Gooi bende nummer 14!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
met die blauwe lettertje is [.me] je tekst \[/me]



[me] bij de eerste me de punt weghalen [/me]

Of je doet /.me ( zonder de . ) dan heb je ook je naam...

/.me staat gelijk aan [.me=Nocer] tekst [./me]

Je kan ook een andere naam in vullen.

[me=Mariecke] snapt het nu ? ;)[/me]
 
Goedemorgen, ik zet je erbij!

Werkse!


Het kan wel zijn dat ik eerst met de auto kom.
Dan later ff mijn motor ga halen. Tis toch dichtbij.
Kan ik gelijk hem warm rijden. Met een koude motor een run maken is nu ook niet goed :o
Hoop dat de rest daar ook over nagedacht heeft :X
 
Mijn nobel streven is de hele dag.
Moet de cam ook nog regelen.


@ ALL : G-Morgen :W
Net ff de auto naar de garage gebracht.
Over een uur gaan we aan het werk *O*

Hoe laat wou je zondag btw weg gaan ( jij gaat toch nog ? ;) )
 
Het kan wel zijn dat ik eerst met de auto kom.
Dan later ff mijn motor ga halen. Tis toch dichtbij.
Kan ik gelijk hem warm rijden. Met een koude motor een run maken is nu ook niet goed :o
Hoop dat de rest daar ook over nagedacht heeft :X

Ik mag hopen van wel, ik was wel van plan eerst een ritje te maken voordat ik er heen ging, maar ik heb het ook daar gisteren nog over gehad en hij vertelde mij dat wanneer het blok niet warm genoeg was, hij de motor eerst rustig zou laten rollen totdat deze wel warm is...
 
Tja, kan je proberen, maar ik weet niet of je er dan zonder kleerscheuren vanaf komt...... ;) (niet door mij overigens O-) )


Maar goed, is nog niet allemaal zeker, laat het jullie weten....er was toch nog plek over O-)

-O-
Hond oppas ofzo ? _O-
 
Laatst bewerkt:
Tja, kan je proberen, maar ik weet niet of je er dan zonder kleerscheuren vanaf komt...... ;) (niet door mij overigens O-) )


Maar goed, is nog niet allemaal zeker, laat het jullie weten....er was toch nog plek over O-)


Plek zat :Y

Maar we zijn wel met z'n 3-en O-) om te sleuren
 
uuh.... jij mag als eerste naar binnen ter verkenning O-)
Als er opeens een hond aan je kuiten hangt of een grote kerel van 2 meter je met een hand om de hals naar buiten sjouwt dan ren ik naar binnen om Mariecke in de auto te proppen :Y
 
Laatst bewerkt:
dun laagje deeg met appelpartjes erop die een tijdje in de kaneel en suiker hebben gestaan, en dan op een ovenplaat gebakken, simpel recept, niets bijzonder, maar wel lekker...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan