Gooi bende nummer 14!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was een schitterend uitgevoerde kneedown Mark, vond mijn both-kneesdown duidelijk minder gaan.
Heb toen jij weg was Burny nog ff boos toegesproken maar ook daar was hij niet van onder de indruk.
Heb dus het boekje er maar ff bijgepakt en weet nu waar de accu zit en hoe mijn zadel erafmoet :o
Maar hij hangt nu aan de acculader en we zijn weer vriendjes geworden dus gaat alles toch weer goedkomen (hoop ik)

Oooow dat is mooi, ik ben halverwege ook maar afgehaakt. FF langs Eemnes gegaan om kettingspray te shoppen, maar dat was op, dus dat komt binnenkort nog wel.

Maar toen ik weer de snelweg op ging en bij Hilversum zat bedacht ik me toch dat misschien mijn textiel wat warmer zou zijn, en ben de eerste afslag er af gegaan om toch maar weer lekker op te warmen. O-)

Misschien morgenmiddag nog naar Utrecht toe, hangt er een beetje vanaf hoe de dag loopt... Morgen veel te vroeg komt er een vent van Samsung naar mijn tv kijken, die maakt een iritante hoge toon en daarna samen met een collega ff naar een koekblik kijken in Eemnes.
Hopen dat er dan nog wat tijd over is om zo'n windstopper te kopen, die kou in m'n nek is echt niet lekker :N
 
tis stil.... aan de overkant, tis stil... aan de overkant,
tis stil... aan de overkant, tis stil.. aan de overkant,

:W *O* :W *O*

iedereen slapie doen :? of iedereen een sociaal leven :?
 
Het was een schitterend uitgevoerde kneedown Mark, vond mijn both-kneesdown duidelijk minder gaan.
Heb toen jij weg was Burny nog ff boos toegesproken maar ook daar was hij niet van onder de indruk.
Heb dus het boekje er maar ff bijgepakt en weet nu waar de accu zit en hoe mijn zadel erafmoet :o
Maar hij hangt nu aan de acculader en we zijn weer vriendjes geworden dus gaat alles toch weer goedkomen (hoop ik)
met deze tempraturen nog kneedownen? zozo netjes hoor, mij niet gezien :)
terug lezen is ook een kunst :X
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond... Net terug van de club, wilde niemand mee stappen -O- al moeten die morgen natuurlijk om half 7 weer op :P
Nu maar met een biertje achter mf gekropen. Valt hier nog wat te beleven?
 
:(
Bah... met mijn vorige motor niks!!
2 dagen nadat ik mijn nieuwe motor gehaald had gelijk al een boette....
7 km/u te hard op de Larenseweg...... dan kom ik er nog goed mee af van wat ik er normaal rij _O-
Jij crimineel!

Gister was er een vergadering over het nieuwe plan voor de larenseweg. Wordt over het geheel een 60 km weg. Vanaf de dagcamping een 3 baansweg, en vlak voor de huidige rotonde een 5 baans zelfs. Wij krijgen tussen die 3 baansweg een groene haag van 1m (misschien 2m) en een ventweg. Moet dus voortaan omrijden via de orionlaan richting huis dan. Geloof dat ze in 2008 gaan beginnen, dus zal wel chaos worden :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan