt wel evengoed overhoop gestoken, maarrrrr je was tenminste wel politiek correct bezig!
Van mij mag de politie point blank schieten om haar eigen veiligheid veilig te stellen ( als er bv een idioot met een wapen richting de politie rent en dichtbij genoeg is om schade aan te richten ).
Maar goed..... dat mag je natuurlijk niet zeggen ;) is namelijk niet politiek correct en Job Cohen kan niet overal thee gaan drinken :Y
Ohjah diegene die zei dat ze op zijn benen hadden moeten schieten zei ook nog: ,,Waarom moeten ze hem nou doden, hij was niet eens gewapend. Hij had alleen een mes!''

Euhmmm een mes, waarmee je al meerdere malen aan het steken bent geweest.... is natuurlijk geen wapen :N :r
 
Ohjah diegene die zei dat ze op zijn benen hadden moeten schieten zei ook nog: ,,Waarom moeten ze hem nou doden, hij was niet eens gewapend. Hij had alleen een mes!''

Euhmmm een mes, waarmee je al meerdere malen aan het steken bent geweest.... is natuurlijk geen wapen :N :r

Volgens Donner hadden ze eerst BOE moeten roepen _O-
Die hele politiek is compleet de weg kwijt.

@Nocer, je bent niet de enige die er zo over denkt.
 
Volgens Donner hadden ze eerst BOE moeten roepen _O-
Die hele politiek is compleet de weg kwijt.

@Nocer, je bent niet de enige die er zo over denkt.
En dan een kopje thee aanbieden voor de schrik en daarna moeten praten met de jongere.

Tja ach die ene collega die geprikt is moet kunnen er gebeuren ergere dingen in de wereld. :z
 
Trouwens.... wat een raar gedoe in Amsterdam bij Slotervaart.....
Het politiebureau wordt bewaakt door de ME... ik herhaal.... het politiebureau wordt bewaakt door de ME....
Wat klopt hier niet...

Er zijn telkens rellen..... van mij mogen ze met echte kogels schieten... mensen die hier om gaan rellen doen het alleen maar uit vernielzucht en daar hebben we niks aan... bah....
( Waarom zou je boos zijn omdat iemand is neergeschoten die 2 politieagentes heeft aangevallen... wat moesten ze dan doen ? Weer zo een brilliante conversatie aangaan in de hoop dat hij stopt ?! )

Sorry voor deze ongecensureerde mening op de vroege morgen, maar dit is zo laf.

Tjah, wederom het geweldige rechtssysteem in Nederland waar agenten een wapen dragen maar als ze hem een keer gebruikt hebben meteen onderdeel zijn van een intern en uitgebreid onderzoek of hij/zij wel had mogen schieten |(
Ik ben geen fan van de verenigde staten maar zoals die agenten daar omgaan met criminelen etc. dat mogen ze hier ook wel invoeren. Hier is het gewoon 1 laffe bende waar criminelen overduidelijk de dienst uit maken.

Als we dan toch bezig zijn met ongecensureerde meningen doe ik ff mee :P
 
Laatst bewerkt:
Mogguh. :W

Ben ik dan de enige hier die met 25 berichten per pagina werkt? :? Ik ben al op pagina 4, en de foto's zijn al uit beeld. Mooie foto's. overigens, en leuk om te weten, dat er toch nog zoveel Ducati's rijden. :+

Omdat het extreem rustig is op m'n werk, heb ik vandaag onverwacht een vrije dag. Nu maar hopen dat het vanmiddag een beetje droog wordt, zodat ik nog een stuk kan gaan :]. :Y
Vanmiddag weer zonnig zeggen ze *D







Mogguh 't Gooi :Z
 
Tjah, wederom het geweldige rechtssysteem in Nederland waar agenten een wapen dragen maar als ze hem een keer gebruikt hebben meteen onderdeel zijn van een intern en uitgebreid onderzoek of hij/zij wel had mogen schieten |(
Ik ben geen fan van de verenigde staten maar zoals die agenten daar omgaan met criminelen etc. dat mogen ze hier ook wel invoeren. Hier is het gewoon 1 laffe bende waar criminelen overduidelijk de dienst uit maken.

Als we dan toch bezig zijn met ongecensureerde meningen doe ik ff mee :P

Weet je wat het grootste probleem is ?
De politiek geeft alsmaar verkeerde signalen af... het volgende stukje wat ik ga quoten illustreert hetgene wat die mensen het gevoel kan geven dat ze idd mogen gaan rellen:

De voorzitter van het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart, de PvdA'er Ahmed Marcouch, heeft een oproep gedaan aan de inwoners om zich beheerst te gedragen nu de identiteit van de doodgeschoten messentrekker bekend is geworden. Marcouch heeft jongerenwerkers, vrijwilligers en religieuze leiders geïnstrueerd die de buurt intrekken om te vertellen wat er is gebeurd.

Bewoners kunnen voor bezinning ook terecht op het Stadsdeelkantoor. Er is een kamer vrijgemaakt voor buurtbewoners, waar ze met broodjes, koffie en thee op verhaal kunnen komen. Ook de moskee naast het politiebureau is open en houdt de hele dag bijeenkomsten.

Nu vraag ik me af.... waar gaat dit in hemelsnaam over....
Vindt je het gek dat die mensen zich zo gedragen, ze krijgen door iedereen het gevoel alsof hun het slachtoffer zijn.

Maar goed..... dat is natuurlijk niet zo :X
 
Ik wacht op een belletje van v.d. Kuinder dat het nieuwe armatuurtje binnen is, dan kan ik aan de slag....Ik zo ook.... ;(

Ik ga zo met de auto...... ( hoop dat je armatuurtje snel binnen is, wat is dat armatuurtje eigenlijk ? dat metalen stukje dat aan je stuur vast zit ? )

Vanmiddag weer zonnig zeggen ze *D







Mogguh 't Gooi :Z

Dat hoop ik, ik ga zo motoren kieken :)
 
En dan een kopje thee aanbieden voor de schrik en daarna moeten praten met de jongere.

Tja ach die ene collega die geprikt is moet kunnen er gebeuren ergere dingen in de wereld. :z
Dit was gewoon noodzakelijk en ik neem aan dat er intern weinig tot niets mee gedaan wordt :?

Zo wel zijn ze echt gek geworden.
Als de buurt dan al het glas uit het pand weet te gooien en ik hoor dat er 0 arrestaties zijn verricht :X
:N snap ik het ff niet meer hoor. Hebben ze daar binnen dan zulke helden zitten?
 
Ik ga zo met de auto...... ( hoop dat je armatuurtje snel binnen is, wat is dat armatuurtje eigenlijk ? dat metalen stukje dat aan je stuur vast zit ? )Dat hoop ik, ik ga zo motoren kieken :)

Armatuur is het hele geval wat aan je stuur vast zit tot aan de hendel zeg maar.

Veel plezier met kijken, met dit weer word het niet veel rijden ben ik bang.
Je had toch trouwens al een keuze gemaakt?
 
Allemaal succes met door de regen gaan, motoren kieken en werk....

:Z eerst meer koffie om wakker te worden!
 
Wat wou je dan Xtra ?
De snodaards ( 10 tallen ) in bedwang houden met pepperspray ?
 
Dit was gewoon noodzakelijk en ik neem aan dat er intern weinig tot niets mee gedaan wordt :?

Zo wel zijn ze echt gek geworden.
Als de buurt dan al het glas uit het pand weet te gooien en ik hoor dat er 0 arrestaties zijn verricht :X
:N snap ik het ff niet meer hoor. Hebben ze daar binnen dan zulke helden zitten?
Nee, ze durfden toen wel omdat de mevrouw die wel met een dienstpistool overweg kan in het ziekenhuis lag met een geperforeerde long.
 
Armatuur is het hele geval wat aan je stuur vast zit tot aan de hendel zeg maar.

Veel plezier met kijken, met dit weer word het niet veel rijden ben ik bang.
Je had toch trouwens al een keuze gemaakt?

Ja, maar wou gewoon even nog rondkijken of er nog wat leuks op de markt is ( stel dat ik wat super interessants tegen kom ).
De keuze staat voor 100% vast als ik de sleuteltjes in mijn handen heb ;)

( ik lijk wel een miep die geen keuze kan maken, maar de keuze staat ook aardig vast, maar ik sluit niks uit.... moet toch nog wachten op het geld en die keuze die ik wou maken moet wel aan een paar voorwaarden voldoen, daar ga ik vandaag over onderhandelen ).
 
Goedemorgen MF-ers,


Ik heb hem }) }) . He he he, anochtend ben ik "mijn" rode Renault even wezen opwachten (klinkt lekker dreigend :P ). En hij kwam nog netjes de hoek om rijden ook :o .

"Goeiedag meneer, wij hebben elkaar gisteren op een minder prettige manier ontmoet." (ik heb wel even netjes mijn helm en handschoenen afgezet).

Renault: "Ik dacht dat ik alleen je band zachtjes aan had getikt."
Zeur: "Dan zou het wel netjes zijn om even te stoppen B| ."
Renault: "Ik dacht dat je hier stopte omdat je hier op school zit.:
Zeur: "Dan zou het wel netjes zijn om even te stoppen B| ."

Ik heb de beste man even netjes verteld dat het best kan gebeuren dat je iemand een tikje geeft in het verkeer, maar dat doorrijden na zo'n incidentje "niet netjes is".

Gelukkig had ik vanochtend mijn haar gekamd waardoor mijn lange blonde manen gevaarlijk in de wind wapperde. En ik had natuurlijk mijn motorpak aan, hierdoor lijk ik nog wat O-) .

Hopelijk heeft de man nu iets meer fatsoen in zijn kadaver gekregen om volgende keer, leerling of niet, netjes te stoppen als hij iemand aantikt.

Zeur *D
 
Goedemorgen MF-ers,


Ik heb hem }) }) . He he he, anochtend ben ik "mijn" rode Renault even wezen opwachten (klinkt lekker dreigend :P ). En hij kwam nog netjes de hoek om rijden ook :o .

"Goeiedag meneer, wij hebben elkaar gisteren op een minder prettige manier ontmoet." (ik heb wel even netjes mijn helm en handschoenen afgezet).

Renault: "Ik dacht dat ik alleen je band zachtjes aan had getikt."
Zeur: "Dan zou het wel netjes zijn om even te stoppen B| ."
Renault: "Ik dacht dat je hier stopte omdat je hier op school zit.:
Zeur: "Dan zou het wel netjes zijn om even te stoppen B| ."

Ik heb de beste man even netjes verteld dat het best kan gebeuren dat je iemand een tikje geeft in het verkeer, maar dat doorrijden na zo'n incidentje "niet netjes is".

Gelukkig had ik vanochtend mijn haar gekamd waardoor mijn lange blonde manen gevaarlijk in de wind wapperde. En ik had natuurlijk mijn motorpak aan, hierdoor lijk ik nog wat O-) .

Hopelijk heeft de man nu iets meer fatsoen in zijn kadaver gekregen om volgende keer, leerling of niet, netjes te stoppen als hij iemand aantikt.

Zeur *D

Toch mooi afgelopen dan :)
( heb je wel zijn gegevens genoteerd ? en daarna langs de dealer gaan en laten controleren of er iets mis is )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan