Harley Davidson XR1200

2 jaar terug stevig onderuit gegaan en "ingehaald" door mn vrouw die achterop zat.... Dan leer je wel om rustig aan te doen :o
 
Kwam er achter na het bestellen van smoke knipperlichtlenzen dat ik verschillende lenzen op mn XR heb (?) De lenzen voor en achter verschillen terwijl de knipperlichten uiterlijk 't zelfde zijn. Meer mensen hier ervaring mee?
 
full

full
 
2 jaar terug stevig onderuit gegaan en "ingehaald" door mn vrouw die achterop zat.... Dan leer je wel om rustig aan te doen :o

hmz, dat geloof ik graag ja.

Zelf alleen een keer op circuit onderuitgegaan met een Buell, en een keer mezelf onderuit geremd met de XR op gravel (op lage snelheid). Daarnaast natuurlijk een hoop " bijna " momentjes :+
 
Waar heb jij die smokelenzen gehaald dan, koop ik 2 verschillende setjes dan maar..... Ik kom alleen maar setjes tegen met de grote lipjes van de 1e foto

Bijna momentjes heeft elke motorrijder wel ervaring mee denk ik; hart in de keel en snel naar huis voor n schone onderbroek! :X
 
Waar heb jij die smokelenzen gehaald dan, koop ik 2 verschillende setjes dan maar..... Ik kom alleen maar setjes tegen met de grote lipjes van de 1e foto

Bijna momentjes heeft elke motorrijder wel ervaring mee denk ik; hart in de keel en snel naar huis voor n schone onderbroek! :X

Mijn nieuwe setje heeft ook de lipjes van je eerste foto ;)

Gekocht bij TM
69315-02 XR1200 Smoked Turn Signal Lens Kit
 
Tja, die harlies zijn ook standaard veel te duur dus dat geld dan ook voor de onderdeeltjes :+
 
Ja hoor, op het XROG forum zijn er een paar die inmiddels hun koppelingskorf vervangen hebben door een van een XL. Het probleem is dat de koppeling van de XR eigenlijk die van een Buell is en die is iets minder robuust (er zit een soort demping in).
Deze problemen zouden wel pas naar voren komen bij herhaaldelijk enthousiast gebruik :-)
(dragracen, wheelies, etc etc)

Ik heb wel op t circuit gereden maar geen wheelies of dragracen gedaan.

Ik gebruik hem wel altijd enthousiast *O* *O*

Net terug van 1600km Eifel en zwartewoud...

Hij begint nu ook olie te lekken -O-
 
Blok van mij wordt wel ontzettend heet. Verbrand mn rechterbeen bijna zoveel warmte komt er af. Meer rijders hier ervaring mee?
 
Blok van mij wordt wel ontzettend heet. Verbrand mn rechterbeen bijna zoveel warmte komt er af. Meer rijders hier ervaring mee?


heb je behalve je dempers nog meer gewijzigd ?

de XR loopt standaard op een erg arm mengsel (en wordt dus heet), open dempers maken dit alleen maar erger.
Normaal gesproken zou je een PTF of een andere tuner erbij moeten gebruiken om de motor wat rijker af te kunnen stellen enzo verminder je ook de hitte.
 
Niks gewijzigd verder, maar moet zeggen dat ik de hitte voor de aanpassing ook al opmerkelijk vond.
PTF staat voor? Ben niet zo technisch namelijk. ..... -O-
 
Oliekoeler zit er standaard op. Rijkere afstelling volgt indien nodig. Hier is nog wat discussie over of dit wel of niet nodig is. Zal wel weer centjes moeten gaan kosten.... -O-
 
Geen idee! Zit geen temp meter op. Hoe (en waar...) controleer ik dit? Ben zo technisch als de pantoffels van mn schoonmoeder.....
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan