Harley Davidson XR1200

Zo hadden ze hem op de markt moeten zetten!Zou alleen rvs uitlaatbochten monteren met Supertrapps en gewoon alu kleurige velgen ipv zwarte.Mooie bike!
 
Ach ja alles heb z,n voors en tegens.
Ik vindt ook de xr 1200 zoals ie nu op de markt komt wel mooi en niet typisch een HD en als ie er een tijdje is zal de aftermarket handel er wel op inspringen.

Zo te zien aan de reacties hiero weinig volluk wat hem of leuk of niets aan vindt.

gr Driver
 
Neeejjjjj........k,heb alleen nog maar een Fotowwwww ;(
full


Positief is natuurlijk dat ik tot nu toe op Heeeeeellllllll M-F de enigste ben die er een besteld heeft ha,ha.

Tenminste....dat denk ik of zou de rest het hier niet durven zeggen _O-

Nadeel is .....dat er verder nog weinig over te mailen is hiero als ik de enigste ben die er een heeft besteld -O-

Dus moet jij dit topic maar wat omhoog schppuhhhh af en toe O-)
 
Laatst bewerkt:
heb je echt een harley bestelt driver??????
toch niet de tuono stilletjes ingeruilt he,of heb je er nu 4?

ik ben zeker geen harleyfan maar ik kan begrijpen dat je dit een mooie fiets vind :Y
 
Laatst bewerkt:
heb je echt een harley bestelt driver??????
toch niet de tuono stilletjes ingeruilt he,of heb je er nu 4?

ik ben zeker geen harleyfan maar ik kan begrijpen dat je dit een mooie fiets vind :Y
Yep King hij is besteldt en de Tuono is voor weinig te koop.

ik heb er trouwens al vier , xjr 1200 / XTX 660 / Tuono en de Laverda 750 sf :+ maar een vijfde lag thuis wat gevoelig mede door de financien ( en ruimte ) dus daarom de Tuono ingeruild mits ik hem niet zelf kwijt raak.
Gezien de fijne afschrijving op Appies en het feit dat er meerdere Tuonoos te koop staan w.o die van Moes ben ik bang dat ik de Tuono eind deze maand voor weinig moet inruilen bij de HD zaak waar ik de xr 1200 besteld heb.
Kan ook w8chten tot vlgd voorjaar maar dan beur ik weer wat minder en nu kan ik de verzekering ook stil leggen scheelt ook weer wat euroos en ik rij toch niet de komende maanden.

Gelukkig waren ze vrij soepel toen ik uitlegde dat ik te veel verlies op de Tuono niet leuk vondt en heb ik een leuk bedrag korting op de xr 1200 gekregen met of zonder inruil ter compensatie.

K,heb lang getwijfeld maar toen ik deze xr 1200 voor het eerst zag vondt ik het direct een mooie fiets dus .....toch maar overstag gegaan ook al kost de afschrijving op de Tuono me gewoon fiks geld.
Maar ja ....je leeft maar een keer dus als het kan doe ik het gewoon.

En ....als ik niet aan rijden toekom met de xtx gaat die ook in de verkoop tzt.
Maar ja....ook dat vindt ik gewoon ook een leuke fiets dus ....hou ik hem liever :+

En ...op mijn motoren die ik hebcv staat binnenkort dan o.a ...xjr 1200 / xr 1200 vinnik wel leuk eigenlijk.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
zo ,dat zijn geen kleine berichten!
jammer dat je er voor kiest om juist de tuono weg te doen.
is het misschien nog handig om het even te melden in het tuonotopic ivm de verkoop (met fototje /prijs)
al zou ik daar niet openlijk bekennen dat je een tuono inruilt op een harley :+
jou motor is echt nog wel wat waard lijkt mij en moes hoeft hem niet echt kwijt volgens mij waardoor zijn vraagprijs aan de hoge kant is.
ik zou hem niet wegdoen voor een appel en een ei iig :N

ps en de opties (uitlaat ed)los verkopen!)
 
Laatst bewerkt:
zo ,dat zijn geen kleine berichten!
jammer dat je er voor kiest om juist de tuono weg te doen.
is het misschien nog handig om het even te melden in het tuonotopic ivm de verkoop (met fototje /prijs)
al zou ik daar niet openlijk bekennen dat je een tuono inruilt op een harley :+
jou motor is echt nog wel wat waard lijkt mij en moes hoeft hem niet echt kwijt volgens mij waardoor zijn vraagprijs aan de hoge kant is.
ik zou hem niet wegdoen voor een appel en een ei iig :N

ps en de opties (uitlaat ed)los verkopen!)
de andere waren/zijn geen optie om weg te doen.
De Laverda ..., goed he !.
De xtx vindt ik gewoon leuk en een gooi/smijtfiets voor in de buurt.
De xjr 1200 ....vlgs mij doe ik iets met een xjrgroep O-)

Dus blijft over de Tuono.
Voor weinig weg of veel .....interesse is toch nihil maar de mijne kan weg voor ieder bod boven 7500 euro in originele staat bj 2005.

uitlaat is al gedemonteerd en kan los weg verder heb ik alleen nog dat seatcovertje en 2 witte achterlichies te koop binnenkort en een Appie tanktas.

Ik heb de Tuono op M-P / speurders ect staan maar nog geen reacties gehad.

En ik zeg dat gerust hoor dat ik een Harley besteldt heb ipv de Tuono dat boeit me eg nie :+
 
Laatst bewerkt:
ja,ik dacht al dat je op die manier de afweging had gemaakt en terecht in jou geval. *O*

jij bent de eerste eigenaar dus dan lijkt me 7500 heel redelijk zeker in die staat.

staat je appie tas ook op mp,dat kan nog el eens interesant zijn voor mij?

gelukkig valt er met z'on harley ook prima te sturen:

harley-xr1200-morillas.jpg
 
ja,ik dacht al dat je op die manier de afweging had gemaakt en terecht in jou geval. *O*

jij bent de eerste eigenaar dus dan lijkt me 7500 heel redelijk zeker in die staat.

staat je appie tas ook op mp,dat kan nog el eens interesant zijn voor mij?

gelukkig valt er met z'on harley ook prima te sturen:

[afbeelding]
m,n oogproblemen speelt ook mee in het besluit om de Tuono toch weg te doen maar dat terzijde.
En die Harley gaat wel sturen daar ben ik heel niet bang voor :N
k,hoop alleen dat er wat power uitkomt .

Appietas staat nog niet op m-p.
niks nog maar ik heb net een berichie in het Tuonotopic gezet dus laat de reacties maar komen _O- en ook over de MIVV demper/Seatcover/witte lichies en de tanktas heb ik iets neergezet.
Nog geen prijzen erbij omdat ik daar nog niet over nagedacht heb.

Mail maar ffe prive over de tanktas anders,hijs nog goed en tis die tanktas die je voor vastzet met zo,n pinnetje bij het stuur.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Dank je mt03.
Als jij ook een mt03 hebt.....dat zijn ook leuke motoren vindt ik.

Inmiddels heb ik de dempers al gevonden die ik wel mooi vindt dus als die tzt ook op de xr 1200 passen en ze zijn ook hier redelijk betaalbaar dan .... :Y
full
 
Uit de poll op het Amerikaanse Sportster forum komt dit eruit :
View Poll Results: Your Initial Impression of the XR1200 Prototype

North America Rider - Love it 584 / 55.46%
North America Rider - Hate it 130 / 12.35%
North America Rider - Undecided, middle of the road, don't care, etc. 215 / 20.42%
Overseas Rider - Love it 86 / 8.17%
Overseas Rider - Hate it 21 / 1.99%
Overseas Rider - Undecided, middle of the road, don't care, etc. 17 / 1.61%

en ja modjes...zolang ik hier de enigste xr1200 bezitter ben/wordt moet ik dit topic zelf bloijven schoppen denk ik of zou ik toch wat hulp krijgen in de futere.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Hey Driver,

Die uitlaten zijn de mooiste,en verzekerd van een hoop herrie 8-)
hier de mijne.[afbeelding]
heejjjj een 883 in streetbike uitvoering met Supertrapsss en spaakvelgen nice.

Weet jij waar je hier in Nederland prijzen kunt zien van de Supertraps.
ik wil dat eens vergelijken met the USA prijzen namelijk.

gr Driver
 
883 staat wel op de tank,maar is niet echt meer,1200 storz performance set 8-)
en de wielen zijn sun rims met rvs spaken,
en de uitlaten zijn volgens mij niet goedkoop,
kijk anders op www.sportzilla.nl
 
883 staat wel op de tank,maar is niet echt meer,1200 storz performance set 8-)
en de wielen zijn sun rims met rvs spaken,
en de uitlaten zijn volgens mij niet goedkoop,
kijk anders op www.sportzilla.nl
Storz had ik al gezien aan o.a kontjuh.

uitlaten kosten in USA ik dacht 800 dollar maar ze zijn er nog niet voor de xr1200 momenteel .

ik heb me ook bij de SON aangemeldt inmiddels en daar zul jij ook wel rondhangen denk ik :?


Verder ben ik nog niet echt thuis in Sportsterrenland want de laatste die ik had was een 883 en is toch al gauw zo,n 15 jaar geleden denk ik.

Dus ik heb weer wat ontdekkingswerk te doen op Sportster gebied qua websites ect.

Mocht jij links hebben zet ze hier maar neer af en toe dan blijft dit topic ook wat in beweging want druk zal het hier niet worden met xr1200 Sportys denk ik.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
ik heb me ook bij son aangemeldt,maar ik doe er niet zo veel mee,wel een leuke site
maar ik ben meer met caferacers bezig,maar een xr rep stond altijd al op mij lijstje,
hier 1 van mijn caferacers.moet je wel aanstaan,zag er ook 1 in jou lijsje staan :Y

full
 
mooie Laverda.

ik heb er ook een hier staan uit 1972.
Rij er weinig mee maar vindt het gewoon leuk.

Net als heel veel andere motoren overigens daarom wissel ik ook regelmatig omdat ik voor meer dan 3 tot 4 motoren hier helaas geen plek heb.

De xr1200 is nog weinig over bekend en ook hier op M-F is er niemand die er eentje besteldt heeft lijkt het .
En dit topic kan wel us een solo topic gaan worden met 1 bestelde xr1200 ha,ha.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Het moet zoals ...degene waarvan een motor is het zelluf mooi vindt.
Ik vindt die van jou zeker wel fraai en ik zou er denk ik ffe een klein v.spatbordje opzetten maar verder ook niet veel meer denk ik.

spaakvelgies staat sowieso superrrr.

Wat de xr1200 betreft ....reacties zijn in het algemeen ook op de buitenlandse Sportster sites toch positief.
Ook in Duitsland op een Sportster forum en er zijn daar ook nog geen mensen die er een bestelt hebben dus tot nu toe blijf ik een der weinigen denk ik.

Dat betekent dus dat het voor de grote massa niet goed is want stel je voor als je hem weer kwijt wilt dan wordt dat zo moeilijk ha,ha.
interesseert me mooi weinig want als tie me verder goed bevalt ...staat ie hier wel ffies denk ik.
Maarrrr...dan moet ik hem eerst wel hebben natuurlijk.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan