Harley Davidson XR1200

Ach, ik ben er blij mee. Sinds woensdag staat deze XR bij mij in de garage. Wachten tot de pekel weg is en gaan!
Groeten,

Arno
 
En de HD ruilen voor een Buell????,kapitaalvernietiging is dat in mijn ogen..
kapitaal vernietiging is het inderdaad maar ik wil wel met plezier rijden en met de xr1200 deedt ik dat wat minder dan op mijn andere naked bike de Moto Morini Corsaro 1200 want die rijdt voor mij gewoon veel beter en sneller en daarnaast heb ik na 6 jaar mijn Yamaha xjr1200 reisfiets verkocht dus moest ik weer een soort reismotor hebben en dat is dus de Buell Ulysses geworden.

Heb er nog vlak voordat ik naar Texas ging waar ik nu zit zo,n 200 km meegereden en met heel veel plezier..stuurt gewoon goed...acceleert vanonder uit ook goed dus ik denk met deze Buell meer plezier te krijgen dan met de xr1200 en zoniet...jammer dan maar je leeft maar 1 keer en je geld meenemen kun je ook niet dus dan maar kapitaalvernietiging :+

gr driver
 
Ach, ik ben er blij mee. Sinds woensdag staat deze XR bij mij in de garage. Wachten tot de pekel weg is en gaan!
Groeten,

Arno
en terecht want die xr1200 is gewoon nog een nieuwe motor dus veel fun ermee toegewenst van mij.

ik heb nog 2 nieuwe Evotecht parts te koop voor je zie dit topic voor de pics.

Je dempervraag doe ik hier even : ik weet niet eens meer of de killer eruit is maar moet na thuiskomst 15 January dan even kijken of er nog iets ligt wat er op lijkt.

gr driver
 
Laten we in januari even contact hebben. Geniet daar. Zo'n 10 jaar geleden ben ik ook in Texas geweest en door de gebieden getrokken die kuipirossie heeft aanbevolen.
 
Laten we in januari even contact hebben. Geniet daar. Zo'n 10 jaar geleden ben ik ook in Texas geweest en door de gebieden getrokken die kuipirossie heeft aanbevolen.
komt goed, zodra ik weer thuis ben lees je het hier wel of mail me na 15 January even.

Genieten doe ik wel bye the weejjj :Y

gr driver
 
hallo XR bezitters en liefhebbers,

ik wil bij deze even laten weten dat ik afgelopen zondag op de motorbeurs utrecht, bezitter ben geworden van een XR1200X :] :Y

nu ben ik op zoek naar een oplossing voor een 'fijn, maar functioneel sissybarretje'.
iemand ideeen of tips?
 
Gefeliciteerd!!! nieuw?,en zo niet,met inruil? lijkt mij moeilijk wat kopen als je je eigen fiets niet bij je hebt namelijk..
Gr.Mike
 
Gefeliciteerd!
Zelf rijd ik met de originele HD backrest en bagagedrager. De backrest kan er in een paar minuten op en af, begagedrager echter niet (deze laat ik zelf sowieso zitten, daar ik mijn XR als dagelijks vervoermiddel gebruik). Geeft minder steun dan een hoge sizzybar... maar ja, dat zou ook geen gezicht zijn op een XR.

TWIN Motorcycles - Buell parts
 
@mike.... hij is hagelnieuw, kenteken moet nog aangevraagd worden.... en ik had er niks op ingeruild.
had mijn ducati monster vorig jaar zomer al verkocht.

@kuipi... juist dat orginele hd ding ,voornamelijk bedoeld naar het bagagerek ,vind ik juist zo lelijk.
ik heb alleen de backrest nodig, voor als mijn vriendin mee rijdt.
maar in ieder geval bedankt voor je reactie ;)
 
ik probeer al een paar dagen mezelf te registeren op xrownersgroup, maar dat lukt niet... kan iemand hier als xrowners lid, de administrator niet even contacten, vragen of er misschien een probleem is?
kan ook met geen mogelijkheid contacten. :?
 
Laatst bewerkt:
Gefiliciteerd, maar... hoe ben je er doorgekomen!!?
Bij mij staat er steeds dat mijn e-mail adres is geweigerd (heb het al met drie verschillende adressen geprobeerd)...
 
Zojuist mijn eerste tank leeggereden: 1:14,76. Dus zo'n 150km op een tank.
Het grootste deel hiervan heb ik vandaag gereden, redelijk warm weer. De rest bij zo'n 5graden boven nul. Op mijn motor zit een Remuspijp (nog) zonder DB-killer.
De motor stond al sinds december in het schuurtje, maar door het slechte weer en de vele pekel heb ik niet eerder kunnen rijden. Maar wat een feest. Knallen maar.
 
Dat rij ik ook gemiddeld met een tank.... de eerste keer tank reed ik 160km, de 2de en de 3rde tank 150km.
Ik schrok daar best wel van, omdat bij de dealer mij verteld werd dat ie +/- 1 op 16 rijdt.
Dus gister ben ik ook weer gaan rijden en heb modaal doorgeschakeld bij 4000 rpm en na 177km thuis aangekomen sprong het benzine lampje aan.
Dus het valt mee.
 
Laatst bewerkt:
Charmain,

Dankzij jouw tip heb ik nu toegang tot het XR forum. Bedankt!

Overigens doe ik gemiddeld 160 km met een tank, voordat het lampje gaat branden (Remus met db killer/ verbruik is niet merkbaar gestegen na afstelling door Twin Motorcycles: bike loopt nu wel als een droom!!).
 
Bij mij ontbreekt de DB-killer in de Remus. Wat is wijsheid; met zonder? Ik denk er ook over om hem door Twin Motorcycles onder handen te laten nemen. Wat heeft het jou gekost?
 
hoi :W

Volgens mij was hier iemand die nog de db killer moest hebben van mijn Remusdemper en mij erover mailde .( Hij heeft mijn ex xr1200 gekocht bij de M.Saloon vandaar )
Tevens had de persoon interesse in de 2 Evotech parts die ik nog heb liggen in nieuwstaat.
De uitlaatsteun en de radiatorbeschermer.

Iemand anders had me er ook over gemaild die heb ik als het gelukt is ook teruggemaild.

Bij interesse van iemand hoor ik het graag mede omdat ik binnenkort een paar weken naar Thailand ga dus dus dan kan het eventueel voor die tijd worden geregeld.

De prijs van de 2 onderdelen komen we wel uit ga ik vanuit.
k,heb ook nog een zeer fraaie ingelijste poster met frame etc van de Oranje xr1200

gr driver

ps....de Buell Ulysses bevalt me ook heel best ,stuurt goed, rijdt goed en veel bagage ruimte ofcourse :}
 
Laatst bewerkt:
Charmain,

Afstelling bij Twin Motorcycles heeft mij EUR 600 ex BTW gekost. Service was prima en vanwege de pekel werd de motor gratis afgehaald en weer teruggebracht. Naar mijn inzicht is het de investering zeker waard. Dris wijst er (blijkens zijn grafieken) terecht op dat de Remus pijp relatief weinig vermogen bovenin geeft maar het koppel onderin is beestachtig en dat vind ik zelf eigenlijk belangrijker. Ik ben van plan de gearing hierop aan te passen en dan kan ik met de XR rijden als met een `gewone´ Sportster 1200 en bij gelegenheid een keer terugschakelen en het topvermogen benutten.
Ik heb voor de Db killer gekozen omdat ik in het stadscentrum woon en dagelijks naar mijn werk rijd. Ik vind het geluid met de Db killer echter prachtig! Zeker na de afstelling en verwijdering `euro flapper´klinkt het geluid diep, donker en krachtig maar niet storend hard. Zou me niks verbazen als de Db killer iets meer tegendruk en daardoor koppel geeft maar je kan het beter aan Dris vragen, aangezien hij het op de Dyno heeft geprobeerd.
 
hoi :W

Volgens mij was hier iemand die nog de db killer moest hebben van mijn Remusdemper en mij erover mailde .( Hij heeft mijn ex xr1200 gekocht bij de M.Saloon vandaar )
Tevens had de persoon interesse in de 2 Evotech parts die ik nog heb liggen in nieuwstaat.
De uitlaatsteun en de radiatorbeschermer.

Iemand anders had me er ook over gemaild die heb ik als het gelukt is ook teruggemaild.

Bij interesse van iemand hoor ik het graag mede omdat ik binnenkort een paar weken naar Thailand ga dus dus dan kan het eventueel voor die tijd worden geregeld.

De prijs van de 2 onderdelen komen we wel uit ga ik vanuit.
k,heb ook nog een zeer fraaie ingelijste poster met frame etc van de Oranje xr1200

gr driver

ps....de Buell Ulysses bevalt me ook heel best ,stuurt goed, rijdt goed en veel bagage ruimte ofcourse :}

Hoi, Dat was ik. We hebben elkaar uitgebreid aan de lijn gehad en je zou een keertje in Utrecht langskomen. Nog steeds welkom. Ik kan/wil ook even naar Ede rijden. Laat maar horen wat je het beste uitkomt.
 
Hoi, Dat was ik. We hebben elkaar uitgebreid aan de lijn gehad en je zou een keertje in Utrecht langskomen. Nog steeds welkom. Ik kan/wil ook even naar Ede rijden. Laat maar horen wat je het beste uitkomt.
Je pm net gelezen dus lees maar ffe mijn reactie terug aub

ben inmiddels al tig keer in Utreg geweest ...om te werken ;)

gr driver
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan