Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een ritje gedaan, 34.1km 't was al te laat om nog ver te rijden, moet zeggen t is fris aan de vingers, verder heeft da thermo ding van den aldi goe zijn werk gedaan, heb dat + nen t-shirt aangedaan onder mijn vest (wel textiel) en geen koude gehad.

Grootste probleem was tanken, met half bevroren vingen is die kaart uit uwe portmoné
halen niet bepaald simpel te noemen.


Wa betreft de banden, die stonden warmer dan mijn handen :+
K ga toch maar eens kijken hoe k mijn vinger toppen beter kan warmen voor de winterrit, anders gaat lichtelijk afzien worden voor mij.
 
Net een ritje gedaan, 34.1km 't was al te laat om nog ver te rijden, moet zeggen t is fris aan de vingers, verder heeft da thermo ding van den aldi goe zijn werk gedaan, heb dat + nen t-shirt aangedaan onder mijn vest (wel textiel) en geen koude gehad.

Grootste probleem was tanken, met half bevroren vingen is die kaart uit uwe portmoné
halen niet bepaald simpel te noemen.


Wa betreft de banden, die stonden warmer dan mijn handen :+
K ga toch maar eens kijken hoe k mijn vinger toppen beter kan warmen voor de winterrit, anders gaat lichtelijk afzien worden voor mij.

Misschien dat El Baelos voor ons een winterkorting kan regelen om winterhandschoenen aan te schaffen.
 
in welke kleur?
:+

ha gij lacht daarmee, looool, heb soms is een rood gekleurde ketting, dan weer is een witte, en soms een roze... (als de rode bus op is en k moet de witte derop zetten, looool)

lang geleden eens aan blauw gewaagd... ma was nie duidelijk genoeg, hehehehe
 
Net een ritje gedaan, 34.1km 't was al te laat om nog ver te rijden, moet zeggen t is fris aan de vingers, verder heeft da thermo ding van den aldi goe zijn werk gedaan, heb dat + nen t-shirt aangedaan onder mijn vest (wel textiel) en geen koude gehad.

Grootste probleem was tanken, met half bevroren vingen is die kaart uit uwe portmoné
halen niet bepaald simpel te noemen.


Wa betreft de banden, die stonden warmer dan mijn handen :+
K ga toch maar eens kijken hoe k mijn vinger toppen beter kan warmen voor de winterrit, anders gaat lichtelijk afzien worden voor mij.
ik heb onderhandschoenen voor mijn handschoenen, ik voel het verschil wel, geen idee wat ze kosten, heb ze vorig jaar id winter gratis gekregen in de EKO toen ik vroeg of ze iets hadden voor men vingers warmer te houden :9
 
ha gij lacht daarmee, looool, heb soms is een rood gekleurde ketting, dan weer is een witte, en soms een roze... (als de rode bus op is en k moet de witte derop zetten, looool)

lang geleden eens aan blauw gewaagd... ma was nie duidelijk genoeg, hehehehe
kosten die kleurkes extra? ik spuit wit :+
 
amai, da lijkt mij toch wel veel, als ik die foto zo terug bekijk...

en zeggen dat ik een r1 voor 500eurokes had kunnen kopen, damn, te laat '(

papieren zn ook geld waard en als je ermee kan zorge dat een circuit fiets terug de weg op mag geven de meeste mensen wel wat... het was een 2007 model voor iets e *D
en versnellingsbak en zo kan nog goed zijn :+

maja mn belastinge zn ermee betaald dus nu volop sparen en daarna SM'e ;)

ik betrapte mn vader deze morge al dat ie op kapaza naar R6jes aant kijken was :P die weet dak nie zonder kan :Y
 
papieren zn ook geld waard en als je ermee kan zorge dat een circuit fiets terug de weg op mag geven de meeste mensen wel wat... het was een 2007 model voor iets e *D
en versnellingsbak en zo kan nog goed zijn :+

maja mn belastinge zn ermee betaald dus nu volop sparen en daarna SM'e ;)

ik betrapte mn vader deze morge al dat ie op kapaza naar R6jes aant kijken was :P die weet dak nie zonder kan :Y
ah die wilt trakteren :P
 
papieren zn ook geld waard en als je ermee kan zorge dat een circuit fiets terug de weg op mag geven de meeste mensen wel wat... het was een 2007 model voor iets e *D
en versnellingsbak en zo kan nog goed zijn :+

maja mn belastinge zn ermee betaald dus nu volop sparen en daarna SM'e ;)

ik betrapte mn vader deze morge al dat ie op kapaza naar R6jes aant kijken was :P die weet dak nie zonder kan :Y


Zou de mijne nooit doen :N



Hij kan niet goed met de computer werken :+
 
Net een ritje gedaan, 34.1km 't was al te laat om nog ver te rijden, moet zeggen t is fris aan de vingers, verder heeft da thermo ding van den aldi goe zijn werk gedaan, heb dat + nen t-shirt aangedaan onder mijn vest (wel textiel) en geen koude gehad.

Grootste probleem was tanken, met half bevroren vingen is die kaart uit uwe portmoné
halen niet bepaald simpel te noemen.


Wa betreft de banden, die stonden warmer dan mijn handen :+
K ga toch maar eens kijken hoe k mijn vinger toppen beter kan warmen voor de winterrit, anders gaat lichtelijk afzien worden voor mij.

mja, heb zelf drie paar liggen, een voor de zomer (sportief kort ende leder ;) ) een voor t meest van de tssseizoenen en groot deel winter eigenlijk (al e wa dikker ma toch nog lekker soepel en genoeg gevoel in de handen voor bediening van alles) en een paar... dat ik slechts uithaal als het -10 is en minder. echt van die superdikke van ixs . gaan al een jaar of tien mee, lol, ma weinig gevoel op gebied van gas en remmen en ... mja, maar aan die temperatuur is het fungehalte me de moto zoiezo al heeeeeel wat lager. dus doet da gevoel der ook al nie veel meer toe ;) anderzijds leert ge zo tenminste de warmte van ne warme choco en een open haard te apprecieren, looool, man man man...
nu nog een zijspan kopen en ik ga elke dag de ardennen rond, loooool. not... ma toch...

me de kerstman en sterklaas op onze hielen ;)
 
kosten die kleurkes extra? ik spuit wit :+


errrm, looool. mja, ma serieus, die kleurkes, dunno if they cost more... ooit is ne keer meegekregen, was er toen verras over dat kettingvet nie meer gelijk vroeger altijd een of ander louche olie was. en dan is rondgezien wa ze nog hadden, lol, nooit echt naar prijs gekeken. meestal vraag ik gewoon een bus kettingspray... enige kloterij is dat ik daar tot op heden nog altijd nie proper mee kan werken en k overweeg als al de bussen leeg zijn toch is n borstelke en nen vetpot aan te schaffen, veel properder werken... wel iets intensiever...
 
Als je da zie zitten om naar hier te komen mag je anders een keer met een echte harcore sm rijden :Y (daarna wil je zeker geen ktm/husqvarna/honda/yamaha sm niemeer }) )

mercikes,

als ik eens wa hersteld ben en het geld er is voor iets nieuws is da misschien wel intressant aangezien ik niks ervaring heb met een SM en dan kank dadelijk u lastig vallen ;)







met vragen natuurlijk :+
 
papieren zn ook geld waard en als je ermee kan zorge dat een circuit fiets terug de weg op mag geven de meeste mensen wel wat... het was een 2007 model voor iets e *D
en versnellingsbak en zo kan nog goed zijn :+

maja mn belastinge zn ermee betaald dus nu volop sparen en daarna SM'e ;)

ik betrapte mn vader deze morge al dat ie op kapaza naar R6jes aant kijken was :P die weet dak nie zonder kan :Y

Nen hele verstandige mens uwe pa ;)
 
mercikes,

als ik eens wa hersteld ben en het geld er is voor iets nieuws is da misschien wel intressant aangezien ik niks ervaring heb met een SM en dan kank dadelijk u lastig vallen ;)







met vragen natuurlijk :+
Kan tegenvallen bij sommige mensen :Y vb maat van me die met zx9 rijd vind het maar niets
Maar die heeft er niet veel mee gereden dus kan geen deftig oordeel geven 2 andere mensen die vroeger met 1000cc's reden hebben nu ook een husa gekocht en zijn er heel tevreden van :Y meer fun minder snelheid :Y behalve in de kleine baantjes meer snelheid nog ook dan een ss :] je kan er asociaal hard mee rijden met die dingen ééns je ze gewend bent :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan