Welke niet leren zadeltassen op XVS650 DragStar

cimo

Rookie
7 apr 2004
12
0
Misschien ben ik de enige chopper-rijdster.... ;)
Maar welke niet-leren (!) zadeltassen passen op mijn XVS650 DragStar? Als het kan graag een merk en typenummer!

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
ik heb op de motorbeurs in utrecht wel eens namaak leren tassen gezien, maar ik heb geen idee welk merk dat was.

zoek anders even bij motozoom, louis, polo, of hein gericke wat die hebben aan tassen.
 
niet-leren (!) zadeltassen

Dat is bijna een contradictio in terminis volgens mij ..... zadeltassen zijn van leer en zo niet dan zijn het geen zadeltassen maar koffers.

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want je hebt ook kunststof 'zadeltassen', maar dat kan volgens mij nooit je bedoeling zijn, want dan krijg je zoiets:

1st.jpg

of zoiets:
zadeltassen_1.jpg


Als je mijn mening vraagt dan is dat geen gezicht op een dragstar 650, maar als jij het wel mooi/praktisch vind moet je het natuurlijk gewoon doen.

Naar mijn mening zijn hardschalen koffers het enige echte alternatief voor leren zadeltassen. Hieronder zie je een wat voorbeeldjes (niet allemaal even mooi):
img027.jpg

of zoiets
6501-just-got-new-vstar-1300-tourer-dcp00799.jpg

of zoiets
Cruiser_Case_an_DragStar-2.jpg


Vind je zoiets interessant (er zijn verschillende leveranciers en verschillende modellen) ? Meld je dan even aan op het forum van www.dutchdragstarclub.nl. Daar zijn een aantal clubleden die dergelijke koffers hebben gemonteerd.
 
TNX voor jullie reacties!

Maarreehhh...ben geen veganist......;-)

Oei oei, val nu zeker uit de toon, heb ook al geen lederen motorkleding....
 
Terug
Bovenaan Onderaan