Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah precies, hij hoeft het niet leuk te vinden....als jij het maar leuk vindt *D en bij mij is het altijd pret.... :Y *D
Ik weet het niet hoor, kan wel eens vies uitvallen als zo'n vriendje er dan achter komt.
Sommigen reageren zich dan toch af op de man die dat bed gedeeld heeft met hun vriendin en niet op hun vriendin :+
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet hoor, kan wel eens vies uitvallen als zo'n vriendje er dan achter komt.
Sommigen reageren zich dan toch af op de man die dat bed gedeeld heeft met hun vriendin en niet op hun vriendin :+

Dan heeft ie mij nog niet gezien... :+ :Y Lomp, groot en onhandig... ;) Nee dat valt ook wel weer mee, met me 1,90....
 
Misschien dat ik deze erbij koop

98280699_L.jpg
 
Dan heeft ie mij nog niet gezien... :+ :Y Lomp, groot en onhandig... ;) Nee dat valt ook wel weer mee, met me 1,90....
lomp groot en onhandig :+
oftwel een klein ventje duikt zo onder je benen door, knoopt je veters aan elkaar, komt overeind, geeft je een douw en je dondert zo achterover de gracht in :)
 
Tsjah, dat weet ik niet, ik krijg er nooit klachten over....alleen als ik me hoofd weer is stoot in een laag gebouw.....of bedoelde je wat anders.. :+ *D _O-
Natuurlijk niet, dat soort dingen bedoel ik.
Of wat dacht je van een buschauffeur op zo'n zonnige-zuiden-reis die rijden met zijn tweeen en als de ene rijdt, gaat de andere slapen, in een cocon onder de stoelen, nou dat is ook geen pretje als je zo groot bent. Of ben je wel ieltjes :?
 
Natuurlijk niet, dat soort dingen bedoel ik.
Of wat dacht je van een buschauffeur op zo'n zonnige-zuiden-reis die rijden met zijn tweeen en als de ene rijdt, gaat de andere slapen, in een cocon onder de stoelen, nou dat is ook geen pretje als je zo groot bent. Of ben je wel ieltjes :?

Nee ieltjes nou ook weer niet, maar ook niet dik/fors, eigenlijk gewoon goed.. *D :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan