Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach nee natuurlijk niet, die keer dan, want daarna werden je ballen zo zwart dat ze er nog net niet afvielen. MA had het al over "en nu voelt het gewoon als er een peloton ME-ers met hun lange latten ge-oefend hebben op mijn zak" dus ok, kan me voorstellen dat dat neit echt lekker aanvoelt.
Maar daarna nog maar een keer geprobeerd dan zeker :+
 
Ah... tegen gasten die net als jij niet weten waar ze over praten dus maar een zooitje dure woorden in hun zinnen gooien in de hoop dat niemand door heeft dat ze daadwerkelijk alleen maar wat blaten :)
zeg dat dan van te voren B| dan kan ik jouw post direct overslaan. Denk nu steeds dat je misschien ook nog wat zinnigs te zeggen hebt |(

:+
mm, zo moeilijk is de taal die Nocer gebruikt toch niet? Dan kan ik je nog wel hele andere voorbeelden geven :P


Beetje rustiger lezen dan snapt een blondie het wel :X
 
mm, zo moeilijk is de taal die Nocer gebruikt toch niet? Dan kan ik je nog wel hele andere voorbeelden geven :P


Beetje rustiger lezen dan snapt een blondie het wel :X

ik weet ook wel wat de woorden betekenen, geef alleen de voorkeur aan gewoon nederlands ipv duurdoenerij :+

maar tja daar zit het probleem, mijn haar is niet blond :N dat is grijs wat je ziet hoor :Y
Dus tja, blondie begrijpt het dan mss wel maar ikke dom geboren en nooit wat bijgeleerd :)
 
stelletje :? dat weet ik niet maar ik ben het :Y hoef je me niet nog ff in te wrijven B|
trauma's genoeg eraan '(


en babbels :? ik heb niets te vertellen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan