Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een nieuw deeltje: :W

Ben trouwens momenteel iets grappig aan het testen voor mijn werk. Dit:
10008402_890_ANW_FR_07.JPG


De 'Airhawk'. Is een kussen voor op je zadel dat je kan opblazen met een pompje. Bij mij zit het wel op m'n gewoon zadel, en niet op de duo zoals op de foto.
Ik vond het eerst nogal belachelijk (ziet er nogal raar uit), maar het heeft wel degelijk z'n voordelen. Is eerst wel een beetje wennen, want je zit direct een stuk hoger op de motor. Maar voor lange autosnelwegritten is het wel aangenaam: je zit lekker zacht en hebt geen trillingen die je kont in slaap wiegen. Moest ik bv. met de motor naar de Alpen rijden, zou ik het zeker overwegen.
Als je wat sportiever wil rijden moet je het er wel afhalen denk ik, volet echt onwenning als je wil gaan verzitten.
 
lijkt me wel makkelijk rijden, schijnt extra veel grip te hebben zo :+weeral :(




:+


weet trouwens iemand welke moto dit is ???(op het plaatje rechts)
[afbeelding]

Is geen ducati, maar een Honda concept model :Y Bestaat al een tijdje hoor. Als ze dit nu maar eens in het echt maakten :9~

bfd6f53829cce9ffa660691bb8c655af


597e8e2b61d317efa4edac2a4b5b6eee


416e239c071e37edbd48cf87c5afae27
 
Laatst bewerkt:
yep, was idd vrij koud deze morgen. 't lag ook nogal wit en zag er vrij glad uit.
toch maar voorzichtig geweest -O-


dus ook in deeltje 9 geraakt! *O*
laten we van den eerste keer beginnen met ne foto te posten van ne schone moto :9

71nugdl.jpg
 
Ben hier net het topic van de Scheldelandroute nog eens aan het bekijken.
Kan me haast niet meer voorstellen dat het zo mooi weer kan zijn...
't Is weer voorbij die mooie zomer, zeker...
 
gekke vraag ma weet iemand een site waar ze schade motoren verkopen?
nie da er veel te verkopen valt ma heb vernomen dat ik normaal nog wel iets krijg voor mijn wrak :+

zit daar veel koper aan? ;)
anyhow, goed dat ge het allemaal zo positief opvat... alez wat gebeurd is is gebeurd uiteraard maar toch...
 
hier kunnen ze toch nogal ne keer zeveren zelle!!!

:+ :+ :+ :+

tja, we geraken weer stillekes aan tegen 't einde van de week, dan is't niveau al een klein beetje lager :+

[me]maar rizzo vind toch dat hij één van de mooiste moto's heeft, zelfs de broer van Mexion vond dit [/me]_O-
 
Laatst bewerkt:
tja, we geraken weer stillekes aan tegen 't einde van de week, dan is't niveau al een klein beetje lager :+

[me]maar rizzo vind toch dat hij één van de mooiste moto's heeft, zelfs de broer van Mexion vond dit [/me]_O-

als je da zelf vind , dan is dat het belangrijkste zeker?
 
nat schijnt om da ie van dit jaar is en de serie nummer ok is zoude ze daar zowiezo nog geld aan geven :-)
de motor ziet er nog goed uit vanbuite :p vanbinne zal ie wel na de klote zijn :-)
en de 4uitlaatbochte zijn alleen heel heet geworde ma nie vervormd wel verkleurd
maja elke euro is ne euro :)

en probeer er zoveel mogelijk mee te lachen depri worde brengt hem nie terug
en heb ook al te veel verloren om nu me slecht te voelen voor wa geld verlies, ga niemand vervelen met mijn prive leven maar toenk 15 was is een kameraad in sportschool in hasselt tegen me dood gevallen met hartaderbreuk, en ben nog enkele kameraden van mijn leeftijd verloren en na zo een voorvallen leer je relativeren.

Op het R1 topic is iemand gevallen en zn been is geamputeerd en zo ik denk da die liever zn moto in vlammen zag opgaan dan zn been
 
tja, we geraken weer stillekes aan tegen 't einde van de week, dan is't niveau al een klein beetje lager :+

[me]maar rizzo vind toch dat hij één van de mooiste moto's heeft, zelfs de broer van Mexion vond dit [/me]_O-


inderdaad ik vond eerst rood mooier ma ik vind toch wel da zwart ook iets heeft *D heb er nog eentje te koop staan :+
 
gekke vraag ma weet iemand een site waar ze schade motoren verkopen?
nie da er veel te verkopen valt ma heb vernomen dat ik normaal nog wel iets krijg voor mijn wrak :+


Hoe is uw motor en bak? Bec-ers zijn wel eens op zoek naar een R1 blok!
(Bike-engined-cars)
Ooit stond een bec ook bij ons op de droomplanning!
 
heb een ideale site gevonden voor bijna iedereen,
klikkerdeklik
het is een onderdelenhandboek voor bijna elke moto,
klik op je merk en daarna op het type.....
en aanschouw deze prachtige tekeningen

have fun :W


zelfs de prijzen staan achter de onderdelen in euro's :9~
altijd makkelijk als je iets wilt vervangen en je weer ongeveer de prijs

edit: ik heb de link in de O.P. gezet, zodat je hem altijd makkelijk terug kan vinden,
gebeurd maar al te vaak dat ik iets niet terug kan vinden

de mijne staat er niet bij '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan