CX500 verbouwd

We hebben gebabbeld met de lokale chopperbouwer (professioneel). We zijn er nog niet over uit hoe we het precies gaan doen en wat we precies gaan doen, maar we hadden inderdaad al wel besloten dat we het laswerk aan het balhoofd gaan uitbesteden.
 
Thanx.

Nee, uitlaatlinnen is nog noiet gelukt. Elke 'tip' die we tot nu toe gehad hebben loopt dood. Zaak net opgeheven en dat soort dingen....

Ik heb dat uitlaat tape in de VS besteld, zie mijn bericht in het betreffende topic:

Wanneer je isolatieband wilt gaan bestellen zou je ook even moeten kijken aan de overkant van de oceaan (gunstige wisselkoers). Ik heb net de volgende zaken besteld op www.racepartsolutions.com:
2 x 15 meter x 2,5 cm zwarte isolatieband
1 x 12 stuks slangenklemmen (straps)
1 x zwarte coating (spuitbus)

Alles is officieel van Thermo Tec (niet dat dat nu zo spannend is, maar het is dus wel de bedoelde originele isolatieband)

samen voor omgerekend ± € 94,-- (inclusief verzendkosten via UPS)

Dit kost bij www.bccp.nl: € 131,55 exclusief verzenden en de zwarte coating (niet bestelbaar daar ).

Internet biedt inderdaad onbegrensde mogelijkheden


ps: voor het bestellen, even per e-mail contact opnemen er kan namelijk niet via de site door internationale kopers besteld worden. Via een omweg kan bijvoorbeeld wel heel makkelijk via Paypal betaald worden.

groeten


Houd rekening met de wisselkoers van dit moment, nog steeds gunstig. Kanttekening is wel dat ik de tape vorig voorjaar al besteld en ontvangen heb, dus beschikbaarheid op dit moment is niet gecheckt. Net toch nog even gekeken, maar de link naar racepartsolutions werkt niet meer ff Googlen dus ;)

succes Dirk
 
Laatst bewerkt:
Nog niet, ik was ook een tweede adresje op het spoor, ik moet eigenlijk eerst weten heo lang deze rol is :).

Dat andere kan per meter, dat is opzich gunstig, maar beiden wijken naturlijk af in kleur van wat we al hebben. Misschien dat we ook wat voor de Virago willen hebben en dus beter kunnen wachten?


Morgen gaan we weer aan de Virago sleutelen, eens kijken of we het versnellingsbakprobleem kunnen oplossen. -O-
 
Ha Miob,

Leuk hier eens een bekende van een ander forum tegen te komen.

Toch een prachtig resultaat voor je 1e project hoor, echt knap !!!

Veel succes met jullie 2de project btw.
 
zo hoe staat t met de vx, ben benieuwd naar julllie nieuwe akties.
We zien graag weer wat foto's van t nieuwe project.
 
vir015zm6.jpg


Zo staat ie er nu bij, al een verbetering, niet? Maar verwacht niet te veel vooruitgang voorlopig. Kunnen maar een paar uurtjes per week (en de laatste paar weken zelfs helemaal niet) sleutelen en we moeten eerst nog het frame even netjes maken (wat roest hier en daar en een vastzittend asje)
 
Terug
Bovenaan Onderaan