De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

Wat gaat Bartje op rijden?

  • Honda VFR

    Stemmen: 2 7,4%
  • Honda CBR

    Stemmen: 3 11,1%
  • Doe eens gek, een BMW

    Stemmen: 1 3,7%
  • Een opblaaspop

    Stemmen: 9 33,3%
  • een echte motor (lees Yamaha)

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Soes

    Stemmen: 3 11,1%
  • Een Duc

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Kawa

    Stemmen: 1 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je auto dus te pakken :P

Hehe, mijn vader heeft ook eens zoiets gehad. Stoplich voor hem stond een auto stil.. en die bleef staan..

Nou had mijn vader dat (wakker genoeg) door.. maar de persoon achter mijn vader niet.. en die drukt zo de twee auto's voor hem tegen mekaar.. en mijn vader er dus tussen..

Daar baal je van.. want de achterste mocht in dit geval de schade aan de 2 voor hem "geparkeerde" voertuigen betalen xD
 

paas_02.jpg
 
Gegevens: Yes
dealert: Nog niet

Edit: Waarom mag je geen Bandit van Mariecke :?

Nou, ze is een groot hanger van het "Ark van Noach" concept: Van elk soort een mannetje en een vrouwtje _O-

Pff.... ze wil het stiekem wel hoor ;)
Maakte maar een geintje.

Ze liep Manuela ook al over te halen _O-
 
Laatst bewerkt:
Nou, ze is een groot hanger van het "Ark van Noach" concept: Van elk soort een mannetje en een vrouwtje _O-

Pff.... ze wil het stiekem wel hoor ;)
Maakte maar een geintje.

Ze liep Manuela ook al over te halen _O-

Dat verklaart misschien waarom er maar 1 Soes stem is in de poll -O- . Het "Ark van Noach" concept is uit te voeren door jullie, 1 van ieder soort samen op de Bandit. Er vanuitgaande dat je vriendin niet liever een eigen motor heeft ;)
 
Goedemorgen MF-ers,


Ik heb hem }) }) . He he he, anochtend ben ik "mijn" rode Renault even wezen opwachten (klinkt lekker dreigend :P ). En hij kwam nog netjes de hoek om rijden ook :o .

"Goeiedag meneer, wij hebben elkaar gisteren op een minder prettige manier ontmoet." (ik heb wel even netjes mijn helm en handschoenen afgezet).

Renault: "Ik dacht dat ik alleen je band zachtjes aan had getikt."
Zeur: "Dan zou het wel netjes zijn om even te stoppen B| ."
Renault: "Ik dacht dat je hier stopte omdat je hier op school zit.:
Zeur: "Dan zou het wel netjes zijn om even te stoppen B| ."

Ik heb de beste man even netjes verteld dat het best kan gebeuren dat je iemand een tikje geeft in het verkeer, maar dat doorrijden na zo'n incidentje "niet netjes is".

Gelukkig had ik vanochtend mijn haar gekamd waardoor mijn lange blonde manen gevaarlijk in de wind wapperde. En ik had natuurlijk mijn motorpak aan, hierdoor lijk ik nog wat O-) .

Hopelijk heeft de man nu iets meer fatsoen in zijn kadaver gekregen om volgende keer, leerling of niet, netjes te stoppen als hij iemand aantikt.

Zeur *D
Ik mis het deel waar je hem een ros verkoopt :Y


-O- het verhaal begon zo veel belovend.
 
Ik mis het deel waar je hem een ros verkoopt :Y


-O- het verhaal begon zo veel belovend.

Dat had ik graag gedaan O-) , maar ik mag niet van mijn vriendin B| . Eigenlijk ben ik een enorme computernerd en durf ik niet geweldadig te zijn :X .

Notitie aan zelf: Volgende keer toch zijn spiegel maar meenemen
 
Dat verklaart misschien waarom er maar 1 Soes stem is in de poll -O- . Het "Ark van Noach" concept is uit te voeren door jullie, 1 van ieder soort samen op de Bandit. Er vanuitgaande dat je vriendin niet liever een eigen motor heeft ;)

Heb geen vriendin, al duurt dat volgens de poll niet al te lang :+
 
Seau... heerlijk dagje kantoor... :r

Beneden ons is wederom een snackbar geopend en ja hoor.. met dank aan de Gemeente Hilversum zit ik hier door een illegale verbouwing en de daarmee illegaal aangebrachte afvoerbuizen van een of andere afzuiginstallatie elke dag weer in een baklucht en heeft de achterzijde van ons woon-/kantoorappartement een duurzame bromtoon erbij van die afzuiginstallatie.. Daar komt het hongergevoel dan nog eens bij de hele dag door die gore lucht.

Dat wordt dus elke dag weer m'n kleren in de buitenlucht laten hangen om die stinklucht eruit te krijgen. Toch niet normaal dit.. de Foodmaster stonk nog beter.

Hopelijk gaat deze Subway, voorheen zat hier Foodmaster, het ook geen 2 jaar uithouden.. want ik houd het geen 2 jaar meer uit zo..

Hilversum.. bedankt! :( kutzooi.


Net als met de Politiemacht en het optreden ervan.. lijkt het wel alsof (wiite boord-)criminelen overal de overhand weten te krijgen in 'onze' maatschappij.. zoals Theo Maassen ook claimt: 'Criminaliteit loont!.. écht!' (inclusief de lekkere wijven :+ )

Zo.. klaaguurtje weer voorbij..
 
sjesus wat een hoop fotos! maaruh ik vind dat ze de politie in nederland is wat meer macht moeten geven zodat ze tegen dit soort dingen makkelijker kunnen optreden en waardoor ze de minder ergere dingen wat meer toelaten :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan