Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
neuj viel mee :)

enigste echt nare gevoel is de verdoving...je krijgt per kant een injectie die je dus echt wel voelt. Per verdoving voel je 'm 3 keer B|. Huid, onderhuid en leidingwerk ofzo :?

op zijn minst een onprettig gevoel :P

sneetje maken en leidingkje pakken en doorknippen voel je bijna nix van *O* .
alleen af en toe beetje trekkerig ( :+ ) gevoel in je lies als ze rukje ( :+ ) geeft aan je leidingen tijdens dichtbinden.

en nu voelt het gewoon als er een peloton ME-ers met hun lange latten ge-oefend hebben op mijn zak -O- ...beetje blauwe bende ;)


Na een paar dagen lijken ze wel zwart te worden :Y Ze vallen er dan nog net niet vanaf. _O-
 
Pfff.. net beneden... mijn moeder: "Er is weer een bekeuring voor je binnen".
Ik: "Oh ? Balen..."
Zij: "Nee hoor, was iets anders"

*wat een humor... :Z *

Ik: Zou me niks verbazen als er weer eentje lag.
Zij: Hoezo ?!

*D
 
goedenavond allemaal :W

Ik ben vandaag wezen kijken bij een garage.
Ik heb ook gevraagd of ik mijn auto zo aan ze zou kunnen verkopen, want bij inruil verlies ik de winst van mijn auto. Maar dit is niet mogelijk.
Nu staat mijn auto te koop. Want ik wil een stationwagen.
Hopelijk wordt dat ding snel vekocht.
 
goedenavond allemaal :W

Ik ben vandaag wezen kijken bij een garage.
Ik heb ook gevraagd of ik mijn auto zo aan ze zou kunnen verkopen, want bij inruil verlies ik de winst van mijn auto. Maar dit is niet mogelijk.
Nu staat mijn auto te koop. Want ik wil een stationwagen.
Hopelijk wordt dat ding snel vekocht.


Hi :W

Wat moet je met stationwagen :?
 
Eigen ervaring O-)

Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
 
Laatst bewerkt:
goedenavond allemaal :W

Ik ben vandaag wezen kijken bij een garage.
Ik heb ook gevraagd of ik mijn auto zo aan ze zou kunnen verkopen, want bij inruil verlies ik de winst van mijn auto. Maar dit is niet mogelijk.
Nu staat mijn auto te koop. Want ik wil een stationwagen.
Hopelijk wordt dat ding snel vekocht.

station?? meteen een bussie nemen :P _O- passen meer doggies in!!!
staat ook beter met racestrepen erop :Y :+ _O- :W
 
goedenavond allemaal :W

Ik ben vandaag wezen kijken bij een garage.
Ik heb ook gevraagd of ik mijn auto zo aan ze zou kunnen verkopen, want bij inruil verlies ik de winst van mijn auto. Maar dit is niet mogelijk.
Nu staat mijn auto te koop. Want ik wil een stationwagen.
Hopelijk wordt dat ding snel vekocht.

Koop een motor... station wagen.... -O-

:+
 
een bussie kost mij een beetje teveel belasting, kreeg ik van iedereen te horen

Automaatje dit keer ?
Krijg je die tankstation-in-zijn-achteruit-voor-iedereen-en-maar-door-blijven-duwen taferelen niet ;)
 
eerst een stationwagen, het geld wat ik daarvan overhoud zet ik op mijn spaarrekening voor een motor ;)

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//hobby.marktplaats.nl/modelauto-s-en-miniaturen/129266156-1-43-skoda-octavia-stationwagen.html%3Freturn%3DeJwtjlEKgzAQRO8i6Kcm2laJSLE3CZrWYEwWd0Xb0rt3Q%252Fs182YGdrWS6m2VaFHJulYJGr0OUzsRgSqKOYDx%252BaLXmcBpTZh7V%252FwmOUxwPVwnsxE7CmnVy7S6jZYNqyPWlwW2eB%252Fx30JMBZuFi95vi1ntENcHY1Ofy0uEJ8OJnxEN07wzIWmywe%252F6YTxnAeOVMgPYOpG0ny%252Fw4zyg%26df%3D1%26fta%3DeNpNkk1u4zAMhe%252BiRdcS9UdRyBV6hcCoMx1hHMeInCYzRe4%252BlBxLzcIIPjzq8ZEcCOk780fcrtPxa5iyiJmCJvGYDuptzIf1QiqOieK00r%252B0xPxrzEyWlWQ8LzTfzqdr%252BojTg9BbcHH6S0Z5LzH%252BuVNehzVd5vvweZrjJSeCt2W5HWQxMSQW5iImfi4TW6aR3QfSkr4Tv859kFDgrPUAdtdVZjSEAKowaAxV8NYUpncmFVeDLMzsDFCqYLEw%252B2Lcr%252FPWVQ%252B36xAseOML8zsLGsBv72HrzxvWVd%252FQaiVKi5Up2WFRhgp7EqesxtqNalGC5CS62qiWBTV6UNscWhiWOam3cttSS6091s5VixPAIXhdof8B2d9ViB1y9cu9J1LG8FLrxFsiG6TRobYELZEEr%252By2L2iJnNOal1Gh7jEdotmUpkODEDal7bvVvMeaCFyHoFyo8wTf5%252BmC0Vt5S4T845OsMPyALjgQ8cn3zNe3XpZhzMfpNH%252Buv4u0xFSSxMftej2meTw9dsr15%252BFxLOfLFzvW2wISw13E99ffr3LJfMjP53886doH%26fta_ind%3D18%26fs%3D1 (Deze dan maar ? Rest voor je motor) :Y

[edit]
Er staat zelfs bij dat je hem kan verzekeren voor 1 euro 75!!
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....
Ik maak geen opmerking over Ducati en het voorkomen dat de berijders zich kunnen voortplanten.....


Je moet eens weten :X
 
:( ziek dit. Als het nou maar niet zo'n rage wordt als stenen gooien van een viaduct.

Hopelijk kunnen ze die vrachtwagenchauffeur pakken!


Je maakt mij niet wijs dat je dit niet merkt. Of zou ie zo druk met andere dingen doen geweest zijn.
 
Je maakt mij niet wijs dat je dit niet merkt. Of zou ie zo druk met andere dingen doen geweest zijn.

Het is een vrachtwagenchauffeur... die doen doorgaans meerdere dingen die niks met het besturen van een voertuig te maken hebben.
 
ja vluchten de kaffer!!!! :( damn dit gun je zelfs je ergste vijand niet!!

De dood ? Het gaat veel verder dan dit... bewust doorrijden na een ongeval....
Hoewel ik het niet uitsluit dat hij echt niets heeft gemerkt ( teveel uren op de tachograaf.... slaperig... niks merken.... )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan