Groningen,Drenthe & Australie-deel 27 the sunrise

Status
Niet open voor verdere reacties.

IKBENGEK

MF veteraan
29 nov 2002
14.289
9
veendam
en weer een nieuw deeltje *O*

*O*

Wat er aan vooraf ging:

Groningen Drenthe Friesland
Groningen Drente Friesland part2
Groningen en Drenthe (deel 3)
Groningen en Drenthe (deel 4)
Groningen en Drenthe (deel 5)
Groningen en Drenthe (deel 6)
Groningen en Drenthe (deel 7)
Groningen Drenthe (deeltje 8)
Groningen Drenthe (deel 9)
Groningen en Drenthe deeltje 10 (jubileum!!!!)
Groningen en Drenthe deeltje 11 (smoking!!!)
Drent`n en grunnigers dailtje twaalm
Groningen en Drenthe deel 13
Groningen & Drenthe deeltje 14, het no-fight t
Groningen &Drenthe deel 15!!!!
Groningen & Drenthe deel 16
Groningen & Drenthe Deel17
Groningen&Drenthe deeltje 18
Groningen, Drenthe & Australie - deel 19
Groningen, Drenthe & Australie - deel 20
Groningen, Drenthe & Australie - deel 21
Groningen,Drenthe & Australie-deel 22
Groningen,Drenthe & Australie-deel 23
Groningen, Drenthe & Australie - deel 24
Groningen, Drenthe & Australie - deel 25 Summer madness
Groningen,Drenthe & Australie-deel 26 More summer madness

De deelnemers:

Alias
full


anneke
Foto=SN4IHMI4

Foto=P3KF4IKH


BigBouko
bigoneoplauwersoog002lh1.jpg

bigoneoplauwersoog011io8.jpg


Bijtje


Bikerg
full


Boerke
full

full

full


Brandyfoxhole
full


Buikschuiver oet dre
full


Cathje
full

full


Crazy600
Foto-H6OFGOKF.jpg



Nickelback
full


Ennie
full

full


Eska
full


Foggie
full

full


GerrieM

Gimli's Witje
Foto-4Y688V6F.jpg


Hooligan
Foto=LA4JLFKO


IKBENGEK
full

full


Janice
full

full


JEE-A
full

full


Joyride
full


klaazzzzzz
DSC_0159_f05.jpg

DSC_0159_f06.jpg


Lukatelli
full

full


M.Biaggi#1!
full

full


Mac Williams
fy1vko.jpg

full


Mark46
fwrshu.jpg


MotoMas
full


Motorengeltje
full


Piening
full


Pilatus
HPIM0100.jpg

HPIM0090.jpg


Racetwin
full

full


R6-Power
full


rjeggens
full


Roddy
full

full


Seatsnifferdre
full


Starrrr
full


Suzuki-Ryder
full


SV_Wim
full

full


Systreme
full


Timmeh
p.jpeg


Tom-R
full


Whiterab
full


Wieteke
full


Wile E. Coyote
full

full


Witschge
full


YamahaR1tje
full

full


ZX7-aRnold
full

full


zxr geert
full


#4
dsc_0535619.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als ik de foto,s zie van 112 begrijp ik denk ik wel wat er gebeurd is -O- Dat is een lekker bochtje waar je behoorlijk hard en lekker doorheen kan sturen, en als je ziet waar hij het paaltje geraakt heeft en de motor ligt dan denk ik dat hij de bocht hier door een of andere oorzaak niet kon houden. Maar zo lijkt het voor mij, het kan natuurlijk anders zijn.

Volgens mij mag hij blij zijn dat hij dit overleeft want dit is een behoorlijke klap geweest.


kijk is goed hoe de sporen op het wegdek staan, die staan aan de binnenzijde dus de linkerbaan. als je onderuitgaat waar gaat de motor heen? juist altijd naar buiten. een auto gaat als een ongeleide projectiel alle kanten op maar een motor gaat altijd naar buiten. gezien de de nagenoeg paralelle schuiflijn, denk ik dat er iets heel anders is gebeurd. ik ga straks als ik weer wakker ben in de bocht naar sporen kijken........ zo op de foto blijft het gissen
 
Is hier op het forum misschien iemand die van Pete Philly houdt? Ik heb 2 kaarten in de aanbieding, voor vanavond, in de Oosterpoort. Vind het eigenlijk een beetje zonde als ze blijven liggen.
 
Zo he` :} toch nog het deeltje 26 vol gekregen _O-

Nou dit deel zal wel wat langer duren met de winter in aantocht |(

nog maar een fototje dan om het niet af te leren :9~
full
 
kijk is goed hoe de sporen op het wegdek staan, die staan aan de binnenzijde dus de linkerbaan. als je onderuitgaat waar gaat de motor heen? juist altijd naar buiten. een auto gaat als een ongeleide projectiel alle kanten op maar een motor gaat altijd naar buiten. gezien de de nagenoeg paralelle schuiflijn, denk ik dat er iets heel anders is gebeurd. ik ga straks als ik weer wakker ben in de bocht naar sporen kijken........ zo op de foto blijft het gissen
Precies, de sporen zijn voor mij onverklaarbaar, je zou verwachten dat de motor ergens het gras daar in geknald zou zijn. Heel apart.
 
boerke meld zich hier ook maar even :W
gister een heerlijk avondje stappen bij parkzicht in veendam bij new light !! *O* *O*
 
Precies, de sporen zijn voor mij onverklaarbaar, je zou verwachten dat de motor ergens het gras daar in geknald zou zijn. Heel apart.


ik heb meerdere mensen gesproken die foto's of iets anders hebben gezien, en niemand snapt hoe dit gebeurt kan zijn.
 
moi ,wat ik zo gezien heb gisteraamd is ie tegen die paaltjes die een boompje vast houd geknald en zo de weg weer op gegleden
 
Is er ook nog iemand die gaat rijden vanmiddag. Het is op zich lekker weer. Ik ga denk ik wel even.
 
Is er ook nog iemand die gaat rijden vanmiddag. Het is op zich lekker weer. Ik ga denk ik wel even.


ik ga vanmiddag nog even een rondje maken! Ik ga binnenkort verhuizen naar het noorden en zet vanmiddag de motor alvast in het noorden neer. Klaar voor de winterstalling. Zal de komende tijd toch weinig tijd hebben om te rijden. Nog iemand tips voor de winterstalling van een R1150R?
 
Snap je berichtje niet IBG? IK weet iig wel wie Pete Philly is, ik zou er nl. heen :) Nou ja, als iemand ze wil, laat maar horen.

Ik ga nu naar het ziekenhuis.
 
Ik rij er vanmiddag even langs, de sporen bekijken. De "tekenlijn" van de politie vind ik zo appart.
Misschien een soort highsider, of de motor is tegen zo'n paaltje teruggestuiterd de weg op. Het is wel een merkwaardig geval. Hoe het ook zij, wat er precies is gebeurd is nu ook even niet zo belangrijk natuurlijk.

Dit wel:
...
Ik ga nu naar het ziekenhuis.
Hopen dat er al verbetering in zit!
 
das 2 jaar geleden :P
2 jaar geleden waren er 2 aant bekvechten oftewel aan het tong worstelen O-)
dit jaar stond boerke ineens tussen 2 kemphanen en heb ze uit elkaar gehaald en op boerke`s manier even gezegd dat ze moesten kappen O-)
buiten zegt nog iemand tegen iemand in ons groepje : he man, ik steek je zo neer hoor
maar shoarma was belangrijker voor ons *O*
op dit na was het beregezellig en supergoed muziek *O* *O*
ik vind dat jullie er eingelijk ieder jaar bij horen als een soort gedenk teken :} :X
 
Laatst bewerkt:
ook maar even gedag zeggen dan in dit nieuwe hoofdstuk :W
wat een foto's zeg,leuk om allemaal te zien,maar snel is het niet :+
vlug maar naar de volgende pagina ;)

voor RJ en familie,sterkte en dat je er maar weer helemaal bovenop mag komen.
 
Ik heb even goed terug moeten lezen,maar wil hierbij RJ en zijn familie ontzettend veel sterkte wensen en dat het zo spoedig mogelijk weer een stuk beter zal gaan met RJ en uiteindelijk hopen op100% herstel.


beterschap4.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan