Suzuki GS topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
15.993
8.646
Driebergen
Facebook
Na deel één en twee:

Suzuki GS topic
Suzuki GS Topic 2

hier deel drie, natuurlijk ook voor mensen met een luchtgekoelde GSX :Y

full

full
 
Laatst bewerkt:
ff gecopieerd uit deel 2

zou iemand mischien even in een werkplaatshandboek op willen zoeken hoeveel vorkolie er in een gs 550E van 1980 moet?

Heb m zover dat ik de vork weer in elkaar kan zetten, maar ben t ceedeetje kwijt waar ik t wp handboek op heb staan
 
Zo, die staat ook weer in mijn favorieten.

Om toch nog een beetje een nuttige bijdrage te leveren, doe ik er maar een fotootje van mijn GS750 bij.

5z6am1w.jpg


4t701dv.jpg
 
Weet iemand of een GS850 kop (met CV carbs) op een GS1000 blok past of zijn de afstanden tussen de tapeinden anders?

Gjs ik ga straks even voor je kijken ok?
 
Gijs je had ondertussen het antwoord al gehad van HAPO zag ik.

Mijn GS1000S die te koop stond in deel twee is verkocht vanochtend. :Y

Maar ik heb nog steeds 2 GS-en. *O* (en leuke ook.)
 
Gijs je had ondertussen het antwoord al gehad van HAPO zag ik.

*O* (en leuke ook.)


klopt,
en ik heb zelfs nog een vrij uurtje gevonden vanmorgen, en heb m al weer geheala in elkaar zitten, nieuwe accu, nieuwe keerringetjes, nieuwe vorkolie, en nieuwe verse remblokken,

kan ie er weer tegen, (heb zelfs voor t eerst in mijn leven iets aan deze motor gepoetst, (niet dat het nu een nette fiets is hoor, maar dit is puur een gebruiksfiets, uiterlijk onbelangrijk, (een rat heeft ook echt wat vind ik, maar dan niet gemaakt, maar ontstaan)
 
Help, ik ben op zoek naar deze
Zwart gele katana,
wie weet waar deze is.
 
Zal ik ook weer eens van me laten horen, in al weer het derde hoofdstuk GS..

Hoop dat mn Wes Cooley replica volgend voorjaar dan toch echt klaar is..

Houdt jullie op de hoogte van de vorderingen.


Ciao,

Guido
 
ff gecopieerd uit deel 2

zou iemand mischien even in een werkplaatshandboek op willen zoeken hoeveel vorkolie er in een gs 550E van 1980 moet?

Heb m zover dat ik de vork weer in elkaar kan zetten, maar ben t ceedeetje kwijt waar ik t wp handboek op heb staan


204 cm3 per poot

Maar een makkelijker maatstaaf is tot 1 cm toe tot boven aan vullen en beide poten exact evenveel.
 
Beter even hier plaatsen:

Weet dat het al een keer ergens op het forum heeft gestaan, maar kan het niet meer vinden..

Wie helpt mij weer even op weg? Heb een GS850 welke op het moment verbouwd wordt tot een Wes Coolet replica..

Heb nu een 19 inch voorwiel, en wil een 17 inch voorwiel erin hebben (ziet beter uit+ stuurt beter).

Wat past?

Groeten,

Guido
 
Wes Cooley had ook geen 17"wiel. :N

Kort gezegd gaat een 17" wiel in je standaard voorvork lastig worden vanwege de breedte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan