Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh... lelijke stickers:

tankpad_01.jpg


Weg! ( behalve de sticker van het aantal bar en de HISS sticker ) ;)
En een nieuwe tankpad *O*

tankpad_02.jpg


Achterbrug sticker ( lelijk! )

tankpad_03.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou die HISS sticker ook weghalen (en gelijk een nieuwe kettingcover kopen op Ebay of zo..)

Ja... die HISS sticker is best lelijk zo als enige op de tank, die gaat er ook maar af :)
Ik wil zoiets wel als chainguard ( liefst zwart ? ):

2b_1.JPG
 
Heb ik jou vanmorgen nog gespot ?
Ik reed achter een tractor en ik zag niet echt een sticker, maar je weet het niet he :P

Hij zat op me linkerspatbord....niet gezien..? :N Wheheh nee dat was ik niet :+ , ik zat in Almere vandaag.... *D
 
Ja... die HISS sticker is best lelijk zo als enige op de tank, die gaat er ook maar af :)
Ik wil zoiets wel als chainguard ( liefst zwart ? ):

[afbeelding]
Hmmm, nou haal je eerst alle stickers er af en dan ga je vervolgens je hele motor behangen met spulletjes waar "CBR" op staat :?


En deeltje 15 alweer *O*
En gelukkig pagina 2 alweer (scheelt weer foto's laden ;) )
 
Hmmm, nou haal je eerst alle stickers er af en dan ga je vervolgens je hele motor behangen met spulletjes waar "CBR" op staat :?


En deeltje 15 alweer *O*
En gelukkig pagina 2 alweer (scheelt weer foto's laden ;) )

Ik haal de FABRIEKSSTICKERS eraf ;)
Dingen zoals "Draag een helm, onderhoud je motor, tank alleen ongelood" etc.. die lelijke witte dingen ;)

Dingen met CBR erop zijn mooie decoratie :Y
 

neuj viel mee :)

enigste echt nare gevoel is de verdoving...je krijgt per kant een injectie die je dus echt wel voelt. Per verdoving voel je 'm 3 keer B|. Huid, onderhuid en leidingwerk ofzo :?

op zijn minst een onprettig gevoel :P

sneetje maken en leidingkje pakken en doorknippen voel je bijna nix van *O* .
alleen af en toe beetje trekkerig ( :+ ) gevoel in je lies als ze rukje ( :+ ) geeft aan je leidingen tijdens dichtbinden.

en nu voelt het gewoon als er een peloton ME-ers met hun lange latten ge-oefend hebben op mijn zak -O- ...beetje blauwe bende ;)
 
neuj viel mee :)

enigste echt nare gevoel is de verdoving...je krijgt per kant een injectie die je dus echt wel voelt. Per verdoving voel je 'm 3 keer B|. Huid, onderhuid en leidingwerk ofzo :?

op zijn minst een onprettig gevoel :P

sneetje maken en leidingkje pakken en doorknippen voel je bijna nix van *O* .
alleen af en toe beetje trekkerig ( :+ ) gevoel in je lies als ze rukje ( :+ ) geeft aan je leidingen tijdens dichtbinden.

en nu voelt het gewoon als er een peloton ME-ers met hun lange latten ge-oefend hebben op mijn zak -O- ...beetje blauwe bende ;)

Wel auw dus :Y :+ Ieder zo zijn voorkeuren zullen we maar zeggen... :+ *D (Je had ook best mogen toegeven dat je het gewoon lekker vind om door een vrouw met naaldhakken gemarteld te worden... :9 :+ _O- )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan