rugpatch

Diestyboy ik snap je probleem ook niet helemaal.. als mensen nou met een patches op hun rug willen rijden dan moeten ze dat helemaal zelf weten lijkt me.

Ik weet ook niet welke in Angels jij je in America hebt verdiept maar daar draait het ook niet om de motoren hoor.. als het om de Harley's gaat moet je de Harley Owner Groups bestuderen.. die bekostigen op iets legalere manier hun spulletjes.

Big Red het beste wat je kan doen, om niet langs de kant van de weg te staan met een paar andere MC gasten om je heen die je vriendelijk doch dwingend verzoeken je patch eraf te halen, is gewoon bij een colour club vragen.

Motormerken mag idd sowieso wel.. en anders die Snickers backpatch.. dat leek ook geaccepteerd :P
 
MAAR JE MOET WEL IEDEREEN IN ZIJN WAARDE LATEN
dus jij SCHREEUWT dat iedereen in z'n waarde gelaten moet worden :? :? :?
vreemde manier van respect voor elkaar hebben vind ik dat.
of bedoel je dat jij in je waarde gelaten moet worden???
 
Laatst bewerkt:
Ik erken en herken het verhaal van Diesty wel. Waarom zou je nu percee met zo'n plakplaatje op je rug willen lopen?
Is dit voor erkenning dat je een stoere jonge bent of dat je ergens bij wilt horen?
Of misschien de buurt wilt shockeren? Want dan weet ik wel andere manieren.
Zou mij verder ook een worst wezen wat je bedoeling is.
Je moet gewoon doen wat jezelf wilt, alleen kijk hierbij wel uit waar je je nek in steekt.
Overigens gaat het je nooit lukken om toestemming te krijgen voor een "lone rider". Er zitten wel een aantal regeltjes aan verbonden.
 
die zgn bothomrocker met de text netherlands zou ik ook maar niet mee gaan rijden.

aangezien dat blacksheep mc,veterans mc en demons mc (drie van de acht mc's in nl)
ook met netherlands rondrijden.

"holland"zou ik ook niet als bothomrocker dragen:lopen de hells angels mc mee rond.

:? wat moet je r dan onder zetten? ethiopië ofzo?
ik vind de sjopperwereld wel een beetje moeilijk hoor
 
gewoon je eigen adres.
straat + nummer
want dat is tenslotte het "gebied" dat jij controleert.
whahahahahahahadas wel een hele sterke.

en wat meneer bigred aangaat: weet niet wat je wil bereiken met je backpatch (stoer zijn en de buurt shokeren??)

1 ben je er inmiddels achter dat het dragen van een colour niet zomaar gaat, zeker niet als eenling zijnde.
ik zou je in elk geval een enorme klootzak vinden!
de mannen die hier in nl met hetzij een colour hetzei met een frontpatch lopen hebben dat verdiend door zich in te zetten voor hun club en hun leden .
daar is in vele gevallen jaren aan toeweiding aan vooraf gegaan.
EN JIJ ZAL DAN ZEKER EFFIES MET EEN COLOUR GAAN LOPEN???


2 dus je hebt geen mogelijkheid/tijd om lid te worden van de hamc
en dus vraag je maar ineens waar je die big red machine backpatch kan kopen?
(NB:big red machine is supportnaam van de angels)
......en net wou je nog een eigen club/colour.................in je eentje??
nee dan sta je ergens voor wow wat ben ik standvast en wat sta ik voor mijn maten en mijn club............je hebt nog niet een colour en nu wil je al een brm backpatch???
kortom jij wil gewoon wat op je rug want dat ziet er stoer uit zonder daar wat voor te hoeven doen.:fucking wanker!

3 gezien je naam big red heb ik het vermoeden dat verdomd wel weet hoe het reilt en zeilt in de mc wereld en probeer je hier een relletje uit te lokken door dit soort topics te openen.

doe iedreen een plezier en vooral jezelf (check in iedre geval je ziektekostenverzekering voor je gaat rijden met patch)en ga lekker nergens me rondrijden tenzij je voor de volle honderd procent ergens achter staat.

en ja ik behoor inderdaad tot een mc (prospect)
 
Laatst bewerkt:
doe iedreen een plezier en vooral jezelf (check in iedre geval je ziektekostenverzekering voor je gaat rijden met patch)en ga lekker nergens me rondrijden tenzij je voor de volle honderd procent ergens achter staat.

dacht dat het 1%'ers waren niet 100 :P

En der is altijd nog het feit dat je Harley moet rijden om bij de big muchacho's te horen, maar der zijn zat kleinere MC's die, zoals het cluppie waar ik bij hoor, hard knokken om frontpatch te mogen worden, en nu geen gebitch over patches wel of niet dat moet iedereen zelf weten.
 
Laatst bewerkt:
dacht dat het 1%'ers waren niet 100 :P

En der is altijd nog het feit dat je Harley moet rijden om bij de big muchacho's te horen, maar der zijn zat kleinere MC's die, zoals het cluppie waar ik bij hoor, hard knokken om frontpatch te mogen worden, en nu geen gebitch over patches wel of niet dat moet iedereen zelf weten.
eh ik rijd geen harley maar ben wel prospect??
enne van welke mc ben jij lid dan?
 
eh ik rijd geen harley maar ben wel prospect??
enne van welke mc ben jij lid dan?

in elk geval niet bij ons })

vreselijk leuk topic trouwens.
iedereen brult maar wat.
als je t echt wilt weten, gewoon bij een backpatch/frontpatch binnenlopen en vragen, heb je achteraf ook geen problemen.
als je dat al niet eens durft kun je beter een patch met 'loser' dragen.

in beide gevallen: succes
 
ben in mijn twenties zelf bij een mc geweest. harley,colours en de hele tamtam.
eenmaal bijna neergestoken door een prospect van die heel bekende club die de opdracht had mijn colours af te nemen. ben ik gered door een vrouw nota bene zonder mijn colours te verliezen. dus draag gewoon geen rockers als je toch alleen bent . totaal overbodig man.
ik ga volgende week ,na tien jaar, terug een harley kopen en nu ga ik ervan genieten om te rijden. zonder colour
 
Quod licet Jovi non licet bovi !
Daarbij, ik zou nooit welke patch van welke club dan ook willen dragen.
Maar iedereen moet lekker doen wat hij/zij wil. Goed zoeken op Ebay zou ik zeggen. Daar zijn best nog wel patches met rockers te vinden van eoa club. Plak ze op en je ziet vanzelf of het
geoorloofd is of niet.

O, en melanchon, je bent een prutser!
 
Laatst bewerkt:
ik krijg steeds meer het idee dat het best leuk is om chopperaar te worden, daar wordt overal om gereld lijkt het wel :)
Eigenlijk is het voor een buitenstaander als mij best wel een beetje lachwekkend om dit soort topics te lezen, grote mannen die ruzie maken om een geborduurd stofje.
 
ik krijg steeds meer het idee dat het best leuk is om chopperaar te worden, daar wordt overal om gereld lijkt het wel :)
Eigenlijk is het voor een buitenstaander als mij best wel een beetje lachwekkend om dit soort topics te lezen, grote mannen die ruzie maken om een geborduurd stofje.
zolang we hier op het forum zitten slaan we elkaar de hersens niet.
 
grote mannen die ruzie maken om een geborduurd stofje.

Je mag er wel om lachen, zolang je maar niet vergeet dat sommige mannen hun, 'geborduurd stofje' zoals jij dat noemt, erg serieus nemen, en in geval van twijfel je dit ook direct op een hardhandige manier zullen bewijzen. :Y

En zou je zelf het dragen van colours overwegen! Als je niet bereidt bent de hele weg af te leggen, en je vanaf hangaround tot full member moeizaam op te werken, kun je volgens mij beter het thema colours vergeten. Blijf anders lekker een 'vrije jongen', zonder alllerlei verplichtingen aan je 'broertjes' en je club. Colours is dus echt niets voor weekend wanabee's en posers.

En als je dan perse bij de 'grote jongens' wil horen, ga je toch lekker naar hun open events. Dan kun je daar gelijk eens de sfeer opsnuiven en ook nog een support shirtje scoren. En ik hoop voor je dat ze je domme vragen niet al te serieus nemen. Sucses !!!_O-

grtz HD4ever ;)
 
mwah, ik heb zelf niet zo heel erg de behoefte om ergens bij te horen, en buiten dat, volgens mij staat het ook een beetje vaag om in colors op een gsxr te rijden.

Voor de rest zijn ook angels soms ook net mensen hoor, ik heb een paar jaar op de wenckenbach weg gewerkt, als je normaal doet kan je best een hoop tegen ze zeggen, ik heb in ieder geval nooit problemen met ze gehad, w2el een keer een verbrand worstje van de bbq :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan