Gooi bende nummer 14!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leren vlak voor de toets heb je niks aan, en geeft alleen maar paniek ;)
Persoonlijk leer ik liever de avond ervoor wat langer door, maar niet de ochtend van de toets :)

Joh ? Leren ?
Ik ga straks gewoon kijken wat ik voor de herkansing moet leren :+
Nah... heb wel geleerd... maar je weet niet echt WAT je moet leren... het is nogal een vaag vak waar ze niks over boeken hebben gezegd of behandeld.
Maar of je wel even een toets erover wilt maken ;)
 
Joh ? Leren ?
Ik ga straks gewoon kijken wat ik voor de herkansing moet leren :+
Nah... heb wel geleerd... maar je weet niet echt WAT je moet leren... het is nogal een vaag vak waar ze niks over boeken hebben gezegd of behandeld.
Maar of je wel even een toets erover wilt maken ;)
Handig..
 
Kwam jij nou ook nog kijken volgende week zaterdag Stond me iets van bij....

Dat is een hele kleine misschien. In verband met Pimp mijn eigen huis zal ik tot een uurtje of 18:00 bezig zijn met klussen, opruimen en ander eigenhuis bezigheden. We krijgen daarin wel hulp, dus ik kan helaas en met goed fatsoen kan ik dus niet weg. Hoewel het wel heel verleidelijk klinkt }) .
 
Dat is een hele kleine misschien. In verband met Pimp mijn eigen huis zal ik tot een uurtje of 18:00 bezig zijn met klussen, opruimen en ander eigenhuis bezigheden. We krijgen daarin wel hulp, dus ik kan helaas en met goed fatsoen kan ik dus niet weg. Hoewel het wel heel verleidelijk klinkt }) .

Gewoon iedereen meenemen tijdens de lunch.... ;)
 
Tja, kan je proberen, maar ik weet niet of je er dan zonder kleerscheuren vanaf komt...... ;) (niet door mij overigens O-) )


Maar goed, is nog niet allemaal zeker, laat het jullie weten....er was toch nog plek over O-)

hehe gewoon gezelschap ook meesleuren!! _O- bedoel jij wilde ernaartoe dan zal je gaan ook!! hehe...
 
Ik de brievenbus in kijken..... een brief... aan de bewoners van dit pand.. HOE WETEN ZE DAT?! ( - Lebbis ).

In ieder geval, een keurig boekje van een of ander nieuw geopend mode iets voor heren...
Een vest van 300 euro... of een jas van 400 euro _O-

En daar achter aan een pamflet van Rent-a-Pool ofzo...
Contrast :P
 
haha, nee heb ik personeel voor :P ik doe mooie klusjes en slap oh-en in de winkel hehe...lol.. _O-

Ik moet zo naar het assurantie kantoor om de verzekering van mijn nieuwe motor te regelen ( na de toets dan ).
Ik kom zo wel even langs om te informeren over hoeveel lucht er in een band moet voor het zink coëfficiënt wordt opgeheven en het object blijft drijven.
:Y
 
hehe gewoon gezelschap ook meesleuren!! _O- bedoel jij wilde ernaartoe dan zal je gaan ook!! hehe...

We hebben een vrijwilliger!
Ik weet zeker dat wie of wat bij Mariecke in huis zal zijn het ook enorm leuk zal vinden op die beurs :Y
En anders... ja.. eh niet ? :P
 
Laatst bewerkt:
Weet jij toevallig of markiemannetje de hele dag komt?

is erg afhankelijk van zijn werk, kan nooit/bijna nooit op lange termijn zeggen of hij vrij is of niet
Zit nu ook op hem te wachten.. hij heeft een vergadering en als die een beetje vroeg afgelopen zou zijn gingen we nog ff lmotorkleding kijken maar ik hoor mijn motortje al roepen
 
FF doorgaan zo. Dan praten we haar een schuldgevoel aan :Y

Had eehh... jij niet zelfs je auto naar de garage gebracht vandaag, zodat Mariecke niks van het evenement zou hoeven te missen door evt. pech ? O-)
 
Nee, dat was ik -O-

Plak jij motorbanden met een Simson reparatie setje dan ? :P

simsonnormaal.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan