rugpatch

Ik ben bij scapino geweest.Heb nog ff gechecked maar de afmeting is gewoon toegestaan.Zitten 6 vakken in.Mooie dikke schouderbanden.Kan best wel wat in mee.
En het mooiste...hij is waterdicht.
Voor maar 27,50e.

Je kunt wel groter maar de vraag is of je rug daar tegenkan.Ik doe zelfs mijn kleine boodschappen erin.
 
Ik ben bij scapino geweest.Heb nog ff gechecked maar de afmeting is gewoon toegestaan.Zitten 6 vakken in.Mooie dikke schouderbanden.Kan best wel wat in mee.
En het mooiste...hij is waterdicht.
Voor maar 27,50e.

Je kunt wel groter maar de vraag is of je rug daar tegenkan.Ik doe zelfs mijn kleine boodschappen erin.
_O- _O- _O- -O-
 
Mocht het op MC uitvoeringen lijke hang je die scapino rugzak ervoor *O*

Type/merk motor fiets mag altijd, er is ook een Nederland patch die je alleen problemen geeft in Marrokko, Polen en Turkije .... O-)
 
Type/merk motor fiets mag altijd, er is ook een Nederland patch die je alleen problemen geeft in Marrokko, Polen en Turkije .... O-)


die zgn bothomrocker met de text netherlands zou ik ook maar niet mee gaan rijden.

aangezien dat blacksheep mc,veterans mc en demons mc (drie van de acht mc's in nl)
ook met netherlands rondrijden.

"holland"zou ik ook niet als bothomrocker dragen:lopen de hells angels mc mee rond.
 
ga jij maar lekker met je slijptolletje in de weer op je fietsje

oke dan,nou ff serieus.
er zijn zoveel dingen die niet mogen maar hier is de scoop:het enigste wat echt mag wat betreft rugpatches is een plakaat met zo groot mogelijk hells angels erop,veel rijplezier ermee!!!!
 
Deze mag, mits je bereid bent het woord van de Heer uit te dragen...

DSCN5077.jpg



En als je je naam eer aan wilt doen kun je er nog zo een aanschaffen...

DSCF1231.jpg
 
goedendag heren. Kan iemand mij uitleggen wat je wel of niet als rugpatch mag dragen alvast bedankt. greetz ron

Hoi Big Red,

Deze en andere vragen over MC's komen hier steeds weer terug. De antwoorden op je vragen staan overal op internet te lezen.

In deze MSN group staat ook info over dit onderwerp.

grtz ElectraWillem. ;)
 
hey pepe bedankt voor je antwoord.Kan je mij vertellen waar je de patch van big red machine kan halen(welke support winkel).EN is dit wel toegestaan? Alvast bedankt . L&R big red.

Je kan alle 81 Supportware gewoon online bestellen bij de http://shop.bigredmachine.nl/ (Big Red Machine)shop in Amsterdam.

grtz ElectraWillem. :W
 
Hey Big red en anderen.....

Ik ben echt serieus en vat deze vragen cq commentaar niet verkeerd op.

waarom zou je patches willen dragen die lijken op die van de HA.........? Of welke andere MC dan ook?

wil je erbij horen ga dan rond hangen daar.....Dan kun je je vanzelf opwerken als prospect.

Die support spullen lijken mij echt voor mensen van het gevalletje "wil wel maar kan niet". Als ik mensen zie lopen met die tshirts (support your local 81) op meetings dan kan mij een lach niet ontgaan.

Niet dat ik iets tegen de HA heb ofzo. Ik verdiep me graag in de geschiedenis van die gasten en vooral dan de amerikaanse kant, waar het nog wel meer om motors gaat dan de HA hier in NL.

Je bent toch gewoon een chopperliefhebber net als ik en waarom zou iemand dan een patch willen dragen...... of een vestje met allerlei "stoere" patches.......
Hier in Nl zijn zowiezo veel "weekendwarroirs"die door de weeks in gewone kleren lopen en dan in het weekend een 2 dagen baardje hebben en dan vestjes gaan dragen met FTW en andere "stoere opdrukken" en ondertussen thuis onder de plak bij de vrouw en kinderen.

Om erbij te horen?

Om stoer te doen?

Doe gewoon normaal en geniet van de hobbie of levenswijze op je eigen manier en doe NIET als de rest.......

snapte?
 
Laatst bewerkt:
Hey Big red en anderen.....

Ik ben echt serieus en vat deze vragen cq commentaar niet verkeerd op.

waarom zou je patches willen dragen die lijken op die van de HA.........? Of welke andere MC dan ook?

wil je erbij horen ga dan rond hangen daar.....Dan kun je je vanzelf opwerken als prospect.

Die support spullen lijken mij echt voor mensen van het gevalletje "wil wel maar kan niet". Als ik mensen zie lopen met die tshirts (support your local 81) op meetings dan kan mij een lach niet ontgaan.

Niet dat ik iets tegen de HA heb ofzo. Ik verdiep me graag in de geschiedenis van die gasten en vooral dan de amerikaanse kant, waar het nog wel meer om motors gaat dan de HA hier in NL.

Je bent toch gewoon een chopperliefhebber net als ik en waarom zou iemand dan een patch willen dragen...... of een vestje met allerlei "stoere" patches.......
Hier in Nl zijn zowiezo veel "weekendwarroirs"die door de weeks in gewone kleren lopen en dan in het weekend een 2 dagen baardje hebben en dan vestjes gaan dragen met FTW en andere "stoere opdrukken" en ondertussen thuis onder de plak bij de vrouw en kinderen.

Om erbij te horen?

Om stoer te doen?

Doe gewoon normaal en geniet van de hobbie of levenswijze op je eigen manier en doe NIET als de rest.......

snapte?
das dus ongeveer wat ik bedoelde alleen jij zegt het mooier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan